Dat ik verplicht ben te wisselen van auto garage en deze op een plek zit zonder OV
Ik kon van mijn garage altijd een (elektrische) fiets of leenauto mee krijgen!
Wat een kut mensen. En ik snap heel goed dat je het liefst in fight mode wilt komen. Ik ben het eens met @MevrWillem, misschien kan je je zus stimuleren/helpen met een sterke reactie?
Edit: oh haha ik zie nu pas je bericht dat je zusje al heeft gereageerd
Ik vind dit zo rot voor je! Ik zou gewoon een streng berichten sturen. Hee X, je hebt mijn trui een jaar geleden van mij geleend, ik ben er klaar mee en wil hem voor datum X terug. Je kunt hem dan door de brievenbus/insert andere methode doen. Ik heb dit al een paar keer gevraagd en dan reageer je niet of heel laat, dus zou het waarderen als je dit nu achterwege laat.
Ben gewoon in staat dit zelf voor jou te sturen haha. Kan er echt niet tegen als mensen zo gierig doen met andermans spullen.
Dat heeft ze echt allang gedaan, dit is een kwestie die vraagt om een grootschalige operatie
Ik stel drones voor
Ohmy wat is dat voor ignorant trui steler dan!! Letâs do this!
Alberto Stegeman kan misschien wel undercover gaan voor die trui.
Ja mag ik ook, maar rijd automaat en die hebben ze niet te leen fiets is echt te ver, mijn garage sluit en is overgenomen dus heb heen keus qua locatie⊠echt balen! Vriend rijd maar mee zo.
BOOS
Tim Hofman: âZeg Karl, eet jij met een of twee handen een puddingbroodje?â
Karl : âMet mijn Chanel handschoenen aan.â
Tim Hofman: âOkĂ©, vertel eens waarom ben jij boos?â
Karl: âEen vriendin van mij heeft al een jaar een trui van mij in haar bezit en weigert deze terug te geven. Iedere keer als ze beloofde om het kledingstuk terug te brengen naar de rechtmatige eigenaar, vergat zij het uiteindelijk.â
Tim Hofman: âWat wil je dat wij voor je doen?â
Karl: âIk wil mijn trui terug en een een schadevergoeding in de vorm van een giftcard van Gymshark, maar een paard mag ook, als dat niet teveel gevraagd isâ
Tim Hofman: âKijk daar doen wij het voor voor. Dan gaan wij dat vandaag voor jou regelen. Marije, hoe komen wij binnen bij de truiendief?â
Marije: âWe doen ons voor als vrijwilligers van de lokale kledingbank en hopen dat zij de trui aan ons wi doneren.â
[âŠ]
De trui is terug.
Oorkonde: Een trui is noodzakelijk tijdens het winterweer in Nederland, maar het is nu zonnig dus waarom heb jij nog een trui van iemand anders in je kast hangen? Je leent toch ook niet iemands auto voor een jaar uit medelijden met een lege parkeerplek om deze op te vullen?.. De liefde tussen een vrouw en trui is niet uit te drukken in woorden⊠daarom is deze oorkonde kleiner dan wat je van ons gewend bent.
En ik erger mij eraan dat ik gewoon dat hele concept kan dromen.
Ik lees die oorkonde net zo stotterend rn half lachend zo van wtf staat hier zoals Tim hahH
Vergeet niet een vintage-like bomberjasje aan te trekken en een kleurrijke obscure trui om het plaatje af te maken.
Ik vind dit zo jammer van de Nederlandse televisie dat het weinig vernieuwend is (wat het soms eerst wel was) en en programmaâs zichzelf ook weinig vernieuwen. En Lubach mag van mij bij normale afleveringen die lachband eens aan banden leggen.
Ik vind bij boos dat de akward mensen de aflevering leuk maken. Als iemand gewoon mee werkt is het gewoon een saai programma. Maar afleveringen met rapper sjors ofzo of zon schattige oma die iedereen 6x 3 zoenen geeft vind ik dan wel grappig. Verder is het format zelf behoorlijk saai ja haha.
Jajaja ik zie dit helemaal gebeuren hoor!! Vooral de trui icm een gymshark giftcard (dat had ik zelf ook in mn hoofd) maar een paard zou echt helemaal super zijn.
Love it ook dat jullie zo met me meeleven al bijna een jaar lang⊠dat had ik allemaal gemist als ik de trui niet vergeten was
Ik had me voorgenomen om naar de supermarkt te gaan en zonder snacks ofzo terug te komen.
En toen stond daar het bakkers kraampje op het pleinâŠ
Groetjes van mij en mn croisant met bakkers room en chocolade.
Mijn aankopen van de laatste tijd zijn allemaal miskopen geweest (behalve mijn kneusjesbox ). Ik heb nu al twee weken een incomplete wasdroger staan, een ander bedrijf reageert maar niet op mijn retouraanmelding en de Bijenkorf geeft me geen terugkoppeling of het juiste product wel geleverd kan worden. Huilen.
Ik wou dat ik rijk was, mijn behoefte aan frambozen is namelijk eigenlijk twee bakken per dag. Echt zo lekker maar zo duur
Mijn skype-meeting was zonder beeld. Voor niks mân haar gekamd
En nu Pasen voorbij is beginnen ze over barbecue
Neerlands culinaire hoogstandjes: gourmetten en barbecue
Heb de mogelijkheid om er een te planten? Wij hebben er (denk ik) drie jaar geleden een geplant en dat ding gaat als een malle.