Waar erger je je aan #6

Zijn mensen nu wel actief op linkedin dan? Of onderschat ik het gebruik ervan

1 like

Verschillende sushi aanbieden voor de helft van het geld levert netto niet meer op voor ze he. Lagere kostprijs als je veel van hetzelfde maakt en verkoopt. En dus hogere winst uiteindelijk.

Ik ben nu na 4 weken thuis al aangekomen. Sta nooit op een weegschaal maar toch best knap hoeveel vet je in een paar weken tijd kan kweken :o Moet echt niet van die ladingen snacks kopen zoals afgelopen weken want dan gaat het weer een jaar duren voor het eraf is.

1 like

Wat overblijft eet ik altijd de volgende dag voor lunch of in de avond.

2 likes

afbeelding

Aaaaagh

13 likes

Dat ik vergeten ben watjes te halen om mijn make-up af te halen ondanks dat ik wist dat ik het moest doen.

De lamp in de woonkamer. Als ik wil sporten in de woonkamer knal ik steeds met mn hoofd tegen de lamp.
Ik vind hem heel mooi dus wil hem het liefst niet weghalen, maar heb geen andere plek in m’n huisje om te kunnen sporten. Dus het is of een hele tijd klooien om die lamp los te maken, ruimte vinden om dat ding tijdelijk neer te leggen (te groot voor in een kast dus hij gaat sowieso ergens in de weg liggen) en een lelijk peertje aan het plafond. Of lamp laten hangen en blij naar m’n lamp kijken vanaf de bank want geen ruimte om meer te doen dan dat. Het laatste heb ik nu al weken gedaan.
Eigenlijk ben ik vooral chagrijnig dat ik niet de luxe heb voor beide.

Tltr: Geef geld

De terrormug die me de hele nacht wakker hield :mad:

De tramovergang achter m’n huis is op hol geslagen waardoor die bellen al een uur lopen te loeien :face_with_symbols_over_mouth:

Mijn vriend zegt vaker heel hard NIET SCHRIKKEN en daar blijft het dan bij. Ja kerel dan schrik ik juist.

1 like

The beach ball of death. Ik voel je pijn.

3 likes

Waarom zijn de bouwvakkers vandaag om kwart over zes begonnen? En nu doen ze natuurlijk geen ene hol!

Hoe is het mogelijk dat er altijd iemand op gehoorsafstand aan het verbouwen is, dag in dag uit, jaar in jaar uit.

En ik ken zelf niemand die ooit aan het verbouwen is, zo vreemd

9 likes

Ben jij mijn moeder? :sweat_smile:
Natuurlijk hebben ze er recht op, maar daar denk ik met mijn vermoeide hoofd niet aan

Denk zodat ze lekker om 2 uur naar huis kunnen ipv te moeten werken in 23 graden

6 likes

Mijn buren zijn een keigroot afdak aan het bouwen zonder enig overleg.
En ik kan er niets tegen doen want schijnbaar mag dat gewoon zonder vergunning

Waarom zouden ze dat moeten overleggen? Is toch hun tuin

2 likes

Ken je dat. Dat je aan het opruimen bent en denkt " Ahh yes ik ben klaar wat fijn"
En dat je je dan omdraait en denk “Ohnee kak ik heb de helft van de spullen gewoon daarheen verplaatst”

34 likes

Ja leuk, maar mag ik gewoon klagen? :joy:

5 likes

Story of my life

1 like

Hardlopers op een smal fietspad echt TYF OP. Is zo al helemaal geen doen om dan 1.5 meter afstand te houden, zeker als ze totaal niet aan de kant gaan.

6 likes