Parkeer je hem nooit in zijn 1 dan?
Ik heb dat ook geleerd (in NL) dacht ook dat dat altijd moest, en ben ook soms bang dat ik het vergeten ben! Dat als ik terugkom de auto de straat op gerold is of tegen een andere auto aan. Soms als ik het echt vergeet rol ik zoân gootje in die je soms op parkeerplaatsen hebt, dat is wel een goeie reminder voor me soms 
Niet als je hem in zân 1 laat staan. Tenzij het echt mega stijl is natuurlijk.
Edit: ik heb trouwens juist geleerd (in NL) om zonder handrem te parkeren voor het geval het vriest in de winter en hij vast komt te zitten.
Waarom zou je je auto in zn 1 parkeren??
Hij moet toch gewoon in zn vrij?
Behalve als het idd vriest
Zelfs als u op een vlakke ondergrond staat geparkeerd, is dat nog steeds reden om de handrem te gebruiken. Dit voorkomt namelijk dat het gehele gewicht van de auto op zân plaats wordt gehouden door een klein stukje metaal in de versnellingsbox. Dit stukje, ook wel bekend als de âparking pawlâ is slechts zo groot als een vinger en gaat naar verloop van tijd stuk. Gebruik voor de zekerheid dus altijd uw handrem!
Een college van mij had een paar jaar geleden een nieuwe auto, was toen ook de handrem vergeten met parkeren, was die auto helemaal de weg over gerold tegen een boom aan
volgens mij op dag 2 dat ze die auto had.
Door jou zijn mijn vriendinnen en ik ook weer zo gaan praten
Staazj is inmiddels ingeburgerd
Nee het is of vrij + handrem of in zn 1
Ik vind mijn buren heel aardig maar ze barbecueĂ«n nu al 3 weken elke avond. Ik had niet verwacht dat ik zoân âzureâ vegetariĂ«r zou worden maar ik vind ze meteen minder leuk nu ik ze elke dag vlees hoor eten.
Ik zag degene die tegenover mij woont zojuist uit het raam tuffen in dr ondergoed en daarna het gordijn dichtdoen.
Spuug je sperma lekker binnenshuis uit, gadverdamme.
Ik heb een hele mooie balk in mijn woonkamer en mijn vriend misbruikt die nou om allemaal fitness materialen aan op te hangen
Arghhh!!! Een vriend en ik hebben een gemeenschappelijke favoriete film, die op een boek is gebaseerd, en dat boek heeft hij nu gekocht. Omdat we elkaar waarschijnlijk nog heeel lang niet zullen zien, heeft hij voorgesteld me elke dag een hoofdstuk voor te lezen en heb ik het briljante idee gehad om enthousiast toe te zeggen, want âleuk voor het slapen gaan!â. Nu is de vertaling van het boek echter Engels en heeft hij een heeel sterk Italiaans accent - wat ik heel leuk en charmant vind, maar hierbij totaal niet fijn is. Nu heb ik zĂ©lf dat boek illegaal gedownloadet (wat ik echt stom vind, ik wil helemaal geen boeken illegaal downloaden!), om steeds voor zijn spraakberichtje het hoofdstuk dat eraan komt al te lezen, en luister ik alsnog dat kwartier per dag naar zijn gevoorlees omdat er wat opmerkingen tussen zitten en grappige dingetjes enzo. Heb echt het gevoel dat ik huiswerk doe. 
Echt dom eigenlijk dat ik er zo mee zit maar het idee dat dit nog een maand ofzo duurtâŠ

Gadverdamme!!! Doe dat dan effe in een zakdoekje ofzo 
Wou een stukje gaan fietsen op mân racefiets en zag toen dat ik een lekke voorband heb
maar waar ik me nog het meest aan erger is dat ik zoân loser ben die zelf geen band kan plakken en daarvoor altijd naar de fietsenmaker gaat 
Valerie a tĂœden divĆŻ!!! Ik hoop dat je de film net zo bijzonder vindt als ik, ik zal een review plaatsen van het boek zodra ik/we hem uit hebben.
(En wat leuk dat je mijn smaak waardeert, vind ik echt heel gaaf om te lezen!
)
Ik vind het irri dat mensen nu hun problemen aankondigen met âJa ik weet dat er nu ergere dingen aan de hand zijn hoor maarâŠâ
Er zijn altijd ergere dingen aan de hand. Je ging voor deze pandemi toch ook niet dingen zeggen als âJa ik weet dat er oorlog is in Yemen hoor maarâŠâ
âprijs op aanvraagâ
je mag me ook direct vertellen dat ik er te arm voor ben hoor gvd
Jaaaaa zo kut dat
Heb jij met jouw sport routine ook profijt van, of niet?
Nee⊠heb al heel lang een schouderblessure dus kan geen pull ups doen en wat hij nu op aan het hangen is (iets met kabels) zou ik in principe ook met van die elastieken kunnen doen maar ik train bijna geen bovenlichaam dingen nu.
Ah wat kut is dat zeg. Dacht idd dat jij ook gewoon full body deed.