Aan de bouwput naast mijn huis die sinds maandag aanwezig is precies nu ik thuis moet werken.
Oh wij waren er kwart voor 1 en waren om half 2 aan de beurt, vond het nog meevallen. De stort hier is altijd heel druk qua wachtrijen dus had erger verwacht. Mochten ook maar 10 auto’s tegelijk naar binnen.
Ja nachtmerries, brrr
Ik belde mijn vriend net en zat echt superslap te lullen, zegt ie ineens dat hij met zijn collega in de auto zit en dat ik op speaker sta. Schaam
Haha wat was die walgelijke naam ook alweer van de boekenserie die hier rond carnaval gedeeld werd. De pruimpjesproever ofzo? Huidhonger kan daar wel een deel van zijn denk ik.
Van klanten die opmerkingen maken over hoe bizar het is en vervolgens alsnog 10 cm langs je heen lopen tot het vinden van een gebruikte fucking zakdoek die tussen de koekjes was gepropt (waardoor ik er natuurlijk volop met m’n hand in zat). ik ben er klaar mee dus ik prop nu even een groot stuk cake in m’n smoel.
Aan mezelf! Elke week moet ik dingen voorbereiden voor iets wat ik met een groep vrienden doe (online hoor), en elke week stel ik het uit tot het laatste moment uuuuugh ik word zo moe van mezelf. Het is ook nog eens iets wat ik heel leuk vind zodra ik eraan begin, waarom ben ik zo.
Ik heb mijn haar bruin geverfd en ben het zat!!!
Ik wil weer blond, maar mijn kapper is dicht (logisch). Heb echt lelijke uitgroei. Ben lichter van mezelf. Heb ook nog nooit zelf geverfd, wat een drama
Heeeeeel veel met antiroos wassen of bij de Kruidvat van die verf-weg spul halen. Is wel echt terror voor je haar…
Ik ken het woord echt al 10 jaar van een vriendin die heel vaak seks miste.
En zat Mignon op het EGF. Ik ben echt fan van haar (meestal)!
Nee joh, bestaat al heel lang. Alleen werd het meestal gebruikt voor baby’s. Maar sinds corona is het wat wijdverspreider
Maar daarvoor ben ik ontkleurd. Word het dan niet hlml oranje?
Hier is ie niet eens open vanwege corona.
Ik snap ook heel weinig van het begrip luchtig amusement. Ik zou willen dat dit in elke taal vertaald kan worden want ik begrijp niet wat het nou echt inhoud.
Sorry dat weet ik niet… misschien als je oranje bent kun je het weer blond verven? Nee geen idee haha
Pulp
Mijn buren hebben sinds kort een hek om hun voortuin incl poort (hek kom tot net boven je knieën) en nu laten ze elke keer dat poortje open staan en ik erger me daar zoooo erg aan. Liep er vanmiddag langs en wilde gewoon dat poortje dicht doen.
Een vroegere scharrel komt op tv morgen en ik erger me eraan dat ik wil kijken.
Wat mot hij nou weer op tvvvvv en waarom wil ik het zien -_-
Oke bah word hier emo van
echt verschrikkelijk