Waar erger je je aan #6

Van die toetjes die je bespugen als je de folie er vanaf trekt

23 likes

Aan All you need is love. Ali B en Robbert houden de hele tijd al te weinig afstand en dan gaan ze ook nog verschillende honderd jarigen af waar ze veel te dichtbij gaan staan. Lekker voorbeeld jongens :+1:

7 likes

Haha deze had ik nog niet voorbij zien komen, wat heerlijk.

1 like

Dat 12 van de 60 pagina’s van m’n Pokémon kleurboek gevuld zijn met dezelfde lilleke 15 Mega Pokémon. Dan zijn er meer dan 800 Pokémon om uit te kiezen, kies je die rare Mega Pokémon. Grr.

5 likes

M’n kaak zit op slot :rage:

Pokemon kleurboek :scream:

https://www.amazon.nl/Official-Pokemon-Creative-Colouring/dp/1408349949/ref=mp_s_a_1_2?keywords=Pokémon+creative&qid=1586639813&sr=8-2

Verder heel leuk hoor haha. Heb al 17 pagina’s af en heb m sinds 20 maart :sunglasses:

2 likes

Gvd. Morgen is er een zoom-gesprek gepland met mijn schoonfamilie, inclusief tantes en grootouders etc vanwege pasen. Man moet werken, dus ik dacht er mooi mee weg te komen, maar nu wordt blijkbaar verwacht dat ik deelneem? Iemand tips er onderuit te komen?
Nu had ik verwacht dat het wegvallen van dit soort verplichtingen het enige positieve aan corona was, maar NEE blijkbaar zelfs dit niet.

Zeggen dat je wegens de twijfelachtige status van Zoom niet meedoet?

5 likes

Nee, en hebben hier thuis letterlijk 5 verschillende laptops dus dat zal hem niet worden :sweat_smile:

@Quinn, ja zou kunnen maar niet echt into character bij mij haha. Heb vorige week ook nog gezoomd met een deel van die familie (man er wel bij).

1 like

Internetkabel eruit trekken en het op een storing gooien. En via je data van telefoon is echt te intensief.

4 likes

Wasdrogers. Ik heb om 19:00 mijn spullen er in gedaan op een programma van 2,5 uur (extra droog). Vanaf 21:30 steeds even gecheckt of hij al klaar was en telkens stond er nog ongeveer een half uur op de timer. Nou prima, nu (23:45) was ik het zat en heb ik het maar gewoon eruit gehaald; is het nog nat? En niet een beetje vochtig maar gewoon echt nat. Wat is het nut van een droger aanschaffen als hij niet werkt en je alsnog een tent van drogend beddengoed in je huis moet gaan bouwen :roll_eyes:

Zit de filter vol? Die moet je volgens mij eigenlijk na elke droogbeurt legen/schoonmaken, hoe meer stof daarin zit hoe slechter hij droogt.

Ik leeg het filter en het waterreservoir na elke droogbeurt (nu zelfs nog voor ik de was er in deed gecheckt of hij inderdaad leeg was) :frowning_woman:t4:

En ijskoffies

1 like

Ik heb eens gelezen dat je er dan een droge handdoek bij moet doen die het vocht kan opnemen ofzo? En je droger niet te vol

1 like

Dat mijn ouders gewoon bij mij zus gaan brunchen vandaag. Toen ik mijn moeder erop aan sprak schoot ze gelijk helemaal in de verdediging, en mijn zus spreek ik dagelijks en die heeft er wijselijk haar mond over gehouden. En ik maar denken dat ze de maatregelen serieus nemen (1,5 meter afstand gaat sowieso niet in het huis van m’n zus).

Dat ik uitgebreid wilde paasontbijten met mijn vriend en dit ook duidelijk had aangekondigd. Is hij het vergeten en heeft ie al ontbeten :rage:

Mijn zus is nu ook thuis. En die zit al van dag een te jenken dat ze het zo moeilijk heeft, weet eigenlijk bijna zeker dat ze vorige week ook thuis was. Maar juist met pasen doet het extra pijn. Ze schijnen niet te kunnen onthouden dat ik de feestdagen het allerleukst vind, ook zo met kerst. En dat dan uitgerekend ik ben er niet bij omdat ik me aan de regels wil houden en ik wil voorkomen dat ik mijn ouders besmet. En zij zitten gezellig allemaal samen te doen alsof er niks aan de hand is. Dat is echt zo’n klotegevoel.

2 likes

Ja, dat herken ik heel erg. Mijn moeder zei van de week nog dat ze het jammer vond dat we elkaar door deze omstandigheden zo lang niet kunnen zien, en bij haar gaan ze gewoon brunchen, want ‘normaal zien ze elkaar ook om de week’.

Ik hoop dat je vandaag alsnog een beetje kunt genieten en het voor jezelf leuk kunt maken, misschien met wat lekker eten en drinken. En anders is het ook zo weer voorbij. Dikke knuffel in ieder geval!

1 like