Niet dat ik het snel zou kopen, maar als je het omrekent is het op zich niet heeeeel gek toch? Ik heb ook een patroon opgezocht en er zit nog best wat stof in per mondkapje en je bent toch al snel 15 minuten kwijt per mondkapje. Nou hoeft het in deze tijden niet om winst te draaien, maar als je zou uitrekenen wat je er netto aan overhoudt valt dat nog wel mee lijkt mij
Ik heb weer echt slecht geslapen. Pfff ik word er gek van!
Oh en die stomme CoinMaster reclames met de KarJenners
Elke keer in het weekend tussen 7 en half 8 wakker en niet meer kunnen slapen.
Echt al wéken zo. Ben kapot moe elke keer.
Hot tip volgende keer tandpasta erop smeren en laten drogen
Nou ja ik vind 3 euro per stuk voor een wegwerpproduct echt veel geld, dat kost je dan 30 euro per week, uitgaande van dat je fulltime werkt.
Ik vraag me ook af hoeveel werkplekken de mondkapjes voor werknemers gaan regelen.
Ik heb trouwens zelf een vriendin geappt of ze mondkapjes voor me wil maken :). Ze zei dat ze ze niet wil gaan verkopen verder, zonde want zij werkt altijd met amazing stofjes. Ze heeft ook zelf maandverband gemaakt al haha
Bij de Hema lagen net tien kapjes voor twintig euro. Ik heb geen idee wat die dingen normaal kosten maar het leek me wel duur voor wat stukjes papier met een touwtje.
Dat ik niet logisch gedweild heb en nu vast zit in een hoekje van de kamer.
Iemand die ik ken is juf in het po en ze zit altijd op een hele sluwe manier om complimenten te vragen. Met dat staken maakt ze een bericht aan op Facebook met de boodschap dat ze echt niet gaat staken, want ze geeft om de kinderen en ze kan ze niet in de steek laten en ze heeft het mooiste beroep ooit!! En met dat applaus voor de docenten schreef ze een heel betoog over dat ze geen waardering wil, want ze vindt het ene fantastisch beroep en hoeft weinig moeite te doen.
En de reacties zijn altijd zo:“OH Anja was iedere juf maar zoals jij!!!” “Wat ben je toch een prachtig mens!!” en dan 40x zo’n veren in de reet reactie per bericht 
Zo van, zie mij niet om complimenten vragen, maar het eigenlijk wel doen
Haha mag ik graag complimenten om dat ik niet om complimenten vraag?
Exact!!! Hahahha heel irritant, omdat ze zichzelf ook zo goed vindt 
Ik zie in de post nl app dat ik een brievenbuspakketje krijg (van mn werk) en zie net de postbode wegfietsen. Dus denk yes het is bezorgd, kom ik beneden bij de brievenbus… ligt er dus niks. Kan ik straks nog een keer, of anders dinsdag pas
Soms komt een brievenbuspakketje met de pakketbezorger, maar dan dropt ie het in de brievenbus zonder aan te bellen!
Aan 2 dingen :
Aan de banden van mijn werkfiets. Beetje lek gaan op 5 km van het postdepot, terwijl ik hem bewust al uit de zon had gezet (zo is de band van mijn eigen fiets een keer geknald) en 5-10 minuten ervoor er nog op had gefietst.
Gelukkig kon ik de fietsenmaker bellen en kost het mij geen geld (rekening gaat naar mijn werk), maar wel tijd. En dat terwijl ik bijna klaar was.
Aan mezelf omdat ik soms zo’n gier ben en dingen uitstel om te kopen. Nieuwe apparaten, maar bijvoorbeeld ook een cursus die echt interessant gaat zijn. Dan vind ik het toch weer veel geld en heb ik moeite met het uitgeven. En dat terwijl ik altijd een megagat in mijn hand had 
Waarom trap ik elke x in Vinted ofzo. Mensen die mijn maat hebben verkopen de saaiste dingen. Of ze verkopen het voor een prijs waarvoor ik het in de sale kan kopen in de winkel. En toen zag ik iets waarvan ik dacht hmm ja wel leuk en dan kost thuis bezorgen 7 eu… ja daaag en dan ook nog met dhl.
Jaa je kunt het wel voor minder bij een dhl ophaal ding ophalen hoor maar ik vind dat zo verschrikkelijk en al helemaal in deze tijd haha.
Neemt iemand voor mij een vegetarische hamburger mee. Heeft die shitcafetaria er gewoon een plak ham opgedaan en bepaalde smerige kaas (vast ook niet vega) en een heel zielig blaadje sla?
Een andere keer kreeg ik alleen de hamburger en geen broodje. Echt het wordt tijd dat ik gewoon een volwaardig inkomen genereer zodat ik dit kutdorp achter me kan laten.
Soieso ham op een burger??
Ja ik snap die hele toko niet. Maar hier zit niet zoveel in de buurt en ik heb geen rijbewijs anders had ik zelf maccie gehaald. Dat hele concern is rgk -friendly maar niet helvegenproof.
Ohh wow okee als het fabrieksgefabriceerde dingen zijn dan vind ik het inderdaad wel echt heel duur!