Waar erger je je aan #6

Voor een beetje vertraging heb ik begrip hoor. Ik ben ook geen held in oriëntatie, maar als je een GPS hebt die je zegt waar je heen moet, kan het toch niet ZO moeilijk zijn? Mijn rider zat letterlijk 25 minuten wat heen en weer te rijden op wat in feite max. 5 minuten van me vandaan is, en uiteindelijk heeft hij nog zo’n 10 minuten op de hoek van mijn straat gestaan, op zo’n 5 huizen van mij.

Mind you, ben wel gemener als ik hangry ben en mijn eten net buiten bereik zie rondrijden :rofl: Normaal ben ik niet zo’n klager!

1 like

je had ook gewoon even de straat op kunnen lopen he

5 likes

Beetje moeilijk om buiten te gaan aangezien ik momenteel iets aan mijn been heb. Niet zo snel oordelen, er is een reden dat ik eten bestel dat tot aan de deur wordt gebracht.

16 likes

Eerst vond ik het wel chill dat je door de corona crisis geen sociale verplichtingen hebt, maar nu wordt het zo langzaamaan duidelijk dat de sociale verplichtingen plaats hebben gemaakt voor verplichte telefoontjes en video chats. Damn man… ik weet niet wat ik erger vind, want ik HAAT bellen :joy:

15 likes

Chavvsos.

Zalando is tegenwoordig mijn Asos.
Al was het op Asos wel veel fijner om leuke dingen te vinden. Toen kon je al vet veel leuke dingen vinden bij nieuwste artikelen en bij Zalando moet je toch meer ‘de merken’ weeten.

3 likes

Ik had veel te veel geld uitgegeven aan AirPods onder het mom van “met thuiswerken is dat wel zo handig”. Blijkt dat zowel Skype als Teams geen AirPods ondersteunt :sob: Nu zit ik voor werk weer vast aan mijn oude oordopjes, waarvan de kabel telkens door de war zit.

Een lekker stoer ventje!!!

Andere ergernis; ik was gister in de prenatal en daar hingen rompers met Daddy dressed me that’s why I look like this
Hoe lame is dat

9 likes

Mijn haarelastiekjes. Er zijn er gewoon al 6 geknapt in de afgelopen 3 weken ofzo. En ik doe er niets raars mee.

Bij mij hoorden ze me niet als ik met AirPods belde via Teams (ik kon de rest wel horen). Ik had op gevonden dat er iets niet klopt in de ondersteuning van AirPods in Microsoft Teams en Skype. Maar misschien moet ik het nog eens gaan proberen dan. Welke AirPods heb jij?

Aan ouders. Maak ik in mijn vakantie een belafspraak om haar kind te ‘ontmoeten’, die start na de meivakantie, neemt ze niet op.

Ik heb een concentratie van niks. Moet het forum ook even blokken oid

2 likes

Als je airpods zijn verbonden kun je via de instellingen in teams selecteren dat geluid en spraak via de airpods gaan. Bij mij werkt het prima! Moet het alleen af en toe opnieuw koppelen

1 like

Via de instellingen van teams ook de mic goed zetten. En anders zit het in de instellingen van je pc.

1 like

De nieuwe hobby van onze kat is water lebberen uit de douche dus nu is het zijn levensdoel geworden om de badkamer in te komen :woozy_face: Ik word echt gek van zijn dramatische krijsmiauw voor de badkamerdeur

7 likes

Bedankt allemaal @Whistle @Nox! Ik ga proberen of het zo wel werkt :smiley: Heb ik ze gelukkig niet voor niks gekocht!

Serieus?! Gatver, dit doe je je kind toch niet aan

1 like

Gebeld worden door werk op je vrije dag.

Ik had met liefde gewerkt vandaag, maar mocht geen vrije dagen terug geven. Dus ja jammer dan.

Ik dacht dat het een goed idee was om in mijn lunchpauze alvast de lasagnesaus te maken en die lekker de hele middag laten sudderen maar nu heb ik al de hele tijd honger want het ruikt zo lekker.
Dat ik in mijn keuken werk helpt ook niet echt mee.

2 likes

Ik erger me gewoon aan deze algehele pleurisweek, ik geloof dat ik officieel m’n dip nu heb bereikt.

3 likes

Ik ook! :pensive: