Waar erger je je aan #6

En dan even benadrukken waarom je hun dienst/product JUIST NU nodig hebt. Ik vind het walgelijk. Oprotten met je vitaminepillen en andere zooi.

6 likes

Dat elke Uber Eats bezorger naar de flat hiernaast rijdt. Give me ice cream :rage:

1 like

Trui steler is een ‘new post’ in haar instagram story persoon geworden. WHO CARES

31 likes

M’n buurman heeft nieuwe coronahobby’s: blad blazen, met de hogedrukreiniger spuiten en vegen op onmogelijke tijdstippen. Echt geweldig :upside_down_face:

2 likes

Hallo waar woont die meid ik wil die trui terugstelen!

1 like

In het diepe diepe zuiden woont ze samen met mijn trui

30 likes

ondertussen kijkend naar een Gym Shark trui toevallig??
:thinking::thinking:

Vriendin exposed @Karl_Lagerfeld

2 likes

Potverdikkeme zeg! Geef eens gauw terug!

1 like

Ja ze hebben over 2 maanden hun 1 jarig jubileum!

18 likes

Ik zou een HEMA Taart met foto opsturen naar haar met een foto van je trui erop en 1 kaarsje.

“Als een jaar samen en sta ik in de kou”
“niet langer is er aan te passen een mouw”

49 likes

Zullen we samen langs gaan :joy:

1 like

Ik weet haar adres niet eens :hot_face:

Hahahahahha :joy::joy::joy: dat zou zo grappig zijn want zij beseft natuurlijk niet wat voor groot ding dit is in mijn leven. Ik denk bijna iedere dag aan die kut trui

9 likes

Ik haal dat nooit uit je berichtjes; maar heb je al vaak gevraagd of ze hem kan opsturen/of je hem kan ophalen?

ja heb al heel vaak geappt en gevraagd wanneer ze thuis is en of ik dan de trui kan ophalen of gezegd dat ze hem bij mij over de poort kan gooien in een zak als ze in de buurt is. Maar ze reageert dan altijd heel laat of niet. En nu met corona wilde ze opeens de trui komen brengen (net nu ik toevallig 1/4 sportschool thuis heb en zij nergens kan trainen) maar dat heb ik natuurlijk afgeslagen. En dan zeg ik gooi hem maar over de poort of in de brievenbus en dan word daar nooit op gereageerd

3 likes

Als je ooit die trui terug krijgt moet ie echt je avatar worden, forever.

10 likes

Of als titel ‘heeft haar trui terug’

7 likes

Vermist

5 likes

Oh ik heb dat boek gekocht, hopelijk wordt er beter geschreven dan geblaat!

De rijdende rechter?

2 likes