0900-TUIG
Favoriete ezelsbruggetje
Dit is volgens mij echt een broers ding. De mijne appen ook meestal een dag van tevoren wat âweâ geven. Mijn familie heeft dit al lang door (lol mijn vader is zelf zo) en bedankt altijd gewoon mij.
Ik weet niet eens of mijn broer weet dat het moederdag is eigenlijk?? Lol waarschijnlijk komt hij er vanavond achter en krijgt mân moeder alsnog een appje. Ik krijg nooit een cadeautje van hem maar de laatste jaren is hij wel zelfstandig iets voor de verjaardagen van mân ouders gaan kopen dus er zit vooruitgang in
Mijn MacBook Pro uit 2015 is zo traag dat iets knippen en plakken in Photoshop 3 minuten duurt. Ik kan wel een nieuwe kopen van mijn spaargeld maar ik heb momenteel een minimaal inkomen (ziektevergoeding) dus kan mijn spaargeld niet opnieuw aanvullenâŠ
Ergernis 2: Dat ik dan ook wekenlang kan twijfelen over zoân aankoop 
Dat elke facebookgroep privé is!! Ik wil gewoon ff snuffelen in een sims 4 groep, moet ik eerst lid worden, een waslijst met vragen en een geheim woord invullen, dan wachten, ja tegen die tijd speel ik toch al geen sims meer 

Waarom denken alle boomerouders dat het coronavirus en de regels niet op hen van toepassing zijn
Zucht zo frustrerend. Onze telefoon en skypesessies worden er ook niet gezelliger op omdat zij vrolijk vertellen over de uitstapjes die ze maken met de trein en ik die daar hoofdschuddend en eyerollend naar zit te luisteren.
Google geeft ineens een melding van het weer in mijn drop down menu. Ik heb er totaal geen last van maar het irriteert me zo, rot op. Ik klik toch wel op mijn weer app als ik wil weten wat voor weer het is. En dan stel ik het in als onbelangrijk want geen idee waar ik het uit kan zetten. Volgende dag is die melding er weer. Ga weggggg
Die fucking wind die om het gebouw heen raast. Af en toe tegen de ramen slaat, de tocht die hoorbaar is en mijn gordijnen die daardoor geluid maken. Super onrustig vind ik dat.
Er zit een vogelnestje onder de dakpannen en ik word helemaal leip van het gepiep. Heel lief en schattig allemaal maar ik hoop dat ze snel uitvliegen 
De irritante, pusherige, patserige, reclames van die Boyd Hoek op Youtube. Heb echt zin om hem een klap in het gezicht te geven.
Patser.
Jaaa zo irritant en ik begrijp nog steeds niet wat hij eigenlijk doet en je probeert te verkopen haha. Ik ging naar aanleiding van die reclames wel een keer zoeken naar reviews en toen kwam ik meerdere artikelen op verschillende sites tegen die dus eerst super kritisch op hem zijn en aan het eind helemaal om zijn en zijn programma proberen te verkopen en dus duidelijk door dezelfde persoon zijn geschreven. Lijkt me allemaal een beetje shady.
Valt in hetzelfde rijtje als J. ka.ats en J. Rian ofzo
doet me denken aan dit stuk wat ik gister las:
en die video:
âmeneer wat is er aan de overkant dat u daar nu zo noodzakelijk naartoe moet?â
âja we gingen koffie drinkenâ
en:
âik ben net zo eigenwijs als de restâ
oke???
Ik ben nu kauwgom aan het kauwen, maar het is te sterk en nu brandt mijn neus 
Heb je een molen in de buurt waar je misschien kunt bestellen? Meel en gist zijn opeens echt zeldzame luxeproducten geworden sinds corona.
Heb net met mijn vader een werkplan voor t UWV moeten maken maar wat een onzin is dat. Moet je iedere dag aangeven wat je gaat doen om vacatures te vinden
Ik kon vandaag eindelijk weer gist halen bij de AH. Al sinds het begin niet, maar kijk elke keer even. Dus weet niet of je in de gelegenheid bent om langs de supermarkt te gaan, maar misschien een tip.
Durf/wil je ĂŒberhaupt niet naar winkels? Ik heb hier steeds succes bij lokale ondernemers (groenteboeren en gekke buurtsupers), misschien een tip. Kan eindelijk weer brioches bakken 
Iemand die net al niesend en kuchend door de supermarkt liep, echt why blijf thuisâŠ