Okee chill! Ik ga het er zo gelijk op doen, want die aften zijn echt verschrikkelijk. Zo’n klein klote plekje, maar zo’n rot gevoel.
Ik zou met een vriend bellen vrijdag, maar hij was in slaap gevallen. Prima, kan een keer gebeuren al liet ie het wel pas zaterdagavond weten. Nu zouden we dus vandaag bellen en hij neemt weer niet op en reageert niet op m’n appje? Gast jij wilde zonodig bellen, van mij hoeft het niet…
Ik heb zo’n lampje op m’n laptop dat steeds aan en uit en aan en uit gaat. Steeds dimt ie iets meer.
Normaal leg ik er iets tegenaan zodat ik het niet zie als ik ga slapen, maar soms vergeet ik dat zoals nu. En heb echt geen zin om op te staan
Net zoals als je een beetje moet plassen en dan denkt nah ga echt niet opstaan hoor, en dan moet je na een uur wakker liggen toch wel echt. En dan denk ik altijd waarom ging je nou niet meteen?!?! Dus nu deze keer toch maar iets tegenaan gelegd in plaats van uitstellen
Dat die klote sigaretten niet €1 duurder zijn geworden zoals ze zeiden maar €2,40!!! Hallo,doe ff rustig ofzo.Misschien echt eens proberen te stoppen met roken.Echt niet normaal meer.
Zo herkenbaar
Ah snap ik heel goed Ook altijd naar als je rond deze tijd iets koopt bij de parfumerie oid en dan de vraag krijgt of het een cadeautje is voor moederdag.Weet nog steeds niet hoe daar mee om te gaan.
Ik heb daar vroeger gewerkt en dan stond het inderdaad in een glazen kast met een slot maar dan kon je gewoon een medewerker met een sleutel vragen of je kon testen.
Ik word op slag depressief van zijn stem. Mijn collega vindt het altijd heel grappig om hem na te doen
Dit ja. Vind dingen waar ik zelf goed in ben ook altijd gewoon normaal en denk altijd dat iedereen dat goed kan.
Oh die vind ik wel goed Idd! Dat ze ervoor waarschuwen en je actie kan ondernemen.
Ik ben wel blij dat ik niet aanstaande zaterdag hoef te werken maar pas de week erna. Ik werk in een apotheek en rond Moederdag komen er altijd veel mensen voor Vichy enzo. Dat ‘ ontloop’ ik gelukkig dit jaar.
Dat mensen nu lopen te ‘zeuren’ dat het wel ironisch is dat we 75 jaar na de bevrijding alsnog opgesloten zitten. Mens doe normaal, dit is van zo’n andere orde.
Nou inderdaad.
Mijn moeder heeft een hoop verslagen van mijn oma gevonden over de oorlog (ze was 11 toen die begon) en als je dat leest, je kunt je niet voorstellen hoe dat leven moet zijn geweest.
Dat mijn katten ‘s ochtends naar boven komen, even langs het bed lopen en weer weg gaan zonder me te begroeten. Hallo ik heb je geadopteerd en ik geef je eten en dan negeer je me zo. Kom bij me liggen knuffelen verdomme.
Dat m’n vriend hier hele tijd met losse veters rond loopt. Waarom? Ik word er helemaal nerveus van. Ik vind het ook nog lelijke schoenen dus daarom irriteert het me extra denk ik.
Nadat hij gezellig met Thierry een versie heeft gedaan voor FvD vind ik hier echt niks helaas meer aan. Lekker diep laten wegzakken in de vergetelheid die kerel.
Ik had ook een zwak voor hem. Maar het is echt zo’n aluhoedje geworden die in complottheorieën gelooft. Ook posts plaatst op z’n insta met wake-up enzo. Dus heb hem ontvolgd.
Ik heb al de hele dag internetproblemen. Vanochtend had ik überhaupt geen internet, moest mijn hele router opnieuw instellen. Prima, dat gedaan, maar nu wil mijn werklaptop niet meer verbinden. Mijn eigen laptop is wel verbonden en werkt gewoon prima, alleen daar heb ik de programma’s die ik nodig heb niet op en hij is te oud en gammel om die te ondersteunen… En mijn baas weigert me het admin wachtwoord te geven, maar aangezien ik niet op internet kan met de laptop kan ik ook niet screensharen. En nu had ik mijn telefoon als hotspot ingesteld, maar dat werkte ongeveer 2 minuten en toen ook niet meer.
Ik kan dus niet werken, maar ook niet echt wat anders doen, want er wordt nog naar een oplossing gezocht. Fucking irritant.
Kinderstemmen in radioreclames. Ik voel zoveel agressie als die klotereclame van “Mickey… mickey… MICKEY!” erop is. En ik wilde net iets kapot maken toen een of andere kutkoter de reclame begon met “Hallo Jumbo wat voor leuke boodschap heb je vandaag???”.
GA WEG.
Ik heb dat sowieso met kinderen in reclames. Die reclame van die airfryer die op Facebook iedere keer voorbij komt. En aan het einde zie je dan alleen mond van een stom kind dat een patatje eet. Echt ik haat die mond.
Haat aan aften! Echt een van de ergste dingen, doet zó veel pijn!
Ik gebruik die potjes altijd nog jaren na data en werkt gewoon nog goed haha