Waar erger je je aan #6

Aan dat mijn menstruatie een week te vroeg is. Ughh. Vorige keer kwam het te laat en moest ik worstelen met de cup. Dus deze keer dacht ik Joe, nog een week. Nou mooi doorgelekt.

Dat ik m’n eigen weerspiegeling zie in de iPad. Hoef m’n eigen kop niet te zien, ga weg.

9 likes

Inloggen bij de bieb. Zoooveel issues mee altijd. Overal andere modules. Ik wil gewoon een ticket voor Neude laat me lezen plsss.

5 likes

Ik: mooie foto!
Fotomaker: nouuu ook goeie fotograaf natuurlijk

Jezus houd je bek.

28 likes

Mensen hebben het over ‘huidhonger’ (echt vies woord btw), nou ik heb vachthonger. Ik heb echt al veel te lang geen dieren meer kunnen aaien (en de baard van mijn vriend is geen goede vervanger heb ik gemerkt)

25 likes

Ik wil je wel wat haren van mijn katten opsturen, word knettergek van die haren in het hele huis dus je mag ze hebben

5 likes

Ik heb na 14 jaar nog steeds niet geleerd om éérst mijn bril te zoeken en dan ook pas daadwerkelijk mijn lenzen uit te doen. Élke fucking avond doe ik m’n lenzen uit en moet ik daarna als een blinde vink m’n bril nog zoeken.

24 likes

Niet dat ik het snel zou kopen, maar als je het omrekent is het op zich niet heeeeel gek toch? Ik heb ook een patroon opgezocht en er zit nog best wat stof in per mondkapje en je bent toch al snel 15 minuten kwijt per mondkapje. Nou hoeft het in deze tijden niet om winst te draaien, maar als je zou uitrekenen wat je er netto aan overhoudt valt dat nog wel mee lijkt mij

3 likes

@Falula same

2 likes

Ik heb weer echt slecht geslapen. Pfff ik word er gek van!

Oh en die stomme CoinMaster reclames met de KarJenners

Elke keer in het weekend tussen 7 en half 8 wakker en niet meer kunnen slapen.

Echt al wéken zo. Ben kapot moe elke keer.

Hot tip volgende keer tandpasta erop smeren en laten drogen

1 like

Nou ja ik vind 3 euro per stuk voor een wegwerpproduct echt veel geld, dat kost je dan 30 euro per week, uitgaande van dat je fulltime werkt.
Ik vraag me ook af hoeveel werkplekken de mondkapjes voor werknemers gaan regelen.

Ik heb trouwens zelf een vriendin geappt of ze mondkapjes voor me wil maken :). Ze zei dat ze ze niet wil gaan verkopen verder, zonde want zij werkt altijd met amazing stofjes. Ze heeft ook zelf maandverband gemaakt al haha

Bij de Hema lagen net tien kapjes voor twintig euro. Ik heb geen idee wat die dingen normaal kosten maar het leek me wel duur voor wat stukjes papier met een touwtje.

3 likes

Dat ik niet logisch gedweild heb en nu vast zit in een hoekje van de kamer.

38 likes

Iemand die ik ken is juf in het po en ze zit altijd op een hele sluwe manier om complimenten te vragen. Met dat staken maakt ze een bericht aan op Facebook met de boodschap dat ze echt niet gaat staken, want ze geeft om de kinderen en ze kan ze niet in de steek laten en ze heeft het mooiste beroep ooit!! En met dat applaus voor de docenten schreef ze een heel betoog over dat ze geen waardering wil, want ze vindt het ene fantastisch beroep en hoeft weinig moeite te doen.
En de reacties zijn altijd zo:“OH Anja was iedere juf maar zoals jij!!!” “Wat ben je toch een prachtig mens!!” en dan 40x zo’n veren in de reet reactie per bericht :sob:

Zo van, zie mij niet om complimenten vragen, maar het eigenlijk wel doen

18 likes

Haha mag ik graag complimenten om dat ik niet om complimenten vraag?

5 likes

Exact!!! Hahahha heel irritant, omdat ze zichzelf ook zo goed vindt :joy:

1 like

Ik zie in de post nl app dat ik een brievenbuspakketje krijg (van mn werk) en zie net de postbode wegfietsen. Dus denk yes het is bezorgd, kom ik beneden bij de brievenbus
 ligt er dus niks. Kan ik straks nog een keer, of anders dinsdag pas

Soms komt een brievenbuspakketje met de pakketbezorger, maar dan dropt ie het in de brievenbus zonder aan te bellen!