Met koningsdag hoef je niet per se vrij te zijn, maar met pasen dacht ik wel (uitzondering daargelaten)!
Dat je denkt zo nou kan ik even lekker rustig gaan zitten. Maar dat je tijdens het schoonmaken iets te dicht in de buurt bent geweest van dat achterlijke modum. En dat hij toen weer eens geen zin had om mee te werken.
Ik haaaaat dat ding met heel mijn haat.
Shit dan zou ik al naar een airco kijken als ik jou was. Stel dat het weer +30° wordt
Ik kijk er ook nogal tegenop, woon ook op de derde maar gelukkig wel ruim. Afgelopen zomer werd het hier makkelijk 33 graden binnenā¦
Ik was super lekker bezig met schilderen buiten tot mijn man thuis kwam met een kuthumeur. Dus nu zit ik buiten op mān kniekussending omdat ik niet bij hem in de buurt wil zijn. Ben zo klaar met het de hele tijd thuis zijn.
Ik zat dit ook al te googlen afgelopen week! Maar veel mobiele aircoās hebben van die wisselende reviews
mijn fancy kamerjas, die ik 1 april besteld heb, wordt pas 21 april verwacht
Ja hallo ik heb hem nu nodig om in deze tijd fancy en extra te zijn
Als ik jou was zou ik die wel snel aanschaffen, sowieso gaan ventilatoren de laatste jaren hard en met ook op de toekomst/zomer (veel thuiswerken) heb je kans dat ze snel de winkel uitvliegen
Dat het in het beautytopic nog altijd over haar gaat terwijl er gewoon een haartopic is
Ik word GEK van mijn haarverfbestelling.1 april besteld, nog steeds niet gekregen en nu is het hele impulsieve van ~ik ga mn haar roze verven in isolatie~ weg en nu loop ik gewoon al ik een week met GEEL HAAR.
Ik vraag me nu wel af wat jullie algemen kennis vinden, want Wikipedia paginaās vind ik vaak wel een stapje verder gaan. Daarnaast denk ik dat het forum al 1 van mijn grootste bronnen van kennis is, dus als je de meeste topics volgt krijg je ook al veel mee!
En misschien veel quizen doen en het opslaan?
Oh en zijn jullie wel op de hoogte van grote lijnen van het nieuws, kennen jullie een beetje topo en kennen jullie de bekenste celeberties?
Al die mensen die steeds zeggen dat ze āOCDā hebben omdat hun huis graag goed opruimen/schoonmaken of gewoon graag zien dat dingen goed/gestructureerd gebeuren. Eh, nee? Je houdt gewoon van orde oid, doe niet zo interessant.
Of: "Ik ben een beetje depriā
HHa daar kan deze autist echt niet tegen!
Iedereen is wel een beetje auti joh!
Dat mijn Deciem bestelling pas dinsdag komt waarom duurt dat zo langgg
Dat alles wat ik besteld heb vertraagd is.
Joggingbroek voor tijdens mn isolatie: komt binnen in de week dat ik hopelijk weer aan het werk mag.
Nieuwe verf: zelfde.
Cadeautje voor vriendin: komt de week na haar digitale babyshower.
Cadeautje voor mān vriend: geen idee wanneer die komt.
de wakuli koffie advertentie op youtube
Ik ben niet degene die het organiseert en ik vind het allemaal volkomen kut, dus ik houd me er ver buiten. Ze willen allemaal van die walgelijke dingen doen als pop voor de deur leggen met pindakaas in de broek en zo snel mogelijk verschonen, dan babyvoeding etc. Al die walgelijke rotspelletjes. Dr schoonzus woont naast dr dus die gaat dat allemaal doen en ondertussen zitten we allemaal thuis en via Skype meekijken naar dr. Het begint met een iPad die al ingelogd voor dr deur ligt.
Ze moet dus vooral 80 keer heen en weer naar dr deur om te zien wat er dan weer ligt.
Wat een nachtmerrie.
Aan hoe lelijk mijn voeten zijn. Echt ongehoord. Nagellak maakte het ook nog erger ook, hoe kan dit aan mijn lichaam vastzitten. Mijn voeten brengen het gemiddelde van mijn uiterlijk echt extreem omlaag en ze werken niet eens goed ook, ik struikel continue over alles, kan geen one legged deadlifts omdat ik omval, en laten we het maar niet hebben over tafelpoten/deurposten/kastjes