Waar erger je je aan #6

Mijn zus is zo irritant. Niet normaal hoeveel vragen zij stelt. “Ga je dit nog gebruiken?” “Waarom staan die schoenen daar?” “Kan ik morgen een shirt aan?” “Word het deze week nog warm?” “Zou ik dit kunnen - insert challenge -?” “Zal ik dit ophangen of vouwen?”.
Gebruik. Je. Fucking. Eigen. Hersenen. Of internet :face_with_symbols_over_mouth:

(Ik refereer niet naar Rumag maar ik zeg dit met heel veel keren tot tien tellen).

17 likes

Jongere zus mogelijk? Haha herkenbaar, ik lijk ook soms moeder, therapeut en google in één te zijn.

2 likes

Mijn jongere zusje ook!

1 like

Goh dit lijk ik wel :no_mouth:

1 like

Helaas heeft het misschien 1 avond gewerkt. Argumenten van hem waren dat het maar een (paar?) lepel(s) waren en dat de kat iedere avond kwam voor eten. Wat inderdaad zo bleek te zijn toen ik een late night snack maakte in de oven en de achterdeur open had voor frisse lucht (oven kwam veel damp uit en dan is deur en raam open wat effectiever). Maarja zo’n kat heeft natuurlijk ook door dat ie dan hier makkelijk eten krijgt, dus ik snap de kat wel. Misschien is het ook een cultuurverschil ding, want ik denk niet dat het twee keer een communicatie probleem is.

Zou het werken om een paar avonden achtereen hem weg te jagen en zo ja hoe doe kan ik dat doen diervriendelijk doen zodat ie niet binnen vijf minuten er weer is? Of moet ik gewoon hopen dat mijn huisgenoot niet meer nieuwe gaat kopen?

Diervriendelijk wegjagen werkt denk ik niet. Zou sowieso tegen je huisgenoot zeggen dat ie moet stoppen met de kat eten geven, een kind dat op straat loopt geeft hij toch ook niet zomaar een boterham? Tuurlijk blijft die kat elke avond komen als er eten klaar staat, een gratis maaltijd zou jouw huisgenoot ook niet afslaan lijkt me. Misschien kun je de kat weg proberen te jagen met een plantenspuit, maarja dat moet je wel heel consequent doen en denk niet dat je huisgenoot dat gaat doen.

2 likes

Ik hou sinds een tijdje mijn stappen bij, nu heb ik een nieuwe telefoon en ik dacht dat het helemaal goed ging en dat hij doorliep. Open ik zojuist de app is hij niet meer gaan tellen sinds ik deze nieuwe telefoon heb aka een week :sob: voelt echt een beetje alsof ik nu voor niets mn rondjes loop en dat ik dan maar net zo goed kan blijven zitten. Wordt er helemaal boos om. Grrrrrr

1 like

Dat ik gisterenavond laat nog een weekmenu heb opgesteld en boodschappenlijstje gemaakt heb, vanochtend me helemaal heb klaargemaakt en natuurlijk helemaal vergeten was dat vandaag paasmaandag is en de supermarkten dicht zijn. Cool.

Ewwwww ik hoor een draaiorgel. Ik voel me meteen alsof ik in de kalverstraat sta, leave me be!!! Zeker voor de oudjes die naast me wonen en nu nergens heen kunnen. Extra zielig want ze kunnen nergens heen

7 likes

Vriendin die steeds naar mij appt van ja het is echt klaar met die jongen want hij appt maar nooit bla bla. ( die boy gaat vreemd met haar dus kan niet zomaar appen haha)
En dan jaa dit x is het echt klaar. Straks belt hij met een lul smoes en dan is het weer de leukste jongen op aarde. Echt laat mij met rust joh met die onzin.

7 likes

Jup hahaha. Hij is altijd vet last minut met afspreken ja is irri maar meneer heeft een dubbel leven haha.

1 like

Dans je in Wageningen?

Nee haha. ( gelukkig niet heb een x een blauwtje gelopen bij een hottie die daar danst ahah)

1 like

Hahaha echt wat heeft het UNIVERSUM tegen jou !?

En tegen mij, dat klere orgel gaat niet weg.

6 likes

Aan een vriendin die altijd zo kan klagen. Kreeg net een appje met ‘heb vanochtend 3 croissants op en nu heb ik zó’n spijt ervan’. Ehm ja dan moet je het niet in je mond stoppen? Ik heb vandaag en gister ook ontbeten met croissants lekker boeiend

12 likes

Ik ben tot nu toe ook elke dag naar kantoor geweest en vind deze vrije dag zoooooo lekker! Dus snap je helemaal.ik baal zelfs dat het er niet zijn

1 like

Marteling :weary: dat die dingen je nog thuis komen opzoeken

Pistoletjes moet je altijd per kant eten en niet dubbel klappen anders vliegt je beleg er af :triumph:

4 likes

Ik dacht gister: ik lak mn teennagels. Onbewust met de reden dat dat langer blijft zitten dan op je vingernagels. Nouuu je begrijpt al dat dat dus niet het geval is nu. Ook echt geen zin om het er nu weer af te halen dus dat wordt nog lekker lang ergeren.

Heb mn fucking laptop oplader gesloopt echt fml.