Waar erger je je aan #6

Zat er ook paprika doorheen?

3 likes

:weary: succes!

Gelukkig niet!

1 like

Wanneer mijn voordelen worden bevestigd over Gerda’s bij de kruidvat.

Ga ik naar de ah koop voor 60,- zooi blijkbaar want heb niet eens eten voor vanavond in huis gehaald. Kan ik weer naar de supermarkt

Ik ga nooit meer boodschappen doen zonder kar

Zoooo ik ook man. Er past echt veel te veel in een kar.

4 likes

Ik vind het irritant dat je je eigen posts niet kunt liken hier? Vooral bij mijn posts is dat echt een gemis

42 likes

Aan m’n eigen lijf, ik heb de hele tijd zo’n zenuwachtig gevoel, m’n hart klopt super hard
Ik ben sowieso snel zenuwachtig maar dan gaat t ook altijd snel wel weer weg, nu heb ik het zowat continu :pensive:

1 like

Waarom kan ik geen burpee. Ik denk graag dat het komt doordat mijn armen kort zijn in verhouding tot mijn benen. Maar ik wil dat gewoon kunnen. Dan kan ik er voor kiezen om het niet te doen. Nu is het geen keuze :angry:

Wat voor doelgroep werk je? Ik herken dit heel erg, voornamelijk omdat ik het idee heb dat wat ik doe niet nuttig is. Dat de patiënt er eigenlijk niet heel veel aan heeft en dus niet zinvol is.

1 like

Met volwassenen met een laag inkomen en schulden (en een lage SES om 't zo maar even te zeggen)

1 like

Welk gedeelte lukt er niet?
Ik ging googlen, kun je hier iets mee? https://www.youtube.com/watch?v=dZgVxmf6jkA

Mijn probleem zit het in het naar achter springen als ik op m’n armen leun. Dat gaat zo onhandig en ik kom niet ver genoeg ofzo. Met stappen lukt het wel maar echt met moeite. Heb het gevoel dat ik voorover val als ik meer afzet naar achter en als ik dat niet doe kom ik niet zo ver. En het probleem zet zich dan voort met het weer naar voren springen

Heb hem even een paar keer gedaan, dat springen, maar het mislukt bij mij als ik mijn handen te veel naar voren zet of naar achter. Je armen moeten bij voorover gaan precies onder je schouders zitten. Als ik te veel naar voren leun of juist mijn handen te dicht bij mijn lichaam zet is die hoek heel anders en gaat het bij mij ook niet of mis.
Check https://www.youtube.com/watch?v=TbW7elUs75Y en dan 1:28.
En deze vent legt het ook wel goed uit, soort kikkerhouding zit erin. https://www.youtube.com/watch?v=tJrdJBWBu08
Nouja misschien heb je er iets aan :stuck_out_tongue:
Ik mis trouwens thuis wel een spiegel, moet ook altijd zien wat ik doe en mezelf 99/100 corrigeren en thuis gaat dat lastig. Als je het voor de spiegel kan doen helpt het misschien.

1 like

Dat ik mijn trainingsbroeken nog steeeeeds niet binnen heb. Ik weet dat PostNL het druk heeft - voor daar weer mensen over vallen - maar het pakket is na 2 weken nog niet eens overgedragen aan PostNL.

Ik wil mn broeken :triumph:

1 like

Heeft je shit the fence gehit

1 like

Like voor Nellie van @ Nelliekutje :joy:

8 likes

De onverdraagzaamheid die veel mensen nu hebben. Ja de situatie is voor iedereen klote, probeer wat begrip voor elkaar te hebben en leef en laat leven

3 likes

Mijn god dat eerste filmpje, hoe IRRITANT jeeeeeesus. Tweede is wel behulpzaam!