Ik doe yoga (body Balance) maar ben totaaal niet in contact met me innerlijke zelf en bij elk momentje meditatie denk ik echt help.
Oh ja maar die logica vind ik ook gewoon prima. Ik stoor me aan het feit dat ze altijd even als clickbait benoemen dat het op een na laatste advies zo geweldig is om te zorgen dat mensen alles gaan lezen. Echt een non issue ergernis maar kan er zo slecht tegen .
Ik vind het ook echt onzin hoor (dat soort clickbaitartikelen, niet jouw ergernis haha). Het is zo’n goedkope manier om mensen te overtuigen. En als mensen alles tips lezen doordat je zegt dat tip 8 DE tip is, blijven mensen langer op je pagina en kom je hoger in google zoekresultaten etc.
Ik heb mijn moeder al een hele tijd niet gezien maar de kinderen van haar vriend gaan morgen langs en ik ben daar zo boos over. Volgens mij durft m’n moeder geen nee te zeggen.
Alsof ik mijn moeder niet wil zien? Ze behoort ook nog eens tot een risicogroep.
Ik doe yoga maar heb geen contact met mn innerlijke zelf. We spreken elkaar niet echt
Mijn innerlijke zelf denkt altijd ‘hallo je bent een stijve hark, stop jezelf in poses te manoeuvreren die gewoon onmogelijk zijn’
Mijn innerlijke zelf heeft wel gelijk
… nieuw … begin???
Ik erger me aan de balk met huisregels etc onderin. Kan je die verwijderen?
Dat de dropduo-ijsjes van Redband zo minuscuul zijn en duur en moeilijk te krijgen.
Dat het de komende week (op maandag na dan) waarschijnlijk gaat regenen.En dat ik dan dus niet kan flaneren met mijn nieuwe fancy zonnebril in de pauze op mijn werk.
Dat wanneer je bijna KPN tv op “kijk vanaf begin” je echt bijna 10 min voor dat programma begint en ook niet kan doorspoelen.
Bij de tuin nog erger dan de bouw van ons huis;
ZIjn we bij een bedrijf en die mannen praten alleen maar tegen mijn vriend.
Ik ben meer van het regelen en de vragen stellen, mijn vriend is totaal niet technisch, boeit hem ook niet.
Dus ik stel alle vragen en ze antwoorden heel inhoudelijk met een strakke blik op mijn vriend. die ze zo aankijkt van ja Ik wordt gewoon compleet genegeerd.
Ook na een tijdje bij een tegelzaak rondgelopen, ik had aangegeven wat we mooi vinden en wat de wensen zijn, zegt die man ineens tegen mn vriend: Ooh ze zoekt t allemaal wel mooi uit he, en jij mag weer flink aan t werk?
Wtf
Zo eens met deze ergenis helaas. Ik ben stuk technischer dan mijn vriend en alles wordt aan hem uitgelegd. Terwijl ik inderdaad de vragen stel.
Gingen ze vertellen hoe en wat in de keuken praten ze richting mij. Heb maar direct aangegeven dat ze het tegen mijn vriend moeten vertellen.
Alsof de wereld het nog steeds niet gewend is.
Ik zit bed & breakfast terug te kijken en ik erger me elke keer kapot aan hoe smug mensen kunnen kijken als ze met een bord croissantjes aan komen lopen alsof ze die zelf hebben staan bakken die ochtend. DIE HEB JE GEWOON GEKOCHT, BERT
“Deze kamer is €150 euro en een ontbijt met lokale streekproducten is daarbij inbegrepen.”
Lokaal als in bij de supermarkt uit het dorp gekocht
Mijn onzekerheid tijdens gesprekken. Maakt niet uit over wat voor onderwerp het gaat, ik zeg bij het vertellen van feitjes altijd: ‘misschien klopt het niet/wellicht herinner ik het me verkeerd/dit dacht ik eens te lezen of horen’. Lijkt me voor de luisteraar ook irritant.
Ik heb dit met het woningslied. Wat een verschrikking.
Blije eikel met die gitaar
Mooi omschreven, helemaal mee eens.
Is het woningslied een ding???