Waar erger je je aan #6

Er is dus wel zo’n reclame van een vlees of kaasbedrijf ofzo die dan van die extreem gelukkige koeien die buiten in de wei ronddartelen bejubelen omdat die koeien nog buitenlopen voor ons. LOL who are you are kidding vriend die koeien van jou staan niet huppelend in de wei voor die kaas maar met 100 op 3 m2 en niet omdat zij zo graag doorwerken voor ons maar omdat JIJ ze daar opsluit, haha wtf echt. Echt een smerige reclame vind ik dat

20 likes

Maar dat muurtje is toch echt perfect om dingen op neer te kunnen leggen? Waarom is een mandje handiger?

3 likes

Dit doet me denken aan een koppel dat steeds bedselfies stuurde in een groepsapp :sweat_smile: we get it je hebt seks, heel bijzonder hoor. Krijg van dit soort mensen trouwens eerder het gevoel dat ze precies geen wild seksleven hebben

Had om 21:00 met mn scharrel afgesproken, heb niks meer van m gehoord en hij reageert niet. Ben zo kwaad

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:everywhere

Ik werk voor een webshop op oa de klantenservice, maar er is een klant die wilt video bellen? Doe effe normaaaaaaal haha! Doen we normaal ook niet, nu ook niet. Daaaag!

21 likes

Ik slaap zo slecht en ik kom ook zo slecht in slaap :sob: Nu zegt iedereen dat het door Corona komt, maar ik zat al thuis zonder werkt etc. voor dit gedoe. Sta echt op het punt om melatonine te kopen, maar dat is ook niet ideaal

Oef nee, dit vind ik heel raar. Doet me denken aan https://www.reddit.com/r/ihavesex/ ook

1 like

Ik ben echt weer eens niet vooruit te branden deze ochtend. Denk dat ik blij mag zijn als ik 1 taak af kan strepen vandaag…

1 like

Ze hebben alweeeeeer een poging gedaan om de plek van de comments op YouTube te veranderen in de app :unamused::unamused:
Was er eindelijk aan gewend, veranderen ze het weer terug. Oké chill, maar nu weeer aangepast laat het gewoon op 1 manier staan

3 likes

Een popsocket is echt je beste vriend dan. Vind het spuuglelijk, maar heeft me al veel bulten op m’n kop gescheeld.

Ik heb zoiets achterop, minder lomp en fijner in gebruik dan een popsocket. Misschien heb je nog steeds liever een bult, maar dacht deel het toch effe haha!

Samenvatting

Mn date slaapt echt zoooooooveel, hij is nu nog steeds aan het slapen en dat gaat nog wel tot 3 uur duur vrees ik :weary::weary:

Haha het lot beslist dat jij niet mag badderen!

3 likes

Ik ben wel echt benieuwd hoe je 'm leeg gaat laten lopen op je dakterras :stuck_out_tongue:
Ik wens je spoedige baddersessies toe!

1 like

Ik heb een boek besteld bij Bol.com, echt een mooi kookboek. Natuurlijk allemaal beschadigingen aan het boek. Nu ben ik aan het bietsen voor korting.
Ik wilde hem bestellen bij de lokale boekhandel maar hij was gewoon 15 euro duurder daar, anders had ik dat gedaan.

Ik heb mijn telefoon wel eens op mijn slapende baby laten vallen. :see_no_evil:

Hij leeft nog hoor.

26 likes

En hoe is het met je baby?

41 likes

Ja het is een Engels kookboek!

hangt er vanaf of het een Nokia 3310 was.

2 likes

goed bezig!! Zo zie je maar: waar je ook mee worstelt altijd op het forum vragen

6 likes