Waar erger je je aan #6

@ellegirltalk wow wat extreem aso van haar

Ik erger me aan mijn fit horloge dat me altijd (zoals elk fithorloge) van die kut meldingen geeft dat ik moet gaan bewegen. Ik heb vanochtend 7.5 km hard gelopen, krachttraining gedaan en boodschappen gedaan, ik heb mn stappendoel al binnen. Waarom kan dat kut ding geen melding geven dat ik even mag gaan chillen ofzo, ik heb al genoeg gedaan, kutding

3 likes

Ik heb ze in huis en in de nacht moet ik met een zaklamp naar de WC (anders wordt ik te wakker), om er niet op 1 te staan. Ik vind het zo ranzig!!!

Ja godver dit irriteert mij ook zo. Kijk ff naar de rest van mn dag ipv alleen het laatste uur :mad: en laat me zitten

1 like

Ielllll Omg bah het idee dat je met je blote voet op zo’n ding gaat staan :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Tweemaal gedaan en ik krijg er weer de rillingen van.

1 like

Ahh gelukkig maar. Wel heel lullig!

nu erger ik me ook nog aan mezelf want ben nog een rondje gaan wandelen ook. Gvd. Ik heb een BsC in psychologie waarom trap ik nog in deze dingen!!!

2 likes

Ik erger aan m’n vader en z’n schimmelkaas. Die geeeeeeur die uit de koelkast komt :rage:

Ughh ik heb een tapijt gekocht bij de Zweed met de verkeerde afmetingen en natuurlijk krijg ik zo’n gigantisch kleed niet opnieuw in de verpakking om te retourneren. Wat een frustratie jeetje

Werk jij er nu weer?

1 like

Als in een groepschat iemand een tikkie stuurt voor meerdere mensen en iedereen achter elkaar reageert ‘overgemaakt!’. Jahaaa heel goed van je maar dat ziet diegene zelf ook wel toch.

16 likes

Aan mezelf. Ben wat aan het kopen via marktplaats, met meerdere verkopers in gesprek. Nu heb ik met een van die verkopers een afspraak. Maar nu voel ik me dus lullig tegenover die ander. Slaat nergens op natuurlijk, waarom ben ik zo :sweat_smile:

Ik vind het heel Irritant dat elke groep nu ineens benoemd wil worden. Gister weer “de singles” die wel wat waardering wilden van Rutte in een speech. “Al was het maar een zinnetje”. Daarvoor weer een andere groep. Echt waarom? Leef je voor de erkenning van een bijzin?

Straks moet Rutte eerst 38 jaar beroepsgroepen, levenskeuzesgroepen en alle andere mogelijke groepen noemen voor ie gewoon kan zeggen wat er gaat gebeuren.

Ik vind het zo’n aanstellerij dat iedereen gEzIEn wil worden ineens.

55 likes

Wanneer je praat over patat of friet en iemand moet dan even duidelijk vermelden hoe hij/zij dat noemt, zo van:“Nee, PATAT”. Ok I don’t care, heb gewoon honger

13 likes

En elke beroepsgroep bevat opeens alleen maar superhelden die de gehele samenleving draaiende houden. Liep gister langs de Holland & Barrett die een gigaposter op het raam hadden met ‘Hier werken onze superhelden!!!’ Je mag jezelf een superheld noemen als je 12 uur per dag coronapatienten staat te verzorgen op de ic, niet omdat je henna verkoopt op zaterdagmiddag.

Maarja special snowflakes gonna snowflake, gewoon gemiddeld zijn of nog erger behoorlijk onbelangrijk is natuurlijk het ergste wat er is. Beetje nederigheid zou de mens sieren, zeker nu. Op een piepklein handjevol mensen na zijn we zijn allemaal nobody’s, deal with it :woman_shrugging:

29 likes

Ik kijk vaak MTV (ja hier begint het eigenlijk al maar ok) en ik erger me ZO aan de voice over van dat “balcony stories” wat 5 keer per reclameblok voorbij komt
Zo’n irritante stem :no_mouth: dus voor de 15 seconden dat t duurt zet ik altijd het geluid uit

9 likes

Al zou je een bladblazer kopen als die al gebruikt was terwijl je echt een nieuwe kocht heb je gewoon recht op een nieuwe.

Ik haat het als je ongewenste reclamemail krijgt en dan later nog een mailtje met een rectificatie.

3 likes

Mijn favo snackbar was begin van het jaar een tijdje gesloten, ze zouden een maand geleden weer open zijn dus ik langsfietsen. Staat heel die toko nog in de steigers. Ben echt upset en ik hoop dat ze nog gaan terugkomen. Het zag er niet goed uit. Mijn favo patat/friet. Al heel 2020 niet op.

1 like

Dat afscheidsfilmpje van Ziyech. ‘Ik denk dat we Liverpool hadden kunnen verslaan.’
Ja Hakim en ik had naar het VWO kunnen gaan als ik beter mijn best had gedaan
 natuurlijk niet drollie.

19 likes

Ik ben echt een zure zwartkijker en het doet me echt goed als jullie ook dezelfde ergernissen hebben :+1:t2:

4 likes