Waar erger je je aan #6

Ik ben (totaal buiten m’n comfortzone, hartkloppingen tot 150% vetverbranding) langsgeweest om uit te leggen waarom ik het niet fair vond en ze maken nu een uitzondering voor me, omdat ik een bekend gezicht ben en kon aantonen dat ze gewoon geld krijgen! Dus vanavond strijden voor een plekje voor morgenavond :grin:

51 likes

Chill!

1 like

Goed gedaan!

1 like

Dankjewel! Ben ook stiekem een beetje trots op mezelf hahaha

7 likes

Maar eigenlijk is het toch wel fair dat mensen die meer betalen voorrang krijgen? Of begrijp ik het verkeerd.

voor jou is het natuurlijk chill en cool dat je het geregeld hebt ook

Ja dat zeker! Ik begrijp heel goed dat zij gewoon voorrang krijgen. Alleen zou ik dan gewoon helemaal niet mogen komen, terwijl ik wel 20 euro betaal aan hen. Vond het stom dat ik dan wel betaalde en vervolgens helemaal niks mocht. Ik ga ook zeker niet alle plekjes van de groepslessen opeisen, want dat vind ik idd niet fair naar de meer betalende mensen!

Ik vind het oprecht triest en een afknapper dat vriendinnen/vrienden van me bepaalde mensen/influencers, bekende mensen etc volgen en hun fotos liken op instagram.

Voorbeelden zoals lil kleine en die vriendin van hem tot Monica geuze etc. Kan er nog veel meer noemen.
Ik erger me daar dus ook lichtelijk aan en erger me dan weer aan mezelf omdat ik me er niet aan zou moeten ergeren maar ze dalen dan echt in mijn achting ofzo :joy::woman_shrugging:t3:

13 likes

Mijn partner is de hele dag al aan het aankondigen dat we asperges eten omdat ik die zo lekker vind, heeft hij asperges UIT EEN POTJE gekocht

48 likes

Neeeee :cry:

1 like

Dat mijn schoonmoeder zo vaak in herhaling valt.

Hoeveel jaar onvoorwaardelijk zal dit opleveren?

1 like

Late reactie sorry, maar dacht al dat het hier aan zou liggen inderdaad. Ook omdat het een product is dat normaal maar in hele kleine getalen verkocht wordt.

@anon76889665 Was wel echt op zoek naar instant gist! Wel interessant om te lezen hoe of wat!

@MadameMignon Heel erg lief je aanbod! Werd na een paar minder slechte uurtjes (en dus meteen weer zin om eten te maken :sweat_smile:) weer een flink stuk zieker en nu nog dus het bakken zal er voorlopig toch nog niet in zitten waarschijnlijk. Maar een ander ingrediënt dat ik er ook voor nodig had is op het laatste moment ook door Picnic gecanceld dus was toch niet opgeschoten. Hopelijk lukt het om het bij m’n volgende bestelling te bemachtigen, zo niet stuur ik je een berichtje met de vraag of je aanbod nog staat :wink:

1 like

Ouders die onaangekondigd voor de deur staan :weary:
Was ook een grote bende…

4 likes

Ohnee ik let niet op de rommel hoor! Dat zie ik niet eens bla bla

Nee en als je ouders dan weer thuis zijn zeggen ze tegen elkaar “nou nou wat een rotzooi was dat zeg, zo hebben we haar niet opgevoed”

Ik ga dit weekend pizza eten en ik zei: ik wil cinnasticks erbij. Vriendin: ohja die hoef ik niet hoor maar meer voor jou.

Bitch ik bood je toch ook niks aan.

33 likes

Amerikanen die aan fragile masculinity lijden.

I’m not gay but……… < iets positiefs over een andere man >
I’m a 33 y/o dude < iets over animal crossing>

Wat ontzettend dapper dat jullie ervoor uitkomen dezelfde dingen leuk te vinden als een groot deel van de wereldbevolking.

23 likes

Ugh, en vind het nog erger als ze hun gezichtsbeharing erbij halen: ‘I’m a big, bearded guy but I wept like a little girl’

@MevrouwMand ahh mijn moeder gaat dan altijd voorzichtig advies geven. ‘He meissie, het helpt als je een schema aanhoudt he’. Ja hehe wie stond hier nou zonder aankondiging op de stoep!

9 likes

En soms nog zelfs durven toegeven dat ze van planten houden. OMG hang dat leren bbq-short maar aan de wilgen.

6 likes

Precies, maar dan zie ik mijn moeders ogen van links naar rechts schieten. Elke millimeter gescand😩

5 likes