Pfff mijn schuin overburen die het een goed idee vinden in de zon voor mijn raam te gaan zitten met hun tuinbanken en muziek en geouwehoer. Pleaaaase. Zo aso
Dat ik net mega honger had, bord eten op schoot en vervolgens totaal geen trek.
Ik erger me eraan dat ik mezelf aan het beperken ben, maar op dit moment iedereen om me heen feest heeft. De buren zitten met zn allen op het dak, naast me hebben mensen een feestje op het dak, tegenover mij staan mensen dronken op het dak. Mweh.
Mijn katten kunnen me zo irriteren. Vreselijk. Loop gewoon al de hele dag hun teringzooi op te ruimen en dan lig ik nu lekker in bad en dan gaan ze natuurlijk meteen weer poepen en dan hoor ik ze uit de bak scheuren, al dat kut grind weer op mn schone vloer en natuurlijk die smerige rotte naaktkatten putlucht in mn huis. Bah echt even klaar met ze
Zo’n matje dat korrels die buiten de bak vallen opvangt heeft mijn leven echt 1000x beter gemaakt
Schreeuwende. Dronken. Mensen.
Gaaaaa weg en gedraag je.
Dan ‘sorry’ soms niet genoeg is, maar het onverstandig is om er een groter probleem van te maken. Nu zit ik in zo’n stomme impasse van teleurstelling, verdriet en boosheid waar ik niets mee kan.
Dat ik al anderhalf uur aan het werk ben als mijn man om 10 uur begint. Kan hij niks aan doen, maar ik wil dan ook nog in bed liggen.
Dus ik wilde even naar het milieupark omdat ik een paar zakken snoeiafval heb (achterdeur ging amper open dus moest de heg wel snoeien) én een stapel oud papier heb omdat dat nu niet opgehaald wordt én een hele berg plastic afval. Maar de hele straat staat daar gewoon vol met auto’s en er staan zelfs borden met “wachttijd vanaf hier 1,5 uur”. Lijkt de Efteling wel Normaal is er amper iemand en nu rukt de hele omgeving spontaan uit om als dagtripje naar het milieupark te gaan. En dan zijn er mensen die mega traag zijn of het voor elkaar krijgen om de boel volledig te blokkeren ondanks dat het terrein best groot is en er maar 5 auto’s op mogen…
Mja eindstand is dus dat ik nu nog steeds met een berg zooi zit en het nu weer allemaal ergens kan opstapelen tot het ooit minder druk is. Ben op de terugweg nog langs alle plasticcontainers in het dorp gereden, maar die zitten allemaal tot aan de nok toe gevuld. Zag zelfs dat mensen er hun tuinmeubilair, een mega aquarium en complete kratten vol shit naast hadden gezet. Het is schijnbaar echt te moeilijk voor sommige mensen om zich aan regels te houden.
Om in Martiens woorden te blijven:
Ik erger me aan mijn buren die aan het verhuizen zijn. Van vrijdag t/m gisteren zijn ze alle dagen bezig geweest met hun studiootje leeg te halen (met 4 of 5 man, geen afstand houden). Hoe kun je zoveel dagen over een studio doen? Ze hebben letterlijk 1 kamer en een badkamertje. En nu zijn ze al vanaf 10 uur vanochtend bezig een zelf gelegde tegelvloer eruit te boren want dat zijn ze verplicht. En ik kan nergens vluchten voor dat kutgeluid want buiten regent het en kan natuurlijk ook niet ergens op bezoek gaan.
Dat ik mezelf in van die posities zet. Ga nu weer twijfelen aan alles.
Ene moment wil ik ander werk, ander moment denk ik naja is wel ok zo. Is het solliciteren zover ga ik weer twijfelen.
Ja klopt, maar het ging mij er meer om dat je normaal vrijwel nooit iemand daar ziet. Ook niet in vakanties of weekenden en nu ineens iedereen massaal die kant op gaat. Ook echt als gezinsuitje met de hele club in de auto of meerdere auto’s die bij elkaar horen zelfs.
Hier is ook helemaal niks aangepast qua openingstijden ofzo en als je dus gewoon over die weg moet sta je ook in de file want je kunt er niet langs. Super irritant en gevaarlijk ook want de weg is hier qua inrichting dus echt niet voor gemaakt met fietsers en zijstraten.
Aan mezelf… Omdat mijn scharrel/date met een heel knap meisje appt en ik nu stik jaloers ben haha en ik vind dat zo kut van mezelf. Echt beter ga ik mezelf even op andere gedachtes brengen ofzo.
Hoe gaan anderen hiermee om hahaha. Ik wil ook niet als een jaloerse bitch overkomen.
Hier zijn ze doordeweeks van 9 tot 12 en dan weer van half 1 tot 4 of half 5 geopend. Maar ik hoorde dus van iemand uit de straat dat er vokr openingstijd en na sluitingstijd nog een rij staat. Die mensen die daar werken zullen ook wel gek worden. Ooit hadden we twee milieuparken maar wegens bezuinigingen moest het allemaal anders
Reed net langs het bos hier in de buurt en daar hebben mensen gewoon een mega berg vuil gestort. Gebeurt daar wel vaker, al viel het de laatste paar jaren enorm mee, maar nu dus echt op meerdere plekken. Mensen hebben echt ineens schijt aan alles
ik ben al meer dan een week ongesteld, 10 weken was ik niet ongesteld, heerlak, maar nu wil mijn baarmooeder even inhalen ofzo en ik ben er helemaal klaar mee.
Ik rij de afgelopen 5 weken al rond met een auto vol karton en piepschuim, ik rij regelmatig langs de milieustraat, maar de rij is nooit korter dan 50-75 auto’s… De troep zou toch op een gegeven moment gewoon op moeten zijn? Alle bomen omgezaagd, alle zolders en kelders leeg, waar blijft het met aanhangers vol vandaan komen?
Ja dat vraag ik me ook af. Blijkbaar hebben die mensen een soort van bodemloze put in hun huis ofzo?
Maargoed, datzelfde geldt voor wc papier. Dat is hier bij de grote gele supermarkt ook nog steeds een met uitsterven bedreigd iets. Je zou toch denken dat de hoarders inmiddels wel genoeg hebben gehamsterd om het komend jaar rustig te kunnen poepen
Dat ik 2 uitbreidingen heb gekocht voor the sims. Maar dat ik even vergeten was dat het downloaden en installeren altijd zo tieeeeefus lang duurt. Dus zit al een uur naar m’n laptop te staren terwijl ik juist zo’n zin had even te gamen
Het ongecontroleerd samentrekken van een spier in mijn buik. Al de gehele avond.
Dat mijn rusthartslag steeds rond de 77 is en volgens mijn thermometer zit ik tegen verhoging aan te tikken… well fuck.