Een onderbuurman organiseert momenteel een feestje in de tuin waar iets van 20 mensen bij elkaar zitten. Ergens ben ik boos (want coronamaatregelen), maar ik wil me er niet druk om maken omdat dat zonde is van mn positieve humeur vandaag… dan maar even hier spuien
Aan mensen die 429 stories op insta wijden aan hun leuke herinneringen van voorgaande jaren. I don’t careee, STAHP
Whuuut? Ik krijg serieus iedere x een trilling als ze zingen “het land waar zwarte Piet van ons ook niet meer mag” (en ook bij het stuk van waar ligt de grens voor een mens wie zijn geluk wil vinden) hoe kan je dan je ziel verkopen aan de fvd?!
En?? Weet je al meer???
Ik erger me soms zo aan mijn werk. Alles moet maar snel en nooit mag iets tijd kosten.
Om de zoveel tijd is er wel weer gezeik. Echt irritant.
Dat Domino’s geen panpizza meer heeft en ik nergens iets vergelijkbaars kan vinden.
@Trivia Ik heb ook zo’n verhaal haha.Ik woonde een tijd in Milaan en daar had ik ook een aantal huisgenoten,ik had zin in een lekker Nederlands prakje.Dus ik maakte een hele pan stamppot hutspot voor mezelf.En terwijl ik het aan het opscheppen ben vraagt één van mijn huisgenoten of ik alleen dat ga eten? Het was echt meer dan genoeg voor twee personen,dus ik legde haar uit dat dit in Nederland een volledige maaltijd is.Ze snapte echt ik niet hoe ik het daarmee kon doen.Vervolgens ging ze haar eigen avondeten maken: twee rijstwafels met Nutella en een gekookt ei
Bij overlast kan je misschien de wijkagent inlichten? Of toch bellen naar dat geen nood nummer en uitleggen. Als ze dan langsrijden kan ook helpen
Heb je een tubble besteld?
Mijn vriend is vorige week 4 x in bad geweest .
Samenscholing met meer dan 2 personen is verboden toch? Ik zou echt lekker de politie bellen hoor
Na tien uur is het toch gewoon geluidsoverlast? Ik zou gewoon de politie bellen hoor als je niet kunt slapen door het lawaai.
Haha ik heb hem 2 jaar geleden gekocht en m’n vriend is er echt gek op, ik vind het trouwens ook best lekker. Ook dat als je helemaal verrot bent je gewoon even in zo’n bad kan dobberen
We hebben vanuit de woonkamer en slaapkamer deuren naar het balkon en de kat wil per se via de ene deur weer naar binnen ookal staat de andere deur gewoon open
Dat ik voor het inschrijven voor een master 1001 documenten nodig heb en een cv + motivatiebrief. Het is een marterinschrijving, geen sollicitatie bij de CIA
Aan mensen (meestal vrouwen van ca. 50-65 jaar) die je heel luid en nadrukkelijk groeten, ‘hALLo!’, op momenten waarop het niet heel logisch voelt om te groeten. Vaak wat strengig en met een soort verontwaardiging erin. Dan voelt het alsof ik al meteen betrapt en afgekeurd ben op mijn sociale skills.
Huhhh waarom worden die verboden?
M’n neus is altijd zo rood, ik word er gek van.
Wow ik dacht dat mentholsigaretten al jaren niet meer verkocht mochten worden
Met frikandelbroodjessigaretten zou ik ook gaan roken
Heb nu zin in een menthol sigaret en ik rook niet eens.