Staat nu nog harder. Wtf gewoon een feest daar. Welk nummer moet je bellen daarvoor 112 lijkt me overdreven, dat 0900 nummer?
Kan er ook niet heen ivm baby.
Ben zo kwaad gewoon van irritatie.
0900 8844 ja
Thanks! Moet even rustig worden voordat ik bel.
Dat mannen (of de mijne in elk geval) zo slecht zijn in hints.
Ik ben over 2 weken jarig en we doen niets met mn verjaardag. Mn verloofde wil wel een cadeautje kopen dus zit steeds hardop te mokken dat ie het nu allemaal niet weet. En ik heb in de afgelopen 2 maanden minstens 1 keer per 2 weken gezegd dat is het zo kut vind dat ik nu door mn werk met corona mn verlovingsring nooit kan dragen en nu dus al sinds 8 maart niet om heb gehad. Na een paar keer ben ik erbij gaan zeggen dat een kettinkje veel praktischer zou zijn.
Heb hem nu maar gewoon een link gestuurd van welke ik zou willen hebben.
Waarom hoef ik maar 1 keer op een decemberochtend tussen neus en lippen door een vaag idee voor een cadeautje op te vangen en koop ik dat dan in augustus en kan hij dit niet zelf bedenken? Zucht.
Ik krijg nog steeds ieder jaar nieuwe sproeten. Vind het vervelend dat ik er steeds meer op mn lippen en oogleden krijg want dat ziet er zo maf uit met make up. Nu krijg ik ook nog een groepje op mn wang dat er uitziet als een vlek, als in dat mensen je er steeds op gaan wijzen dat je een vlek op je hoofd hebt.
Nou. Hij kwam een uur later de kamer binnen lopen: die ketting is uitverkocht dus ik heb een ander cadeautje gekocht. Geen idee wat het wordt dus
Haha heel herkenbaar. Dit jaar heeft voor het eerst mân zusje initiatief genomen en een cadeau gekocht!! Haha zo luxe, hoef alleen maar een tikkie te betalen (ipv alle vorige jaren waar ik het kado moest bedenken en moest kopen)
Mijn broer heeft mijn idee voor een kado gestolen. Nu krijgt hij dadelijk natuurlijk alle eer en zit ik er zo bij
0900-TUIG
Favoriete ezelsbruggetje
Dit is volgens mij echt een broers ding. De mijne appen ook meestal een dag van tevoren wat âweâ geven. Mijn familie heeft dit al lang door (lol mijn vader is zelf zo) en bedankt altijd gewoon mij.
Ik weet niet eens of mijn broer weet dat het moederdag is eigenlijk?? Lol waarschijnlijk komt hij er vanavond achter en krijgt mân moeder alsnog een appje. Ik krijg nooit een cadeautje van hem maar de laatste jaren is hij wel zelfstandig iets voor de verjaardagen van mân ouders gaan kopen dus er zit vooruitgang in
Mijn MacBook Pro uit 2015 is zo traag dat iets knippen en plakken in Photoshop 3 minuten duurt. Ik kan wel een nieuwe kopen van mijn spaargeld maar ik heb momenteel een minimaal inkomen (ziektevergoeding) dus kan mijn spaargeld niet opnieuw aanvullenâŠ
Ergernis 2: Dat ik dan ook wekenlang kan twijfelen over zoân aankoop
Dat elke facebookgroep privé is!! Ik wil gewoon ff snuffelen in een sims 4 groep, moet ik eerst lid worden, een waslijst met vragen en een geheim woord invullen, dan wachten, ja tegen die tijd speel ik toch al geen sims meer
Waarom denken alle boomerouders dat het coronavirus en de regels niet op hen van toepassing zijn Zucht zo frustrerend. Onze telefoon en skypesessies worden er ook niet gezelliger op omdat zij vrolijk vertellen over de uitstapjes die ze maken met de trein en ik die daar hoofdschuddend en eyerollend naar zit te luisteren.
Google geeft ineens een melding van het weer in mijn drop down menu. Ik heb er totaal geen last van maar het irriteert me zo, rot op. Ik klik toch wel op mijn weer app als ik wil weten wat voor weer het is. En dan stel ik het in als onbelangrijk want geen idee waar ik het uit kan zetten. Volgende dag is die melding er weer. Ga weggggg
Die fucking wind die om het gebouw heen raast. Af en toe tegen de ramen slaat, de tocht die hoorbaar is en mijn gordijnen die daardoor geluid maken. Super onrustig vind ik dat.
Er zit een vogelnestje onder de dakpannen en ik word helemaal leip van het gepiep. Heel lief en schattig allemaal maar ik hoop dat ze snel uitvliegen
De irritante, pusherige, patserige, reclames van die Boyd Hoek op Youtube. Heb echt zin om hem een klap in het gezicht te geven.
Patser.
Jaaa zo irritant en ik begrijp nog steeds niet wat hij eigenlijk doet en je probeert te verkopen haha. Ik ging naar aanleiding van die reclames wel een keer zoeken naar reviews en toen kwam ik meerdere artikelen op verschillende sites tegen die dus eerst super kritisch op hem zijn en aan het eind helemaal om zijn en zijn programma proberen te verkopen en dus duidelijk door dezelfde persoon zijn geschreven. Lijkt me allemaal een beetje shady.
Valt in hetzelfde rijtje als J. ka.ats en J. Rian ofzo