Waar erger je je aan #6

Alweer gebeld worden door zo’n Pipo over “de energie tarieven zijn verlaagd maar dat is niet automatisch doorgevoerd!!1!! Heeft u dat meegekregen?!”

Rot op.
Kansloos uitermate teleurgesteld KVK.

5 likes

Ja dat denk ik wel… want ik (& mijn 06) staan al in het bel me niet… maar er staan 2 bedrijven (niet alleen EZ) op dit adres …
Kan je je verdrijf registreren ja? Wat een uitkomst :scream:

Ik hoop het!! Meteen gedaan :crazy_face::yellow_heart:

1 like

Herkenbaar :slightly_frowning_face:

1 like

Vind het zo oneerlijk dat kinderen wel weer mogen sporten maar volwassenen niet :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Zegt de meit met een volledig uitgeruste indoor gym

8 likes

Hahaha ja maar toch mis ik de sportschool wel heel erg. En vind t gewoon oneerlijk dat die koters die niks betekenen voor dit land dan meteen mogen genieten van verruimde maatregelen en wij niet

20 likes

Nou idd.

Beetje schreeuwen op straat, beetje janken in de winkel maar belasting betalen ho maar.

43 likes

Ja precies en ze hoeven niet eens 1,5 meter afstand te houden. Ook nog zoiets

3 likes

Hahaha mn eierstokken klappen er bijna uit maar toch haat ik de meeste kinderen :hugs:

7 likes

Ik ga jouw kind op zn 4e verjaardag een blokfluit geven.

24 likes

Dus je haat me echt heel erg

1 like

Als je kind met als mij word heb je geluk. Ben ooit weg gelopen bij blokfluit les want we leerden noten ipv hele liedjes haha

2 likes

Ik zou haar een draaiorgel cadeau doen met alleen maar draaiorgelboeken van James Blunt.

5 likes

Nee ik zeg voortaan tegen iedereen dat er azijn in tzatziki moet

7 likes

Was jij een blokfluit wonder vroeger

1 like

Ik kon do re mi … thats all

Zolang ik die tzaziki niet hoef te eten vind ik het prima. Vergiftig jij maar mensen met die zure tzaziki

1 like

Ik ben dus echt mega benieuwd naar jouw tzaziki. Kun je geen bakje opsturen?

2 likes

:joy::joy: ja zeker! Ik heb me uitgeschreven dus als ze openen schrijf ik me opnieuw in en begin ik met een schone lei :pray:t3::heart:

11 likes