Ik had bijna alles van mn to do list afgestreept. Maar het gene wat ik vandaag wou doen gaat niet want ik heb niet de goede schroeven en ik kan pas dinsdag nieuwe halen
Ik heb weer eens het idee dat ik schwanger ben dus mn vriend ging vanochtend naar de kruidvat maargoed even vergeten dat het pasen is.
Aan de overbuurman die al de hele week tijd bezig is met zijn hogedrukreiniger
Aan de wiet- en rooklucht in m’n huis te ruiken heb ik nieuwe onderburen. Ik werd er gisteravond zelf bijna stoned van, niet te doen.
Je hoort hier ook letterlijk alles, ook dat hij 3x per dag tijdens tandenpoetsen staat te kokhalzen en rochelen, bah.
Misschien een briefje door de brievenbus? Niet van dat tandenpoetsen maar die geur binnenshuis is echt niet oke
Ja, als het heel lang zo doorgaat bel ik denk ik even aan. Benbenieuwd wie het is!
Oeps vergeten?
Of aanzetten en na 5 min, ik word gebeld, oke doeiii!
Er viel helaas niet onderuit te komen. Ik had vanochtend aangegeven tegen mijn man er niet veel zin in te hebben en of het erg zou zijn moest ik er niet bij zijn, en dat was niet zo goed bekomen. Vrij snel uitgedraaid op een ruzie waarin hij beweerde dat ik nooit interesse toonde in zijn familie en zijn ouders niet kon hebben (beide niet waar, maar goed, dat terzijde). Dus ja, het was nu ook weer niet waard om het nog erger te maken door er niet bij te zijn, dus braaf een uur mee gezoomd.
Nu mezelf belonen met een cocktail dan maar!
Cheers! Je hebt dapper gestreden
Gelukkig is het voorbij maar vervelend dat jullie er ruzie over hebben gehad.
Nu lekker een mimosa drinken
Aan de site van Zara, het is zooooo sloom kom er bijna niet doorheen. En aan het feit dat ik 1 topje in 3 kleuren leuk vind en alles dan ook maar ga bestellen.
Mijn vriend die eerst komt vragen wanneer ik ga koken, vervolgens omdat ik luid sta te zuchten dat van me overneemt (doe dat dan meteen zelf!) en nu alles aan me gaat vragen. Alles is erger als je hangry bent.
Dat ik altijd de drang heb om planten een naam te geven, en vervolgens lichtelijk infantiel overkom als ik trots aan iemand vertel dat Gerrit eindelijk in bloei staat.
Edit: geen idee waarom dit bericht een reactie op Zwaardvis is, sorry!
Dat één van de buren komende week gaat verhuizen en nu dus haar bed in de gemeenschappelijke fietsenschuur heeft gezet.Fucking asociaal want je kan nu dus niet je fiets pakken en ook niet bij de containers die ook in het hok staan
Geeft niks hoor, groetjes aan Gerrit
Dank je wel, je krijgt de groetjes terug!
Ah zo kut! Protip van mijn kaakchirurg. Een kurk tussen je tanden rollen.
Thanks! Ga ik onthouden voor als het weer gebeurt, nu ging het gelukkig al vrij snel vanzelf over.