Sowieso hardlopers. Waarom halen zij altijd in met 1,5 centimeter ertussen ipv anderhalve meter??
Koekjes bakken werkt bij mij altijd rustgevend
Om dat het zon uit mijn tuin houdt en ook lichtinval n mijn huis tegenhoudt. Ze bouwen het helemaal tegen de schutting aan.
Ik vind het wel netjes om in ieder geval aan te geven als je zoiets gaat doen, we wonen in een rijtjeshuis, niet in een hutje op de hei.
Ik snap dit ook niet. Als wandelaar ontwijk ik iedereen en als ik samen met mn vriend loop gaan we even achter elkaar lopen. Hardlopers lopen gezellig in duoâs, blijven dat ook doen en zeggen vrolijk goeiemorgen. Neeeeee.
Een emmer water doet wonderen
Hierdoor heb ik altijd een sjaaltje om mijn mond bij passeren, die spugende hardlopers die al proestend âhoooooiâ zeggen. Hou de beleefdheid en fluimen lekker in je mond, 1,5 meter ook voor je spuugdeeltjes.
Bah.
Ik vind juist de fietsers heel irritant Die blijven meestal gewoon midden op het pad fietsen en verwachten dat ik van het verharde pad ga. Nou doe ik dat uiteraard netjes, maar als ik even niet door heb dat er iemand aankomt achter me, fietsen ze zonder voldoende afstand langs me.
Sowieso is hardlopen, wandelen of fietsen nu 1 grote slalom
Dat mijn algemene kennis zo bagger is. Ik maak eens in de zoveel tijd een paar wikipedia-rondjes met als bedoeling die info op te slaan (vandaag waren het eilanden(groepen)), maar ik voel het nu al weer wegzakken, zucht.
Alles wat ik doe gaat altijd zo traaaaaag. Net de halve ochtend bezig geweest met alleen maar de onderkant(!?!) van mijn tuinbankje. En dan is het ook niet per se perfect of iets.
Dit heb ik dus ook! Algemene kennis blijft gewoon niet hangen. En ik vind het ook wat ver gaan om echt te âstuderenâ door wikipediapaginaâs of andere bronnen die ik lees te gaan samenvatten, maar ik zou zo graag wat meer algemene kennis hebben.
Je hebt helemaal gelijk, en ik zou het ook geen studeren willen noemen. Verder weet ik wel redelijk veel van een paar specifieke onderwerpen (mijn autisme helpt daarbij, haha), weet niet of dat ook voor jou geldt?
Een vriendinnetje heeft zich vanmorgen âgeblesseerdâ bij het sporten en is nu op weg naar haar ouders. Waar ze niet heen zou gaan. God ik vind het zo irritant. Ik weet gewoon zeker dat het onzin en dat ze gewoon een excuus heeft bedacht om naar haar ouders te kunnen.
De schommel van de achterburen piept en dat geluid gaat echt door merg en been
Gooi een bus WD-40 langs de schommel dan begrijpen ze de hint wel. Mijn vorige buren hadden een aantal windorgels in de tuin hangen, die dingen zouden echt verboden moeten worden.
Dat ik buren heb. Aan twee kanten nog wel .
Kind op bed gelegd. Sliep binnen 1 minuut. Buurman gaat met 1 of andere sloopboor iets doen. Kind wakker en overstuur. Whyyyy
Mijn vriend denkt dat bedrijven ervoor kunnen kiezen om op feestdagen gesloten te zijn. Zijn baas heeft niks met bv pasen en koningsdag dus mijn vriend denkt dat ze dan moet werken, als ik zeg dat het officiële feestdagen zijn zegt hij: nee dat is alleen op jouw werk.
Ik onthoud wel veel dingen die ik ooit heb moeten leren op de middelbare school bijvoorbeeld en van kinderprogrammaâs (zo wist ik gisteren bij Met het mes op tafel dat de Red Socks uit Boston kwamen door Zack & Cody hahahahah). Maar dingen die ik gewoon een keer lees in de krant of zie op het journaal of ergens op tv onthoud ik minder. Ik denk dat ik dan op een andere manier kijk of lees waardoor het meer ene oor in andere oor uit is.
Ik ben afgelopen september verhuisd naar een klein appartementje op de 3e verdieping, zonder balkon of tuin. Ik kom er nu dus achter dat de zon de hele dag vol in mn huis staat en het is zo ontiegelijk heet. Zit nu telkens met de gordijnen dicht maar dit helpt niet genoeg. Ik smelt half weg hier en ga zsm een ventilator aanschaffen.
Hoe de fuck ga ik deze zomer overleven, het is pas begin april en al niet te doen.