Waar erger je je aan #6

Cool! Ja het zou eventueel op mn balkon kunnen, maar weet niet of hij het daar goed uithoudt. Ik ga er toch eens naar kijken, dank voor de aanmoediging!

1 like

Mezelf! Ik ben weer eens gevallen. Heb nu best een flinke schaafwond op mijn knie en geschaafde schoenen :frowning: En het ook weer eens voor elkaar gekregen om met de fietsaanhanger tegen de stoeprand te komen waardoor ie omviel.

Miljouska in mexico.
Bij elk gerecht benoemen dat het wel heeeel spicy is. Pff mietje

Bij de Jumbo nu drie bakjes voor vijf euro!

1 like

Soms heb ik opeens zo’n corona realisatie moment en bedenk ik me weer hoe irritant alles is.

17 likes

Same maar dan met bosbessen. Gelukkig waren ze afgelopen week in de bonus bij de Appie :smiling_face_with_three_hearts: dus nu heb ik voor heel eventjes m’n fill.

2 likes

Kun je dit ook ergens terugkijken zonder reclame? Dat 24kitchen heeft voor mijn gevoel 2000 reclames tussendoor

Mn moeder kijkt het terug via de tv. Geen idee hoe ik ben niet zo handig met oude media haha

Laat maar dan, ga zelf wel guacamole maken voor het Mexicaanse gevoel

1 like

Waarom zingen ze opeens zoveel in Riverdale. Tis verdorie Glee niet.

2 likes

Ja godver, maar daar is wel achter te komen :joy:

Ik ben gewoon fucking gescamd op Ebay. Word echt gillend gek van het wachten en rondmailen om alles opgelost te krijgen, dit hele proces is al zo’n 2 maand ofzo bezig???

Ik heb dus ooit op een blauwe maandag een opleiding gevolgd om nagelstyliste te worden (OMG
op mezelf) maar niet afgemaakt omdat ik ruzie kreeg met die vrouw maar in principe kon ik dus ooit gelnagels zetten.

En nu kan ik niet eens bij mezelf een simpel gel lakje zetten zonder dat het chipt na 2 dagen. Of gewoon totaal loslaat. GĂȘnant

6 likes

Ik heb tussen de middag een lunchwandeling gemaakt op mn teenslippers en heb nu alweer een blaar tussen mn tenen :mad:
Te lang niet erop gelopen ofzo, ik kon altijd echt dagen probleemloos op die krengen lopen

Ik leefde vroeger op teenslippers. En nu doet een klein stukje in de welness van bad naar bad al pijn haha. Hoe dan.

1 like

Waarom worden in Nederland geen hash browns verkocht bij de McDonald’s? Echt heerlijk, zo’n vet aardappelding met een Egg McMuffin en dan zo’n gore sinaasappelsap en vieze koffie. Soms is dat gewoon perfect.
Ik eet dit normaal alleen op vakantie als we met de auto reizen dus ik wist niet eens dat het in Nederland niet was, tot we vorige week op ‘roadtrip’ gingen. Echt een gemis.

12 likes

Ik erger me aan mensen die “thx” zeggen. Hoeveel moeite is het om “thanks” te schrijven. Het lijken ook vooral de boomers te zijn die dit gebruiken

12 likes

Alle boomers die ik ken zeggen Zhenk joe

7 likes

Een collega van 36 schrijft altijd tanx. Wtf is dat voor spelling :woman_shrugging:t3:

9 likes

Ik zou eerder die x nodeloos vinden. Schrijf dan gewoon een s

Mensen die constant willen wandelen door natuurgebieden maar dan niet bedenken dat we niet de enigen zullen zijn. Ik kom niet tot rust door 101 keer te moeten slalommen en dat je dan alsnog door een ander wordt ingehaald op 5 cm afstand.

3 likes