Waar erger je je aan #6

@Gelatelli ik had een collega die liet zijn zoons zien (foto) en zei bij de eerste ‘dit is mijn oudste zoon’ en bij de tweede ‘dit is mijn knappe zoon’. Tbh was wel waar.
Maar hij maakte ook grapjes dat de oudste het meest op hem leek.

12 likes

Ja mijn moeder heeft gezegd dat ze mij vroeger lelijk vond hahaha
Dat zei ze natuurlijk toen nooit
Gelukkig zegt ze ook dat ze me goed vindt opgedroogd :joy:

2 likes

Ik erger me eraan dat ik net Baby got back luisterde the og en dacht nee ik heb meer zin in Anaconda. Ik ben verpest :wilted_flower:

1 like

Als ik mn moeder moet geloven wel…

Oh haha dit zegt een vriendin ook over haar tweede.

Zegt ze dit tegen jou? Wat stom.

Yep, 1 van 300 redenen waarom we elkaar nooit spreken :unamused:

1 like

Er is echt geen enkele site waar ik onzeker van word en waar ik vrijwilig op kom, behalve asos. Een hele lange tijd terug was er 1 zo’n site met allemaal van dit soort kleding en veel meiden op instagram hadden dat onder de naam van "[naam winkel] girls " ofzo. Vond dat vreselijk, fashion nova misschien? Ik vind het nu trouwens ook ergerlijk dat ik me niet kan herinneren hoe dit heette

1 like

het slechte geluid bij mijn webex. Ik volg er eentje die door Amerikanen is gestart. Maar pff, het is dat het werk is hoor, anders al lang uitgezet.
Zo slecht te verstaan en ik ben moe en het is dus in het engels.

duurt nog tot 8 uur.

Aan mijn huisgenoot/vriendin die veel avonddiensten thuis draait waardoor ik vaak moet koken voor ons. Geen probleem natuurlijk, maar nu kom ik terug van werk terwijl mevrouw vrij is en ze lekker een afhaalmaaltijdje voor zichzelf heeft geregeld en niet even aan mij heeft gedacht :upside_down_face:. Je zou ook eens wat terugdoen voor een ander.

11 likes

Och jeetje :heart:

Is idd Fashion Nova! En ja haha Asos zegt dan wel geen striemen en onvolmaaktheden van de huid te Photoshoppen maar tieten opblazen doen ze als geen ander hoor…

5 likes

Ahh dat is echt stom! Heeft ze niet eens gevraagd of ze ook wat voor jou kan bestellen?

1 like

Nee niks. Trek dat echt zo slecht haha, heb dan de volgende keer ook zoiets van joe regel lekker zelf maar wat.

Heb je het gezegd tegen haar? Ik vind dit ook wel een beetje lullig

Mijn moeder belde me gisteravond 3 keer en toen belde ik terug ‘ik wil je even laten weten dat ik morgen op corona word getest’ echt ga toch weg met je irritante corona gedoe. Word helemaal gestoord van haar en dr verhalen hoe het ‘bij hun’ op het werk is. Ze doet alsof ze longarts is in het ziekenhuis maar ze werkt als gastvrouw in een zorgcentrum en heeft 0 contact met cliënten.

11 likes

Balen inderdaad. Ik zou er wel iets van zeggen denk ik, dat je het jammer vindt dat ze je niet heeft gevraagd en waarom niet.

Mijn ubereatsbezorger is echt al 10 minuten in de buurt aan het rondjes draaien, wegrijden, terugrijden, andere straat inslaan, terugrijden, … Niks zo frustrerend als op eten wachten.

7 likes

Dude, echt, hoe moeilijk is het om een kaart te lezen??? Hij is nog steeds in de buurt aan het rondlummelen. Hij is letterlijk al in mijn straat geweest en nu rijdt hij weer de andere kant op. Fuck.

Edit: en nu was hij net op 3 huizen van mij vandaag blijkbaar en toch weer ergens anders ingeslagen.

1 like

Hahha ik heb een tijdje ook eten bezorgd op de fiets en ik was altijd zo bang dat ‘de klant’ dan thuis op de app mee zat te kijken hoe ik de weg niet kon vinden :joy:

11 likes