Uwlchhhh stationair draaiende auto’s echt het irritantste wat er is
Toch nog een keer voor roze gegaan of een andere kleur? Hopelijk krijg je het dit keer wel optijd binnen.
Kan alleen maar denken aan die gore clip van Robbie Williams nu
Samenvatting
Dat mijn brein random de vreselijkste muziek draait. Nu is het Gordons versie van Hoor de wind waait door de bomen. Vooral die uithalen aan het eind zijn pure kunst…
Voor de nieuwsgierigen onder ons (en op eigen risico): https://m.youtube.com/watch?v=8Trvi-aW-4c
Dat de stort hier pas om 13:00 open is, ik wil gewoon ‘s ochtends alles doen dat ik de rest van de dag de deur niet uit hoef
Hahaha ik ben ook elke keer naar de openingstijden aan het kijken of ze misschien toch niet eerder open zijn . Echt zo kansloos hahaha
Ja irritant hè! Maar het is wel mega druk, mijn vader reed er gisteren rond 12u voorbij en toen stond er al een mega rij zei hij.
Ja heb dezelfde verf besteld, nog een euro goedkoper ook.
Ah shit man, als je dit 3 weken geleden had gepost had ik je mijn voorraad roze directions opgestuurd! Heb het allemaal weggegooid want ik dacht ja ik ga toch nooit meer roze.
Waar heb je het besteld? Dan zet ik die op mn blacklist, want wil ook nieuwe roze verf.
Mijn huisgenoot ergernissen worden wel echt versterkt door de semi-lockdown:
- kat(ten?) van de buren eten geven, als in blikjes voer en niet 1 snoepje ofzo. Ik ben geen katten liefhebber, maar ik vermoed dat baasjes daar niet blij mee zijn en heb ze dat ook geprobeerd uit te leggen. Daarnaast heb ik ook niet per se behoefte aan kattenpoep in de tuin.
- in badkamer roken en uit hun kamerraam, terwijl dat ook deels in huis blijft hangen en ik bewust altijd een huis kies waar niet binnen gerookt mag worden, maar zij dus schijt aan hebben en vooral nu. Want die geur blijft niet hangen en trekt niet overal in…
Erger modus uit
Een vriendin van me die nu Tiger King kijkt en het helemaal voor die Joe opneemt en dat het een goeie gozer is en de rest spoort niet… dat ik denk, hij ook niet?
Dit is mijn grootste angst voor mijn kat, of nou ja mijn kat bij mijn ex
Hij is zo lief en geliefd door iedereen in de buurt maar ondertussen heeft hij een heel strikt dieet ivm nierproblemen (en mijn ex 2000 euro lichter)
Zou echt vervelend zijn als ze hem zomaar eten gaan geven
Haar.spullen
Heb trouwens ook een aantal keer gezegd tegen ze dat ik begrijp dat het door corona allemaal even anders gaat dan normaal en dat dat echt het probleem niet is maar wel dat ze gewoon zonder enige vorm van communicatie mijn bestelling blijven uitstellen. Dus heb hem nu geannuleerd.
Ah dank!
Vertraagde levering is inderdaad te verwachten, maar communiceer dan gewoon. Dan kan je er nog enigszins begrip voor hebben, maar zonder aankondiging constant je bestelling vooruit schuiven is gewoon super irritant. Snap dat je hem geannuleerd hebt ja. Hoop dat deze wel binnenkomt! Is het echt felroze?
Precies, dat is zelfs nog een stap verder dan ik dacht (te veel eten), ik ga het nog een keer proberen duidelijk te maken.
Echt heel jammer dat ik dit gifje gezien heb
Ik ben al op 8 verschillende momenten langs onze stort gereden met als doel er heen te gaan, maar steeds afgedropen door de rij, met als toppunt gistermorgen 10 minuten na openingstijd een rij van zeker 150 auto’s, inclusief 4 verkeersregelaars om dat in goede banen te rijden.
Mensen zijn gek geworden, waar halen ze al dat afval überhaupt vandaan?
Never forget dat ik die clip voor het eerst zag als 6/7-jarige, zo naar
@merel ik was er gelukkig iets voor 1 en kon al meteen doorrijden, achter mij kwam wel een lading auto’s aan maar gelukkig geen gekte !
Dus heb mooi allemaal karton en een stuk regenpijp kunnen afgooien
Maar die lange rijen slaan echt helemaal nergens op