Waar erger je je aan #6

Een goede vriendin van mij vraagt echt vrijwel nooit hoe het met mij gaat. Ik heb haar een paar weken geleden verteld dat ik een sollicitatiegesprek gepland had staan. ze heeft niet gevraagd hoe het was of hoe het er mee staat. Ze vraagt sowieso niet hoe het gaat met m’n zoektocht naar een baan. Ik heb besloten om er zelf ook niet over te beginnen. Ik ben overigens afgewezen voor die baan

Die boze blik ook haahahah fantastisch

3 likes

Mensen die op facebook(vooral in groepen) een bericht plaatsen met een domme foto erbij, en erbij zetten foto tegen het scrollen.
Ik scroll dan juist verder.

1 like

Ja, dit heb ik nooit gesnapt. Ik vraag mr hierbij heel erg af of dit mensen zijn die idd gewoon 1 op de 5 posts echt lezen of dat ze dit iemand anders hebben zien doen en nu denken dat het nodig is. :roll_eyes:

1 like

Ja klopt, ze blijft het continu proberen
En dat zijn echt verwassen dingen en schoenen met een halve zool

@Slaapmuts ja hij zei oke bedankt
Dus ik zag gisteren die doos, mijn ex had het nog niet gezien

tuuududu dududu dat kutdeuntje van de Blooooomon reclame op youtbe,
nu weet ik zeker dat ik daar nooit wt ga bestellen

@anon81733682 ja dit. Wij hebben een dak en mijn droom is daar een dakterras van maken (of er uberhaupt op mogen zitten). Maar mijn vriend geeft aan dat het niet mag want de kans is best groot dat het de kamer onder het dak daardoor gaat lekken. Al helemaal als het warm is en ze dan op het dak zitten omdat dat teer dan zachter is.

De linkerknop van mijn laptop mousepad zit los aan 1 kant, ik heb mijn laptop 1 jaar en 10 dagen.
En zelfs al kan ik hem opsturen dan zou ik 3 weken niet kunnen werken…

Wij hebben dus ook 2 pallets en laatst wilde ik per se op het dak zitten dus toen hebben we de meest veilige constructie gemaakt (mn vriend met grote tegenzin).
Dat was: 1 deken, 1 pallet op zn kop, 1 pallet normaal daar bovenop en ik zittend op kussens op die stapel pallets. Zo heb je meeste spreiding van gewicht volgens mn vriend.
Nou eindstand was dat toen we savonds alles weghaalden je alsnog echt goed zag dat de steentjes veel verder in het teer gedrukt zaten.
Tis wel echt zuur, want iedereen denkt dus dat je met wat pallets best op je dak kan zitten, of dat het kan als je op sokken loopt ofzo. Maar dat is dus niet zo :frowning:

Weet die vrouw dat jouw dochter beter gekleed gaat dan menig volwassen vrouw :joy::joy:

3 likes

Dit is mijn droom <3
Maar tis een sociale huurwoning (en we blijven hier niet eeuwig wonen, al zouden we dat denk ik wel willen als we een buiten hadden) en de dakrand heeft uiteraard geen hekje :frowning:

1 like

Er is vaak een coulanceperiode na de garantietermijn! Mijn tv ging kapot in de 25e maand en toen zeiden ze dat maand 25 en 26 coulancemaanden waren waar ze nog wel repareren. Ik zou gewoon bellen en kijken wat ze kunnen doen. Misschien dat je van je werk een laptop even mag lenen in de tussentijd?

1 like

Ik had een half brood gekocht, maar het is niet letterlijk een heel brood door twee. En nu kan ik sneller naar de supermarkt dan ik had voorzien :weary: wil ik helemaal niet.

Ja de laptops van mn werk zijn dus op :(, maar ik kan kijken of mn werk gaat op de laptop van mn vriend.
Ik heb ook echt slechte ervaringen met items terugsturen, dat ze beweren dat er helemaal niks mis mee is.

Ik zag net mn 2e droom lv tas en ik mag hem niet kopen van mijn vriend :cry::cry: wat ik ook snap maar ik wil mmmmm

1 like

De vorige had je van hem gekregen toch? Misschien mag je hem daarom niet zelf kopen :smirk:.

Mensen die op instagram de hashtag loedermoeder gebruiken bij de meest simpele dingen. Kind kijkt filmpje en ik ben even soep maken #loedermoeder. Of: kindjes even in de tuin spelen terwijl ik de was opvouw #loedermoeder. Doe ff normaal joh, dat zijn toch gewoon hele normale dingen dat je niet 24/7 met je kind kan spelen/je kind aandacht kan geven. Laat ze maar lekker ff alleen spelen daggggggg.

15 likes

Ja dat zou kunnen. Al denk ik wel dat het bij haar een beetje een persoonlijkheidsdingetje is. Ook bij het starten van een nieuwe baan of toen ik voor een tijdje naar het buitenland ging, vraagt ze vrijwel niks. Alleen ‘hoe is het’ en als ik dan wat vertel krijg ik gewoon zo goed als geen reactie.

Wel jammer maar k moet het ook maar gewoon accepteren. Ik heb het 1 keer aangegeven en ze kon zich er niet echt in vinden wat ik zei dus ja.

Zo was ik vroeger ook haha tegenwoordig leef ik van ‘je kan het altijd terugsturen en zit er niet gelijk aan vast’. Niet dat ik belachelijk veel bestel, maar dit heeft het wel makkelijker gemaakt.

Dat de wasdroger en ik elk een andere definitie van kastdroog hebben.

18 likes

Haha dit ben ik echt! Zo irritant