Waar erger je je aan #6

Heel soms vind ik dat sommige studenten van mij wel erg goed zijn in klagen. Dat ze voor 1 vak iets moeten inleveren van ongeveer 4 -5 pagina’s en daar geef ik ze enkele weken de tijd voor. Vooral nu ik zelf een dossier uitpoep van van circa 75 pagina’s naast het nakijken van hun werk. :joy: Zij hebben een dooie hamster maar ik ga voor de cavia.

2 likes

Studenten kunnen sowieso evht klagen om de meest onzinnige dingen. Mijn klasgenoten doen al extreem moeilijk als ze donderdag les hebben terwijl ze vrijdag een paper in moeten leveren. Dan hebben ze geen tijd meer. Ja jongens, begin dan gewoon… Op tijd???

2 likes

Ik heb ook ooit een opleiding gedaan met allemaal oudere mensen, vreselijk zeg! Ik was zelf 20 destijds en ik hoorde steeds " ja je had mijn dochter wel kunnen zijn " .
Ook keken ze je continu aan van wat weet jij nou van het leven?

En het erge was, ik was best een nette serieuze student van 20 rn die oude vrouwen waren echt zo’n vreselijke giechelende groep bij elkaar. Dat de docent gewoon vaak aan die gezellige meiden moest vragen of ze echt even hun mond konden houden.

1 like

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik vooral bij mijn huidige studie wel vaak zoiets heb van ‘ik had mijn tijd veel beter kunnen besteden’. Maar goed, het was mijn eigen keuze om nog een extra studie te volgen en het niveau van deze studie is lager. Dan is het niet zo gek dat ik de lessen vaak zo ervaar. Maar dat zeg ik dan niet tegen die docent, zo professioneel ben ik dan weer wel. Gelukkig heb ik FF om frustraties te spuien.

@anon12348926 ik heb tijdens mijn eerste bachelor vaak lessen van de avondopleiding gevolgd en mijn ervaring was juist wel positief. Er zaten daar voornamelijk gemotiveerde mensen van verschillende leeftijden. Alleen waren veel ouderen wat onzekerder, vooral als ze iets binnenkort moesten inleveren dat ze dingen gingen vragen (bijv. over het inlevertermijn), terwijl dat heel duidelijk in de handleiding stond.

1 like

Dat is wel fijn dat ze gemotiveerd waren, hier waren ze best ijverig qua schoolopdrachten maar gewoon irritant in de les. Ik deed verpleegkunde en bij zo’n pop was het dolle pret. Vond dat destijds best kinderachtig

Vooral dat verschrikkelijk kutstuk einde kreunend met ‘die laat je in hun waaaaarduuuhhh’

1 like

omg ik kon altijd zo boos worden als medstudenten gingen klagen over een deadline van vak 1 omdat ze op diezelfde dag ook een deadline hadden van vak 2, en dan verzochten of de datum van vak 1 NAAR VOREN geplaatst kon worden omdat het anders zo veel was??
Dan naai je dus iedereen van vak 1 omdat je zelf niet kunt plannen

4 likes

Mijn viezige, luidruchtige, asociale buurman heeft een vriendinnetje en zij ziet er echt uit als een kwetsbaar ouder vrouwtje. Snap dus niet wat die twee in elkaar zien (nja hij ziet niks want hij is blind maar je begrijpt wat ik bedoel), maar ze PRATEN DE HELE GODVERDOMDE DAG en ik kan van elk gesprek én elke wip meegenieten help mij :sob:

4 likes

Iemand in mijn omgeving die helemaal in die 5g-Corona-theorie zit en telkens aan mij vraagt wat mijn mening daarover is, volgens hem erg interessant om van mij te horen door mijn werk. ik vind het echt irritant worden… maar hij is dan net weer een te belangrijk iemand om kut tegen te doen zegmaar
:tired_face:

1 like

Aan gitaarsnaren die niet gestemd willen worden. Al dat gepiel op de vierkante millimeter, grr.

Nah wat gek! Misschien blokkeer ik het onbewust.

Mijn werk / baas. Absurd veel inzet tonen en bij één miniscuul dingetje op mijn kop krijgen alsof de wereld vergaat. Doe het dan effe lekker allemaal zelf.

2 likes

Leidinggevende: wil je morgen naar locatie komen om daar een klusje te doen? Ik app je zo hoe laat precies.
22 uur later: niets gehoord. En ik werk vandaag maar tot 12. Dan niet?

Dat ik al weken loop te verpieteren alleen, in mijn eigen huis en mijn eigen fucking broertje (die overigens samenwoont met zijn vriendin) blijkbaar nog naar feestjes gaat? En naar mijn ouders, en vrienden over de vloer heeft gehad om te helpen met klussen / verhuizen.

Corona is echt slecht voor mijn sociaal leven, vrees dat ik na de crisis ruzie heb met mijn halve vrienden/familiekring

8 likes

Dat ik gewoon 3 kilo zwaarder ben tijdens mijn menstruatie en dat je dat ook heel erg ziet, echt voel me zo’n aardappel nu, en dat ik dat gevoel dan maar weg eet :+1:

Zo irritant is dat he tijdens je ongesteldheid. Bij mij is mijn buik zo opgezwollen dat het lijkt alsof ik zwanger ben. Maar over een paar dagen is het weer normaal dus even volhouden

5 likes

Ja heb ik ook! Zo’n groot verschil in gewicht.

1 like

Dat een van mn boodschappen net is gejat door de klant achter mij! Ondanks dat het niet hun verantwoordelijkheid is, heb ik wel een nieuw product van de supermarkt gekregen. Heel lief, maar ik had al de laatste dus ze moesten een vervanger geven. Het is niet hetzelfde :cry: :cry:

Ik zat net op de fiets en had radio 2 aan en ze draaiden hem! Het is inderdaad geen pretje om naar te luisteren.

2 likes

Hoe kan dit? Bewust na het afrekenen jouw boodschap gepakt? Hoe ben je erachter gekomen?