Waar erger je je aan #6

Ik vond haar vroeger heel cool ( toen ik 14 was ofzo)
Totdat ik een keer reageerde op haar video van " Zoo cool die poppen op je achtergrond"
En dat zij reageerde met “Het zijn bratz hoor”

Oke meit tot nooit meer ziens

23 likes

FRANAAAN :sob::sob::sob::sob: Nog steeds lachen

Voor de mensen die denken que? Dit is mijn humor.

Samenvatting

https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/7/9/7997f8ab77dabd62fcac1a73901056c218488d3a.mp4

8 likes

Ik heb het geluid niet aan en scroll alleen door het filmpje :stuck_out_tongue: Je ziet iig de houding daar wel goed, de rest niet bekeken.

Mezelf. Twee jaar geleden had ik mijn haar blond geverfd, maar na een tijdje wilde ik weer terug naar mijn eigen kleur. Dus twee jaar met uitgroei gelopen om nu eindelijk weer helemaal mijn eigen kleur te hebben en nu wil ik weer blond :upside_down_face:

4 likes

Wow ze haalt met moeite 20 likes :neutral_face:

Nou, inderdaad. Ze doet wel mee met de forumtrend ‘plantenkneusjes’ zie ik :thinking::face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:
Mooie foto’s wel. Maar toch niet likeable genoeg misschien? Zie haar naam al jaren voorbij komen dus ik dacht dat ze duizenden likes en followers zou hebben inmiddels. Sta er van te kijken.

1 like

Mwa, ik vind het er nogal outdated uitzien. Sommige foto’s lijken bijna met een aardappel gemaakt te zijn en die filter erover geeft dan wel echt 2014 vibes.

En stel ik was volger, bij deze foto zou ik gegarandeerd afhaken:

image
Mozzarellaballetjes, wortel, salami en cashewboter…

Sorry dacht effe dat ik in het blogger/youtuber topic zat haha tot dusver mijn analyse.

9 likes

Haha ja zo ver had ik nog niet gekeken. :sweat_smile: Nee, dacht idd dat we bloggers aan het bespreken waren :v:t3: Sorry!

2 likes

Ik heb dit nu weer en ik wist dat ik er over gepost had, dus gezien de tijdspanne denk ik aan ovulatiepijn? Nooit zo bewust van geweest haha. Ga nu Clue maar weer eens bijhouden

Mijn favoriete koffietentje verkoopt voor €8.- mondkapjes. Ik vind dat echt … niet ok.

2 likes

Dit is zo pijnlijk! Ik snap dat je het voor je zus op wil nemen, maar dat is in dit geval denk ik niet zo’n goed idee. Je zou wel je zus kunnen helpen om haar reactie te formuleren.

2 likes

Mijn leidinggevende nog steeds. Hij heeft zaterdag een collega mee gestuurd, omdat 'ie me nog steeds niet vertrouwt (gok dat 'ie zelf te lui was). Collega snapte niet zo goed waarom ze mee moest (leidinggevende heeft haar ook geen terugkoppeling ofzo gevraagd). En nu zat 'ie aan het einde van mijn werkdag weer te zeuren dat ik teveel uren schrijf en wilde hij weer mee. Prima vent, dan zul je zien dat ik het gewoon niet red. :woman_shrugging: Ik ga nog steeds geen 1.5 uur ergens in het gras liggen luieren ofzo.
Collega was het trouwens met me eens en dacht dat ze het niet sneller zou doen en een kennis zei ook al dat ze daar veel tijd voor nodig had, nog meer dan ik.

Ik heb al tig keer verbeteringen aangegeven, maar het is alsof ik tegen de muur praat ofzo. Of ze het niet willen snappen en hopen dat ik geen overuren schrijf vanwege dit gezeik. Dat is heel jammer, want ik blijf de tijd schrijven die ik werk. En anders ga ik het toch echt hoger op zoeken. Maar het is ZO hatelijk! :rage: :sob: Vermoed overigens dat het komt omdat ik zijn ego blijkbaar beschadigd heb en voor mezelf ben opgekomen.

1 like

Oh wat fucking rude en kinderachtig en kut van dje mensen jeetje. Hebben jullie inmiddels een reactie gegeven of niet?

3 likes

Ik denk het ja… zo mateloos irritant de (meeste) vragen.

1st world problem: ik mis de sauna :sob:.

@grace is het die gast die op Victor Reinier lijkt?

2 likes

Ik appte een beetje met een man die ik nog van voor de crisis ken via een datingapp. Hebben we het over de persconferentie. Hij werkt in de horeca en heeft extra zware tijden nu met Corona. Ik vraag hoe hij zich voelt en hij maakt een ‘grapje’ dat hij een krukje en een touw gaat kopen. Ik vind dat soort opmerkingen dus niet grappig en leg ook uit waarom ik die opmerkingen niet prettig vind. En nu is hij offline…

1 like

Heb je ondertussen al van hem gehoord? Ik zou hier ook echt nerveus van worden

Ja, heb gevraagd of hij iets wil laten horen. Dat heeft hij uiteindelijk gedaan en zijn excuses aangeboden. Ik heb helemaal geen zin in dit soort gedoe met iemand die ik nota bene nog niet ontmoet heb. Dat heb ik hem laten weten.

1 like

De groeps-Slack van mijn hele team op werk waar ELKE dag van 8 tot 8:10 iedereen ‘goedemorgen!’ ‘goedemorgen!’ ‘goedemorgen!’ typt, dan rond half 1 ‘eet ze!’ ‘smakelijk’ ‘eet ze!’ en dan om half 5 ‘avond!’ ‘fijne avond!’ ‘fijne avond!’ typt.

NU WETEN WE HET WEL

45 likes

Omg wat irri