Oke mensen ik ga even een pol maken in het ook topic
Kan ik beamen. Ik reed in februari met de auto van mân vaders werk naar een sollicitatie en plots werkte dat veertje niet meer en bleef de koppeling ingedrukt. Moest op de parking van dat bedrijf parkeren haha mijn hemel. Zag er volgens mij uit alsof ik nog nooit met een auto had gereden Op de terugweg kon ik op een druk kruispunt (in een stad waar ik al jaren niet geweest ben) ook niet meer naar 2de schakelen en ben ik uiteindelijk naar de kant moeten bollen. Was zo gevaarlijk! Uiteindelijk met mijn handen ervoor kunnen zorgen dat de koppeling niet meer ingedrukt bleef
Ik vind automaat rijden in NL ook saai, alles is toch plat en alle wegen zijn pretty much gewoon recht. Maar @Suvi woont in Zweden toch? Dan kan ik me het wel echt goed voorstellen dat het veel chiller is.
In een 7/8/9-traps dual clutch automaat met lekker wat vermogen onder de motorkap is het prachtig rijden natuurlijk, maar in een 4/5-traps single clutch met het vermogen van een grasmaaier is je boodschappenkar nĂłg een stuk trager dan in de handgeschakelde versie en dan is het voor mij alleen maar gigantische ergernis.
Ik vind reacties van jou altijd zo leuk om te lezen omdat ik er altijd zoveel van leer! Heb ook het idee dat je bijna overal verstand van hebt!
ER STAAT EEN DRAAIORGEL IN MIJN STRAAT. TYF OP IK HEB VAKANTIE.
Ik krijg gelijk Sieneke vibes
Ik had er vanmorgen ook een! Die schooiers gingen alle huizen langs met hun bakjes. In Rotterdam trouwens.
Straks moet je ook nog een sticker hebben âGEEN SCHOOIERENDE ORGELDRAAIERSâ
Sterkte in deze moeilijke tijd. Bij mij issie gelukkig weg want het is een éénrichtingsverkeerstraat, dus hij hoort hier niet thuis.
@Okapi ik zit in Rotterdam. Dus medeRotterdammerts, wees gewaarschuwd
Volgende keer pleur ik wel een pan bami uit het raam
Sta (stond) elke werkdag ruim een uur in de file heen en terug en dan is een automaat zo chill.
Ik rijd ook liever een schakelauto, omdat ik dat leuker vind. Behalve toen ik een paar maanden terug na een concert in Ziggodome moest filerijden op een helling in de parkeergarage. Ik dacht dat mijn auto in de fik zou vliegen maar het was mijn koppelingsplaat die op zijn donder had gekregen haha. Word er weer zenuwachtig van als ik er aan terug denkđ
Dat hier overal de bloem op is in de supermarkt omdat iedereen niks beters te doen heeft dan alle muffins en cakes ter wereld bakken.
Ik wil gewoon morgen zoals iedere zondag pannenkoeken eten.
Bedrijven/paginaâs/magazines/whatever die lijstjes posten en dat op deze manier doen:
9 manieren om droge lippen tegen te gaan. Vooral nummer 8 is een echte lifehack!
Stop deze ultra irritante clickbait!! Nummer 8 is dan ook altijd zoân waardeloze kut tip waar je helemaal niks aan hebt.
Of dat nummer 8 spon is.
âGebruik alleen Burtâs Bees! Alleen dat helptâ
Ohja dat doen ze ook nog regelmatig. Maarja het zal wel werken anders zou niet iedereen het doen.
Ik word een beetje kriegel van dat iedereen tegenwoordig mediteert, yoga doet en in contact is met zijn/haar innerlijke zelf. Ik ben hier zo NIET van. Maar het lijkt heel erg in opmars ofzo?
heeft te maken met de vuistregels voor heuristische verwerking. Bij eenvoudige/onbelangrijke keuzes zoals welke makeup je moet kopen (dus niet belangrijke dingen als het kopen van een huis), laat je minder leiden door de inhoud van argumenten, maar door de vuistregels. Een daarvan is de meer-argumentenvuistregel. Als er staat 9 redenen om x te doen. Dan denk je oh er zijn negen argumenten om iets te doen, dat is heel veel dus het zal wel kloppen. Dat acht van de negen redenen nergens op slaan maakt niet uit, want er wordt niet op inhoud gelezen/geoordeeld.
Voorbeelden van andere vuistregels zijn autoriteit (plaatje van een dokter ergens bij, oh omdat de dokter het zegt zal het wel kloppen), bekendheid (marco borsato zegt het, dus het zal wel kloppen), consesvuistregel (twintig goede recensies, dus het zal wel goed zijn), aantrekkelijkheidsvuistregel (de persoon op het plaatje ziet er leuk/sympathiek uit, dus het zal wel goed zijn)