Waar erger je je aan #6

Haha ja okay dat is waar. In dit geval was het iets wat ik alleen geregeld had (wat sowieso mijn taak is), waar zij om gevraagd hadden (meeting met wat professoren om vragen te stellen). Ik had zelf geen vragen en dat ook eerlijk gezegd, maar nu wilde niemand meer hun eigen vraag stellen? Ja is goed jongens, ik zal nog wel eens op aanvraag zo’n meeting regelen :roll_eyes:

2 likes

Mijn hond en dat hij een leugenaar is. Hij heeft vannacht twee keer lopen piepen voor de slaapkamers. Aangezien hij oud is en soms ongelukjes heeft neem ik geen risico. Dus beide keren doe ik mijn broek en schoenen aan en beide keren ligt hij na het omkleden weer in zijn hoekje te chillen. Dat is al vreemd, want als hij echt moet dan blijft hij staan piepen. Dus ik loop met hem buiten, gaat meneer twee keer met een big smile een beetje plassen en graven!
Resultaat: een blije hond en een nacht waarin ik tot nu toe maar twee uur geslapen heb.

18 likes

Ja hoor, meneer was gewoon alleen en wilde bij mijn vader slapen. Pfff volgende keer doe ik meteen de slaapkamerdeur open ipv. hem uit te laten.

2 likes

Dat ik namen aan de telefoon echt noooooit versta. Moet echt altijd 3 keer vragen en soms hoor ik het dan alsnog niet. Waarom is dit zo moeilijk? Ik denk te verstaan dat iemand Richard heet, maar dan heet hij Pieter. Godverdomme.

11 likes

Ik vraag altijd twee keer de naam en dan nog als ik doorverbind: ‘ik heb ~iemand~ van bedrijf x aan de lijn voor je’

5 likes

Dat geen enkele bezorgdienst nu lege flessen mee terug neemt (begrijpelijk) en nu mijn huis overstroomt met lege flessen. Als deze crisis voorbij is kan ik weken gratis boodschappen doen met al dit statiegeld. En misschien in de tussentijd mijn vriend af en toe water laten drinken.

afbeelding

Edit: ik schiet elke keer in de lach van dit gifje :joy:

13 likes

Een van mijn vriendinnen werkt in een kleding winkel en die gaan weer open… I can’t.

Ik ben gister onder de zonnebank geweest en heb blijkbaar mn zelf bruiner niet goed uitgesmeerd. Overal vlekken man man man

Webshop: leuk blouseje
Ik: die wil ik
Webshop: 100 % polyester
Ik: :cry: NU NIET MEER
WEBSHOP: MUAHAHAHAHAHAH

12 likes

misschien een open deur, maar kun je zelf niet naar een supermarkt gaan om die in te leveren?

2 likes

Waarom zou je je boodschappen laten bezorgen om dan vervolgens zelf de flessen weg te brengen? :stuck_out_tongue:

1 like

“Filmpjes” die bestaan uit verschillende foto’s met rechtenvrije muziek eronder. Bonuspunten als iedere foto 5 seconden schermtijd krijgt :woman_facepalming:

4 likes

Maarten van Rossem hier… hoezo heb ik ineens oren op m’n hoofd. Belachelijk! (:joy::joy::joy:)

29 likes

Dat doen ze in jouw/onze gemeente ook, alleen niet alle buurten haha. Hier 1x per week karton en 2x per week restafval, echt heel luxe vind ik dat!

Ze staan je geweldig Maart!

3 likes

Ik kom er ook door jullie pas achter dat het dus niet standaard overal wordt opgehaald. Wij kunnen het gewoon één keer per maand aan de straat zetten.

Ik kom er nu juist pas achter dat er dus plekken zijn waar het opgehaald wordt haha. Ik moet het altijd wegbrengen.

2 likes

Twee keer per week restafval? Wat veel! Hier maar één keer per maand.We hebben dan wel meerdere containers maar moet het wel delen met meerdere mensen in het complex (twee containers per 5 á 6 mensen).

geen idee joh nooit boodschappen besteld maar als ze het ff niet meenemen en het loopt op en je stoort je eraan zou ik het overwegen, vandaar

Ja bizar he! Maar vind het wel fijn want we hebben geen buiten en dus nooit een stinkende volle zak ergens staan ofzo