Waar erger je je aan #6

Mag je ook gewoon direct zeggen hoor :thumbsup:

Nja ik ben dit vandaag al meerdere keren op het forum tegengekomen, niet alleen van jou.

Mijn lippen zijn helemaal naar de maan. Zo iritant met al die velletjes en dat brandende gevoel.

Er vloog tijdens mn wandeling zo’n kutvliegje recht mn keel in net :weary:

hoe dan, je profiel staat op verborgen :weary:

19 likes

Dat mijn zwarte pen vandaag ineens leeg was en ik dus met blauw moest schrijven en nu mist er consistentie in mijn notitieblok. En ik moet ergens een zwarte pen vandaan toveren.

2 likes

Dat hier in de buurt echt elke ochtend met veel lawaai gesnoeid, gemaaid, bladgeblazen en weet ik veel wat wordt. Hoe kaal wil je het hebben pffff

2 likes

Ik zit in een online training voor werk en kan me er niet op concentreren het is zo tering saai.
Gelukkig moeten we zo ook dingen doen, anders zou ik echt iets anders gaan doen.

3 likes

Dat de pomodoro timer die ik gebruik steevast na elke pauze zegt ā€˜De volgende pomodoro zal beter gaan’. Ehh, hoezo? Wil jij zeggen dat ik net niet goed gewerkt heb?

25 likes

Wow haha ik zou hier echt mega van gedemotiveerd raken.

5 likes

image
:imp: :imp:

Ik zie nu de spelfout ook pas

12 likes

Ik ben echt super geĆÆrriteerd. Ik had mijn zusje gevraagd of er een kleine kans was dat ze iets op marktplaats wilde kopen/ophalen voor mij. Wilde ze het voor zichzelf kopen. Vond ik al stom maar goed, ik heb niet zoveel te zeggen daarover, moet ik zelf maar vervoer hebben.
Nu staat er iets in mijn stad te koop, zag ze vandaag (ik heb het vandaag nog niet gecheckt). De plek waar ik het te fiets/te voet zelf zou kunnen halen. Gaat zij dat nu kopen. Nu zeg ik je, dat is toch asociaal. Ben echt boos.

Huh waarom doet ze zo? Kan je niet overbieden, zodat je het alsnog krijgt? Of is je dat het geld niet waard? :upside_down_face:

1 like

Aan mijn emoties die in ƩƩn keer van nul naar 100 gaan. Ik was bezig met een bezinningsrondje om mijn leven te overdenken en zat op een bankje, komen er twee vrouwen langs die praten op standje luchtalarm en ze liepen heel traag en het duurde en duurde maar voordat ze voorbij waren. Ik was helemaal WOEST.

5 likes

Wauw heel aso dit, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dit zou doen haha, bizar. Hopelijk kan je inderdaad overbieden of eerder ophalen oid zodat je het toch krijgt

1 like

Kun je niet 1 euro hoger bieden als haar? Ze vraagt erom :joy:

1 like

Die vieze gore naaktslakken in mijn tuin, ga weg en laat me met rust. :nauseated_face:

3 likes

@Chief @ferris @de_kluizenaar Ja ik ben niet vaak echt boos op haar, maar dit is echt waanzin :S Echt teleurgesteld.
Het ging trouwens niet met bieden en zou dan ook niet net wat hoger gaan bieden, vind ik kinderachtig. Hoop gewoon dat ze nu door wat ik heb gezegd denkt van ā€˜oja flauw wel, je hebt gelijk’. Zo ging het eerder als ik teleurgesteld was ook, dus hoop nu ook :stuck_out_tongue: En anders kan ze onze komende afspraken wel vergeten :@

1 like

Dit is toch niet de zus waarvoor je een heel duur cadeau had toch

Ja ik ben echt pissig nu.
Ik vraag of ze het serieus voor haarzelf wilde kopen. Ja dus. Ik ben niet vaak echt woedend op haar, maar wow nu wel.
Edit: omg ze is ook echt zo lomp bezig met onderhandelen met die verkoper. Ik kan hier over uit. Biedt ze meteen ruim een kwart boven het huidige bod.
Edit 2: nou ze heeft het ā€˜overgedragen’ aan mij hoor. En heb meteen 5 euro van de prijs geregeld. Mooiii :stuck_out_tongue:

1 like