Waar erger je je aan #6

Ben al sinds donderdag bezig met m’n haar blonderen tot wit want ik wil een hele ijzige kleur maar m’n haar wil niet :rage:. Heb het al drie keer geblondeerd ook. En ja, ben echt dankbaar dat het überhaupt nog op m’n hoofd zit.

5 likes

Nou ik was al echt heel erg onder de indruk hoe licht je het nu hebt gekregen zelf :flushed::flushed: er zit een verborgen kapster in je denk ik. Echt knap!

1 like

Ik ben het de afgelopen dagen te vaak tegengekomen. Als je het hebt gemist raad ik je ten zeerste af om het op te zoeken.

Omg heb het toch opgezocht en toen ik doorklikte werd ik ge-ambushed door een rappende niet-rapper??
Wat vreselijk dit

1 like

Aaah dankje! Heb het al een keer eerder zelf gedaan dus weet wel een klein beetje wat ik doe gelukkig :joy:

Dat ik vaak aan het einde van de dag hoofdpijn heb omdat ik de hele dag inspannend aan het werk geweest ben, en ik dan niet optimaal van m’n vrije avond kan genieten :tired_face:

2 likes

Het kapsel van Marion Kooijmans. De viroloog die veel als deskundige in het nieuwsuitzendingen e.d. langskomt.

3 likes

Ahh dit is zo kut! Heb dit ook vaak na drukke dag, dan zoemt je hoofd helemaal en zo moeilijk om te ontspannen.

1 like

Wielrenners, bah wat een volk is dat toch.

8 likes

Een heerlijke discussie die gaande was dat het voetbal 400 miljoen van de overheid wil hebben versus de culturele sector die tot op heden ‘maar’ 300 miljoen heeft gekregen. En dat mensen het op gingen nemen voor voetballers die vele miljoenen voor hun kunstje op het veld krijgen. :joy: Mijn ergernis was dan vooral dat iemand vond dat er absoluut niet gesneden kon worden in die salarissen.
Bijna jammer dat niemand het wielrennen erbij had gehaald.

4 likes

Je hoeft echt niet te doneren voor Hakim Ziyech, die zal zich echt wel redden en kan misschien ook wel wat inleveren, maar de gemiddelde eredivisiespeler verdient echt geen miljoenen. Middenmootclubs betalen €75.000 bruto, degradatiezoneclubs minder, in de keukenkampioendivisie komen ze voor €1000/maand bruto voetballen, die moeten daarnaast gewoon nog werken om hun hypotheek te betalen.
Als je voor een middenmootclub voetbalt verdien je dus best lekker, maar je moet het wel in een jaar of 10 verdienen, want de meesten hebben eigenlijk geen opleiding of andere vaardigheden om zich daarna mee te redden.

Plus dat het ook gaat om alle fanshopmedewerkers, horecamedewerkers, de marketingafdeling, de materiaalman, de schoonmakers, etc, die bij zo’n voetbalclub een baan hebben en bij een faillissement werkloos thuis komen te zitten.

11 likes

Ahh speciaal duur afplaktape gekocht, maar alsnog zijn mijn lijnen niet strak! Kak, had toch voorzichtiger moeten zijn :imp:

Geen oranje tompouce :mad: :mad:

3 likes

Verf kruipt onder alle tape, eerst met de kleur die aan de andere kant van de tape zit over de taperand heen schilderen, dan kruipt die kleur onder de tape. Of als dat niet kan met transparante acrylaatkit een randje over de tape smeren, dan zit die transparante kit onder de tape.

1 like

Ja ik lees deze tip nu net :sob: Nouja nu niets meer aan te doen, volgende keer een laagje wit eroverheen. Die kit kun je er dus ook gewoon weer aftrekken? Verder is het best mooi geworden hoor, had alleen gehoopt op loeistrakke lijnen

Ja, wel een beetje doorwerken, want als de kit helemaal droog is trek je de kit weer mee van de muur af, dan is het alsnog niet strak.

ik ben zojuist vol enthousiasme de supermarkt in gegaan, lekker bier, stokbrood en smeersels gekocht om vanaf 15u, als de zon op ons balkon staat, op te eten/drinken. Kom ik de supermarkt uit: is het ineens volledig bewolkt geraakt? Nu heb ik gelijk geen zin meer.

1 like

Dat iedereen en z’n moeder vandaag gaat barbequeen met vrienden en familie alsof er niks aan de hand is.

4 likes

Ik heb gewoon vorige week iets besteld bij zara en het is nog niet eens verstuurd!!! Zo irritant zeg :rage: en wat een onzin

1 like

Ik ben zo geïrriteerd, volgens mij is de dochter van mijn buurman ineens puber geworden ofzo. Ik word echt leip van de dreunmuziek die daar vandaan komt. Hopelijk mag ze weer snel uit, hoeft ze mij er niet mee te vervelen.