Waar erger je je aan #6

Valerie a týden divů!!! Ik hoop dat je de film net zo bijzonder vindt als ik, ik zal een review plaatsen van het boek zodra ik/we hem uit hebben. :joy: (En wat leuk dat je mijn smaak waardeert, vind ik echt heel gaaf om te lezen! :smiling_face_with_three_hearts:)

1 like

Ik vind het irri dat mensen nu hun problemen aankondigen met “Ja ik weet dat er nu ergere dingen aan de hand zijn hoor maar…”
Er zijn altijd ergere dingen aan de hand. Je ging voor deze pandemi toch ook niet dingen zeggen als “Ja ik weet dat er oorlog is in Yemen hoor maar…”

25 likes

“prijs op aanvraag”

je mag me ook direct vertellen dat ik er te arm voor ben hoor gvd

16 likes

Jaaaaa zo kut dat

2 likes

Heb jij met jouw sport routine ook profijt van, of niet?

Nee… heb al heel lang een schouderblessure dus kan geen pull ups doen en wat hij nu op aan het hangen is (iets met kabels) zou ik in principe ook met van die elastieken kunnen doen maar ik train bijna geen bovenlichaam dingen nu.

Ah wat kut is dat zeg. Dacht idd dat jij ook gewoon full body deed.

Ja is heel vervelend! Loop ik al maanden mee, een verkalking aan de achterkant van mijn schouder door overtraining. Deed bijna iedere dag schouders of borst en daar pluk ik nu de vruchten van :joy: was in behandeling bij een fysio maar corona he :microbe:

Ja dat is wel echt zuur, zeker omdat je er ook veel aandacht aan hebt besteed en ervoor hebt gewerkt en dat het nu zonder je schuld langzaam minder wordt. Beterschap iig

Omdat hij in z’n 1 niet weg te duwen is en als ie neutraal staat wel. Even uitgaande van zonder handrem.
Ik (en alle mensen in mijn omgeving) hebben het echt zo geleerd, parkeren in z’n 1 zonder handrem ivm vriezen, behalve op een helling.
Heb wel mn rijbewijs alweer zo’n 15 jaar.

Dat de halve buurt, inclusief mijn eigen vent, al vanaf half 8 in de tuin aan het werken is. Let me sleep.

Huh hier staat ook dat je de koppeling niet te lang ingedrukt mag hebben, ook niet voor het stoplicht.

Huh maar dat moet toch wel?? Anders moet je als het groen is nog snel naar zn 1 schakelen

Vraag je vent even of hij een mooi gat graaft. Dan kun jij hem daar later in begraven.

1 like

Nee hij moet technisch gezien in z’n neutraal en als het groen is koppeling in en naar een.

Ja dat is een beetje gek inderdaad

Oke wow. Doen mensen dit ook??

Ik niet want ik ben altijd zenuwachtig dat ik niet snel genoeg wegkom. Dus ik laat m altijd helemaal opkomen tot het aangrijpingspunt en hou de rem vast

Ja mijn moeder haha. Zij had laatst ook gelezen dat je hand bij een stoplicht niet op de versnellingspook moet laten rusten wat dan oefen je druk uit en dat is ook niet goed haha.

Het is heel slecht om altijd je koppeling ingetrapt te houden voor bijvoorbeeld het stoplicht. Er zit een soort van veer met tandjes aan en als die constant onder spanning staat slijt het en uiteindelijk kan je dan niet meer koppelen omdat hij geen grip meer heeft. Is een reparatie van zo’n 800 euro.

Ja, ik zet hem bijna standaard in neutraal bij een stoplicht. Mijn motor slaat dan ook af (zo’n zuinigheidsdingetje) maar start terug wanneer ik hem in eerste zet. Heb nooit echt dat ik te lang treuzel hierdoor als het groen wordt hoor…