Ik erger me überhaupt al aan het feit dat ik nog thuis woon. Hebben een huis gekocht maar de sleuteloverdracht is over max. vier maanden. Alleen in de coronatijd is m’n ergernis nog veeel groter. Mijn zusje zit al vijf weken werkloos thuis en heeft nu voor de zoveelste keer al twee dagen een vriendin hier als logé. Nu zit ze zelfs met die meid én een vriend gezellig in de tuin te borrelen en mijn ouders zitten er ook bij. Snap dat echt niet. Mijn moeder werkt zelfs in de zorg dus waarom nemen ze hun verantwoordelijkheid niet gewoon. Ben zelf ook niet 100% heilig maar ze doen nu net alsof er niks aan de hand is, echt wtf man.
Sowieso die term alleen al, vreselijk. Je hoort nooit over zogenaamde loedervaders trouwens.
Hahaha echt hé
Oh ja inderdaad
Ja maar nu moet ik weten welke dit is
Mijn vriend die denkt dat omdat hij wat klusjes in het huishouden heeft gedaan ik niks meer mag zeggen als hij irritante dingen doet zoals de avocado voor 't avondeten 's middags op z’n boordje smeren en dingen op de grond laten vallen en het niet oprapen.
Nu is hij boos omdat ik gezegd heb dat hij wat meer attent moet zijn voor z’n omgeving (lees: niet de godganse dag met koptelefoon op rondlopen).
Ik gaf heel af en toe bepaalde animal sanctuaries een ffinanciële bijdragen en ik heb het absoluut niet breed. Maar het gedrag van 1 bazin begon me steeds meer tegen te gaan echt zo van
alle vleestende mensen zijn slecht111!!!
altijd menselijke gevoelens projecteren op dieren (wat bullshit is er zijn wel verschillen en nee dan hoef je ze nog niet op te eten maar dat zijn verschillende discussies)
onverantwoorde keuzes maken => nog meer dieren innemen terwijl je elke dag bedelsessies op Instagram moet houden en heel soms zijn dieren beter af als ze worden ingeslapen. Dan kan je de white animal messiah uithangen maar daar wordt het dier niet beter van.
en nu ook nog dierenartsen zwart maken omdat 1 dier onverwacht is overleden. De meeste dierenartsen hebben gewoon het beste met je dier voor en soms kan het gebeuren dat een dier komt te overlijden/niet meer wakker wordt. Gebeurt bij mensen ook en ja dat is kut maar dit gedrag is ontzettend onprofessioneel.
Ik houd lekker de portemonnee voortaan op de knip.
Woww ik heb net m’n tanden gepoetst en wilde blauwe bessen eten. Niet te doen.
Echt de h&m moet oprotten. Van WE een broek in maat 42, linnen dus weinig stretch bij aandoen. Past prima en zit mooi. Twee shorts van hm, 44 en 46. Passen allebei voor geen meter. Ik heb geen maat 46, ik schat altijd maar ruim in bij hm maar tering iemand die wel maat 46 heeft zou nog geen onderbeen in een van die broekspijpen krijgen. Wtf. En waarom ben ik nog steeds verrast en geïrriteerd hierdoor.
Vast te laat maar sushi moet je niet koud zetten! Moet kamertemperatuur zijn als je het eet
Costes is ook raar Heb een broek besteld in maat 28 en 29. Maat 28 zit perfect en 29 blijft hangen op m’n bovenbeen
Gewoon al reden 1 waarom ik niet bij H&M bestel.
Zoooooo niet “true to size”.
Je hebt bij H&M toch ook dat je bij een item kunt zien of het klein of groot valt op basis van de reviews en echt 8/10 keer is het extreem klein (wordt aangegeven met zo’n balkje van valt klein - valt groot) of extreem groot.
Zie bijna nooit gewoon de score in het midden van: valt normaal.
Ik heb ooit in een fysieke H&M winkel 3 exact dezelfde boeken gepast in dezelfde maat en ze vielen allemaal compleet anders uit. Een kreeg ik nauwelijks over mijn bovenbenen, een was te groot en 1 zat wel ‘oké’. Sindsdien koop ik geen broeken meer bij de H&M.
Ik vind mijn werk echt niet meer leuk nu. Iedere ochtend sta ik op en denk ik ohja daar gaan we weer. Kan zo weinig met clienten en hetgeen wel kan is onduidelijk. Gesprekken kosten onwijs veel tijd en leveren 9 van de 10 keer zo weinig op. Ik hou er totaal geen voldaan gevoel aan over en dat vind ik dan weer egoistisch van mezelf dat ik het alleen daarvoor zou doen
Aan de buurvrouw die keihard een nummer op repeat heeft, meezingt en stofzuigd.
Ik ben zelf dus ook iemand die een nummer leuk vind en dan 100 x luistert. Daar hou ik vanaf nu mee op.
Noooooo. Ik riep laatst nog tegen mijn vriend: moet daar nodig weer eens langs. Zal dat nu maar even uitstellen.
De zoek en filteropties (of eerder het gebrek daaraan) in de luisterbiebapp, wat een crime. Ga toch niet door honderden random titels heen scrollen Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een filter en sorteeroptie te maken.
Ruim 1000 terug betalen aan de belastingdienst omdat ik 3 maanden te laat m’n huur- en zorgtoeslag heb opgezegd
Ik betaal nog steeds af van 2018. Ik voel je
Ik word zo agressief van pasta. Vooral cabonara vind ik niet te nassen. Nou heeft mn moeder iets gemaakt wat er op lijkt (“Jaa dit zijn die gekke noodles die jij toen lekker vond maar dan totaal anders”) en nu ben ik de hele avond chaggie.
Haat pasta.