Dat zijn de sigaretten met mentholcapsule/click-sigaretten
Dat ik gewoon geen antwoord krijg op een vraag van een vriendin
Gewoon een frikadel in je mond stoppen en aansteken.
Zonde van de frikandel
Oh vandaar! Dan begrijp ik niet dat die niet meer mochten en mentholsigaretten nog wel (tot nu dan dus)
Edit: waarom heb ik een taart achter m’n naam, ik ben niet jarig
Nee dat snap ik inderdaad ook niet!
Het is je forumverjaardag!
Huisgenoot die zegt dat morgenmiddag een pakket komt tussen X en Y terwijl diegene zelf de hele middag er niet is. Prima maar ik ga niet rekening houden met de komst van dat pakket aangezien ik morgenmiddag zelf ook nog iets ergens moet ophalen.
Mijn kapster blijft nog gesloten de komende weken. Wat meer dan logisch is want ze heeft kanker gehad (officieel nog niet eens genezen). En toch moeten mensen dan klagen op Facebook want hun uitgroei!!! En dode punten!!
Pff wat sneu voor haar. Door dit soort dingen verlies ik echt het vertrouwen in de mensheid, zo egoistisch!
Ik probeer een online college te volgen maar kennelijk heb ik een slechte verbinding dus geluid valt steeds weg. En nu hebben ze ook nog besloten het lekker interactief te maken met overleggen in duo’s etc. Veel te heftig voor mijn verbinding. Geef gewoon ff college yo
Ja zo erg. Allemaal roepen dat haar man dan toch gewoon kan knippen. Komt niet in ze op dat hij haar alsnog kan besmetten als een klant het virus meeneemt.
Jawel maar dan hoor ik nog de helft van het college niet
Na al die vrije dagen de laatste weken heb ik echt geen zin meer om te werken. Meh.
Om 8:30 een uitnodiging krijgen voor een meeting van 9:00 terwijl we in principe pas vanaf 9:00 beschikbaar hoeven zijn. Ik zat dus nog lekker in m’n badjas
Kunnen mensen dan geen enkel respect opbrengen?
In haar situatie vind ik het heel logisch dat ze nog dicht blijft.
Pf ja ik kijk zelfs op tegen volgende week omdat dat weer een normale volle week is.
Ja!! 5 dagen achter elkaar werken meine gute…
2 vrienden van mijn vriend zijn hem geld verschuldigd en SHEEEESH ik vind echt dat ze hem gebruiken. Ook al kan hij het missen of niet, hij wordt gewoon gebruikt en dat kan me zo pissig maken he. Hij zei al, ja wat wil je dan, dat ik hem (degene die hem het meest geld verschuldigd is) de keel doorsnijd? Ik zei volmondig YES. (Nee natuurlijk wil ik dat niet). Gelukkig zei hij dat het een les voor het leven was. Het zijn ook geen kleine gedragen ofzo. Bleeh ik haat ZO op die 2 “vrienden”. Bahhhh. Zo, dit moest ik echt ff kwijt.
Dat het me maar niet lukt de beker van de blender te openen. Muurvast dat ding. Hallo mijn ontbijt zit daar nog in!
Eens met alles wat je zegt. Maar vooral dit zinnetje. Er komen versoepelingen en gelijk moeten mensen roepen dat er dan eind juni gegarandeerd een tweede piek komt. Oh want je weet het beter dan de mensen die de regels maken? Er wordt vanuit het RIVM/de overheid heus wel nagedacht.