Waar erger je je aan #6

Ik ben net wakker geworden omdat de buurman een scharrel over de vloer heeft en keihard geluid aan het maken is :sob:
Gadverdamme, ik haat het om andere mensen te moeten horen terwijl ze seks hebben. Al helemaal als het mijn nachtrust verstoort.

3 likes

Gatver ik wil dat alles normaal is zodat mijn nagel gered kan worden en ik weer normaal op dat kreng kan staan. Maar ben bang dat ik tot 20 mei niet ga overleven want tering wat doet dit zeer

Rot hĂ©, ik heb 3 likdoorns en iedere x als ik m’n schoenen aan doe (en loop dus) verga ik echt van de pijn.
Gelukkig zit ik het grootste deel vd dag thuis.

Dat klinkt ook niet goed nee. Nou ik ga maar bellen met de dokter wat mogelijk is.

Edit afwachten nog niet erg genoeg om te snijden dus pedicure is dan prima. Maar ja die zit natuurlijk ramvol straks. Echt haat aan alles op dit moment. Dat iets wat zo makkelijk op te lossen zo onmogelijk is nu
 :face_with_symbols_over_mouth:

Dit idd! Of mensen die een foto/boomerang/filmpje van de jarige posten In hun story met ‘gefeliciteerd lieffieee. En de jarige die dit dan even repost :weary:

9 likes

Een vriendin van mij weet dat ik op dit forum zit en wil nu ook een account aanmaken.

NEE
ROT OP
MIJN FORUM

55 likes

ik moest mijn netlix wachtwoord veranderen want ik wist hem niet meer. Appt mijn zusje: ‘waarom kan ik niet meer op netflix??’

Erger me aan die toon omdat ik dus alleen voor dat account betaal en zij er ook gebruik van maakt. En ik zou daar wat van kunnen zeggen maar dan gaat mijn moeder betalen want mijn zusje werkt niet en dat wil ik dan ook weer niet. Ze kan nooit even vragen hoe het gaat ofzo of dankbaar zijn

7 likes

Antwoord; ‘omdat je een verwend krengetje bent’.
Zou me ook storen aan deze entitled houding, maar lastig als niemand haar echt corrigeert.

13 likes

Ik zou zo petty zijn om dit naar haar te sturen:

“Hey Vloeistof, hoe is het met je? Ik kan niet meer inloggen op netflix, weet jij misschien hoe dat komt?”

21 likes

@Vloeistof Hahah ja ! Of alleen ‘omdat ik het wachtwoord veranderd heb’

27 likes

Ja of “New phone who this”

42 likes

of verander je wachtwoord in gierigzusje01

38 likes

Ja, of ‘alleenalsjehetnetjesvraagt’

5 likes

Ja best wel. En ik zei ook dat ik het dan zielig voor mijn moeder vind maarja mijn zusje hoeft van mijn ouders niet te werken en zij betalen alles. Dus misschien had ik toch maar moeten zeggen dat ze er geen gebruik van kan maken als ze niet meebetaalt

Riverdale. Waarom kijk ik het nog. Soort musical aflevering nu.

4 likes

Aan dat het mij me niet lukt mijn leven op orde te krijgen. Mijn hoofd is een chaos. Soms voelt het zo vol dat ik alleen kan janken.

Sixt klantenservice. De hele tijd zeggen dat we onze 400 euro wel terug hebben gekregen op onze creditcard. Een telefoontje naar de creditcardmaatschappij en die zeggen meteen dat het toch echt afgeschreven is. Zoals we al dachten want ja het geld staat niet op onze rekening.
Maar de hele tijd die toon van Sixt alsof wij dom zijn.

dit zou ik gewoon sturen, kan mijn zusje ook naar mij sturen, maar misschien is onze communicatie ook wel erg open.

Lof papier in een papier versnipperraar duwen. Maar haat al die snippers netjes bij het oud papier doen
 kut snippers

1 like

Hallo het is bijna mei

7 likes