Waar erger je je aan #6

Stickers op een boek die je er niet kan afhalen zonder de halve plaklaag achter te laten

4 likes

Oh ga ik direct doen! Ik was nu bezig met m’n nagels in de strijd gooien, maar dan krijg je weer van die nagel afdrukken op 't boek, ook een ergernis.

1 like

Dat ik 5 werk broeken gedoneerd heb aan collega’s omdat die er geen hadden en we nu met de corona crisis allemaal verplicht in uniform moeten werken. Nu moet ik over 2 uur beginnen met werken en heb ik geen schone broek meer :clap:t3: Hopen dat de broek die nu in de machine zit nog droog is voor ik vertrek.

Dat doet me denken aan een ergernis waar ik elke maand mee leef:

Plakstrips van maandverband die te hard plakken en lijm achterlaten op mijn onderbroeken!!!
Heb serieus ook al bedacht om een tweet de wereld in te sturen met “If your period doesn’t ruin your underwear, Always pads will :+1:

5 likes

Ik haal dus wel eens ondergoed uit de was en dan zit het er nog op :s (gewoon 40 graden was)

Ja same! Ik koop normaal geen Always meer (want plastic, parfum, en die fucking lijm) maar de nood was hoog.
Volgende keer terug naar Natracare.

Ah Libresse is ook geen aanrader iig (dacht dat ik ook Always had maar blijkbaar niet)

1 like

Dit soort shipwreggs.

14 likes

Misschien vind je dit een leuk insta-account dan

11 likes

Ik zit in de zon te chillen, gaat de buurvrouw haar gras maaien. Terwijl ze gisteren ook al het gras heeft gemaaid. Zo snel groeit het niet hoor :sob:

Mijn schoonouders die post aan ons adresseren met Lemongrab en vriend + zijn achternaam. Ik heb mijn eigen naam en die van jullie hoef ik nooit ofte nimmer. En dat weten ze ook heeeel goed. Naja wel lief kaartje verder maar die achternaam is altijd een zeer beladen onderwerp voor ze (ok en voor mij daarom ook) dus dit voelt een beetje passief agressief.

15 likes

Ik word gek van mijn studiegenoten. Ik regel een hele hoop dingen voor ze, ik help mensen met examens en notities, en ze zijn zo intens passief. Gvd

er is ruzie bij de buren in de tuin, maar ik kan ze helaas net niet goed verstdaan

11 likes

Ga even je deuren schoonmaken

1 like

Dat Google vandaag om de haverklap denkt dat ik een robot ben, en ik heel slecht blijk te zijn in het spotten van auto’s/bussen/zebrapaden op korrelige foto’s.

7 likes

Ik wil met Pasen graag een fles hugo drinken. Dus ik had gezegd dat we echt een fles moeten kopen en toen kwam ik er achter dat ik geen alcohol meer mag :disappointed:

God’s plan meid, Hugo is niet te zuipen.

27 likes

Het is het enige wat ik lust :disappointed:

Er is volgensmij ook alcoholvrije hugo!

1 like

Uiteraard, want jij doet het wel voor ze.