Waar erger je je aan #6

Wow vet lullig

1 like

Zooooo RUDE

Diegene wilde niet op mij wachten en begon al met inpakken toen ik ook nog bezig was (heeft ook nog eens geen afstand gehouden dus :mad:)
Bij het controleren of ik alles had, miste ik net dat ene product dat ik juist zo graag wilde hebben. Het was een van m’n weinige duurdere boodschappen. Ik hoop echt dat die andere persoon het per ongeluk heeft gepakt, al lag het echt aan ā€˜mijn’ kant met een balk ertussen.
De medewerker bij de servicebalie vertelde dat de laatste tijd opvallend meer mensen boodschappen missen na te hebben afgerekend. Er verdwijnen ook veel telefoons dus heb in die zin geluk gehad

1 like

Niet lekker maar wel op

SURE JEN

1 like

Oh, dat is wel raar ja

Misschien een hele voor jou :star_struck:

3 likes

Dat iedereen constant vraagt of ik al een het solliciteren ben (mijn contract loopt over een tijde af en gaan ze niet verlengen).Is natuurlijk lief dat ze interesse tonen maar ik ben er nu een beetje klaar mee.Ik heb al wel een aantal sollicitaties de deur uitgedaan maar tot nu toe is daar nog niks uitgekomen.En eerlijk gezegd wil ik ook gewoon even een paar weken helemaal niks en dingen op een rijtje gaan zitten.Ik heb echt een prima buffer dus kan nog wel een hele tijd vooruit dus daar maak ik me geen zorgen over.En ik wil bovendien ook helemaal geen 40 uur meer werken maar het liefst max 32 zodat ik in die overige tijd bezig kan gaan met mijn eigen bedrijf opstarten.

Een terugkerende ergernis van iedereen op dit forum denk ik… maar de meeste van mijn vriendinnen en ik zelf houden ons gewoon echt aan de social distancing, behalve mijn vriend (met wie is samenwoon) zie ik alleen mijn moeder op 1.5m afstand. Maar een echt goede vriendin van mij doet alsof ze social distanced maar uiteindelijk ziet ze de hele fam en schoonfam en een aantal vrienden binnen die 1.5 meter en dan nog een hele vloot buiten die anderhalve meter… en mijn ergernis is vooral ook dat ik t gewoon heel stom vind omdat ik hier wel zit weg te kwijnen en bijna jaloers ben ook nog

3 likes

Volgens mij weet ik wie je bedoelt, in Maastricht?
Ik was tijdens haar college toen zo in de war, want ik had nog nooit iets met filosofie gedaan. Dus ik zat daar in volledige error, want ik dacht als ik een boom zie, is dat toch gewoon een boom? Volgens haar niet dus.

3 likes

Ik dacht aan mannen die zich hadden getrokken in het bosšŸ˜‚

9 likes

Hahahah ik ook! Of aan stelletjes die seksen in het bos zich ff schoon moeten maken met doekjes

2 likes

Mijn vriend moest toen straks snel weg met de motor toen ik nog sliep omdat het zou gaan regenen en nu is mijn hele dag gek begonnen en loopt mn reguliere schema helemaal door de war.

Mijn moeder en haar paprika obsessie. Elke keer als ze naar de winkel gaat kom ze thuis met paprikas. En zo vaak eten we het niet eens. Maar overal wilt ze paprikas door heen doen of bij doen en koopt ze zakken vol. En de helft kan ik weg gooien. En dan heb ik paprikas gekocht voor een gerecht en dan koopt ze nog een zak want " Oh ik dacht dat we ze niet hadden"
Hoe kun je dat denken we wonen gewoon bijna in een paprika.

Vind paprikas opzich wel lekker maar door haar obseasie HAAAT ik ze.

55 likes

Ik vind het leven zo saaaaaaaaaaai op deze manier. Hou op met me.

17 likes

Darmkrampen, de plechtige aankondiging van mijn ongesteldheid :confetti_ball:

6 likes

Ik heb vandaag een muurtje 2 x geverfd en mijn schouder deed bij de tweede laag al pijn. Net ging ik bijna van mijn graatje van de pijn. Stort ik nu al in?!?!

Ik ben octo en mijn buurvrouw is spongebob 2.0

1 like

Aan Instagram. Op de een of andere manier kan ik geen filters meer gebruiken als ik een story film. Bij het maken van een foto met filter gaat het goed maar als ik een story wil filmen wordt het beeld ineens vervormd en zie ik eruit als een vastgelopen sims poppetje

Ik erger mij kapot aan een vrouw die continu kleding geeft van haar dochters aan mijn dochter
In het kader van ja je bent alleenstaand
En nee het is niet lief bedoeltšŸ™„ althans ik kan mij niet voorstellen dat je verwassen zeeman Wibra kleding waar een kringloop nog zou zeggen doe maar niet, aan mij wil slijten. Heb vriendelijk bedankt en laten weten dat ik een eigen smaak heb, vervolgens heeft ze die hele doos kleding aan mijn ex gegeven. Ben zo pissig

Huh klinkt alsof ze per se wil dat jouw dochter haar dochters kleren gaat dragen?

1 like