Onder de naam Debbie dan!
Ik heb ook iets gehad aan mijn teen en mijn pedicure heeft me geholpen via de app. Foto gestuurd en advies gegeven. Misschien is dat een optie? Wel lastig inderdaad.
Schei me uit over die trui
Ja ik hoor dat dus eigenlijk alleen hier op het forum als ik in het echte leven zeg dat ik een baby wil en daarna dat ik mijn buurtkinderen haat vinden mensen dat heel raar
Dat zou helemaal het einde zijn
Tijd voor een virtuele herdenkingsdienst.
Ik heb dit vanavond gelezen en serieus een kwartier daarna werd ik gebeld door zoân Pipo. Ik zeg altijd netjes dat ik geen interesse heb maar ze zijn zo fucking irritant en bijdehand dat je alsnog een paar minuten met ze aan de lijn hangt. Heb nu meteen gezegd ik heb geen interesse dankjewel fijne avond en heb opgehangen, flikker toch op. Word er strontziek van.
Nu je dit hebt opgeschreven vind ik het niet eens meer zo raar dat ik tot een paar weken geleden dacht dat weerstandbanden ook iets kwakzalverigs waren om je weerstand te vergroten en dat ik daarom op veel plaatsen ivm corona vaker las dat mensen die aangeschaft hadden.
Mijn vriend werd ook steeds gebeld door rare mensen die over energiekosten beginnen. Laatst belden ze en zeiden ze allemaal dingen die echt totaal onlogisch waren en niet klopten. Nederlands is ook niet zijn eerste taal, dus hij snapte er echt de ballen van en zei 3x: âsorry, maar wat zegt u, ik snap het niet?â en toen hingen ze op uit frustratie hahaha. Goede methode om er van af te komen wel.
vraag me oprecht af of dit weleens voorkomt
of mensen die hun eigen kind lelijk vinden
ja of gewoon een onfortuinlijk lot uit de DNA loterij
maar bij nader inzien bedenk ik me dat jij als ouder natuurlijk weet wat voor dingen zân persoonlijkheid heel leuk maken waardoor het minder uitmaakt hoe hij er uit ziet misschien
Vind mijn eigen kinderen mega leuk maar soms haat ik ze wel eens tijdelijk als ik dan boos ben en dat er eentje precies op mijn ex lijkt. Maar kunnen ze niets aan doen verder
Oh wat erg zeg
Ik zie eerlijk gezegd bijna nooit echt lelijke kinderen.
Dat alle seizoenen van Penoza op NPO start staan behalve S1. Wie verzint het om iemand zo te martelen?
Dankjewel! Ik wil de NPO best betalen hoor voor hun content maar dan moeten ze het wel plaatsen, haha.
Ja ik had hetzelfde probleem haha, heel raar om dan een seizoen niet te plaatsen.
Ergeren is een groot woord maar ik vind het zo gek wat er van Asos is geworden:
Je moet echt bijna zoeken naar uhh âânormaleââ kleding.
DIT IS NIET EENS ONDERGOED HE
Edit:
Ik bedoel, wtf???
Ik probeerde een âHey hoe gaat het met jouâ praatje te ontwijken.
Dus ik sjeesde door de winkel heen. Maar ik kwam vast te staan achter een boomer die precies voor een schap waar ik moest zijn stond op te scheppen dat ze corona heeft gehad.
Ze was zelf nog wat dingen aan het zoeken dus wachten even. Maar toen keek ze me heel boos aan zo van blijf uit de buurt. Ik stond gewoon op anderhalve meter afstand. Echt sorry hoor dat ik je stoor tijdens het opscheppenâŠ
Ben uiteindelijk ook niet onder het stomme praatje uit gekomen.