Mateloos irritant ook dat ze de enige die inhoudelijk wat wist nauwelijks aan her woord lieten. Rosanne mocht drie zinnen zeggen voor M Weer met die mannen ging zitten galbekken. Jeroen; “maaarrr de mensen zijn zo braaaf geweest, verdienen ze dan niet wat versoepeling”
Mensen die nu allemaal festival foto’s van vorige jaren gaan delen want dit jaar zijn er geen festivals huilie huilie. Een jongen postte zelfs: “nou heb ik de hele winter voor niks gesport, kan ik niet eens mijn body showen op Defqon”
Hahahahahah tijdje geleden gingen er al memes rond hierover en toen dacht ik: dat doen mensen niet echt. Wel dus😂
Ik vind dat eigenlijk zo sneu, trainen om te ‘flaneren’ op een festival ipv voor jezelf…
ik dacht juist precies het tegenovergestelde, jammer dat de festivals niet doorgaan maar niemand ziet tenminste dat ik 10 kilo zwaarder ben dan vorig jaar.
HAHA ik ken inderdaad ook een groepje gasten, die gingen voordat ze naar een festival gingen nog even pompen in de sportschool zodat hun spieren mooi strak stonden. Ook echt van die gasten die een tribal-tatoeage hebben
Huisgenoten die zonder toestemming aan je spullen zitten en in je kamer komen. Ik vind dat echt onbeschoft
Nu behalve onbeskoft ook gewoon gevaarlijk. Zou daar echt niet blij mee zijn.
Corona
Nou mensen moeten ook niet zomaar met mijn verzameling handgranaten uit de tweede wereldoorlog spelen hoor
Hahaha in mijn geval was het een stapel boeken van mij die mijn huisgenoot op mijn kamer heeft gelegd, ze had gevraagd of ik dat oke vond maar ik had nog niet gereageerd en toen had ze t al gedaan
er ligt niet per se iets geks op mijn kamer ofzo maar ik vind het toch altijd vervelend als mensen er zomaar binnenkomen en ik niet de gelegenheid heb gehad om even op te ruimen. Mijn kamer is namelijk wel vaak wel een beetje een zooi, maar wel míjn zooi
Haha ik heb eens gehad dat m’n huisgenoot blijkbaar al een week lang elke dag de fles wijn uit m’n kamer haalde, opdronk en dan snel naar de winkel ging om ‘m te vervangen voor een nieuwe fles. Was natuurlijk niet de bedoeling om dat elke dag te doen maar hij had wel beetje issues. Dus dit was waarschijnlijk zijn oplossing doordat ie zelf geen wijn in huis haalde voor zichzelf
Heb echt niks doorgehad tot hij het opbiechtte haha
Ik erger me zo erg aan m’n uitstelgedrag bahh ik betrap mezelf er ook op dat ik weer denk “ik doe het morgen wel”
Terwijl ik vrijdag iets moet inleveren en daar echt wel veel tijd voor nodig heb en ook nog 100 andere dingen moet doen. Ik voel de druk gewoon even niet ofzo.
Ja dit, ben echt afgehaakt en krijg er stress van maar het lukt me niet
Aan een vriendin die haar eigen bedrijfje heeft en vanwege de gezondheid van haarzelf en anderen geen bestellingen meer aanneemt, maar wel de afgelopen maand met 4 verschillende mannen heeft afgesproken en ook seks mee heeft gehad/gezoend. Hoe serieus neem je het allemaal dan?
Ik heb maandag een goodiebox besteld en me stalken met mails kunnen ze maar die box opsturen ho maar
Ratten
Haha zeker weten! Ik hak je in stukken
Nee corona natuurlijk, je moet 1,5 meter van elkaar vandaan blijven maar zomaar door iemands spullen gaan schijnen sommige mensen dan toch een goed idee te vinden? Wie weet wast je huisgenoot zn handen niet, of jijzelf. Echt raar, sowieso, en nu al helemaal.
@Qwerty123 snap ik!
Had echt precies die ervaring hahaha. Heb hem wel inmiddels. Na circa vijf werkdagen. Alleen bestelde ik ook nog eens in het Paasweekend dus leek eeuwen te duren
Is het wel leuk??
Dat tegenwoordig bijna elk reclamespotje op de radio van weer een andere branche is die moet laten weten dat ze echt wel hard doorwerken voor de klant ondanks de Corona.