Waar erger je je aan #6

“Hier staan een hoop ongemotiveerde 16jarigen voor €3,74 per uur een beetje half hun best te doen” zou mooier staan lbr.

8 likes

Dat je nu alleen nog maar 100 mag op de snelweg tenzij je rijdt tussen 19 uur en 6 uur. Ik wil verdorie gewoon 130 rijden. (Zonder kans op bekeuring of course)

4 likes

Dat ik mijn beenhaar iets langer wilde laten voor het epileren, dus ik heb al een vacht, en nu de hele tijd geen zin heb, maar het dan ook niet tussendoor wil scheren want dat is zonde van die vacht de hele tijd. En nu ga ik morgen buiten sporten dus moet ik nu epileren, echt extreem weinig zin in.
Ik zou natuurlijk nog steeds gewoon kunnen scheren maar dan doe ik mijn uitstelgedrag echt te kort.

1 like

Of met behaarde benen sporten

7 likes

Echt mijn huidige ergernis perfect samengevat! Ik wil teen mom kijken niet heel de tijd die stomme balcony stories zien!!!

2 likes

Ja, ik kan me hier ook aan ergeren. Mijn vriend en ik wonen een uur met de auto van elkaar af dus ik ging laatst een rond 7 uur bij hem weg en ik genoot echt van hard rijden op de terugweg hahah.

3 likes

Geen optie, daar ben ik veel te ijdel voor.

Maar het klusje is weer geklaard en zoals altijd vraag ik me af waarom ik het zolang heb uitgesteld.

Dat de presentatoren van Op 1 vragen hoe dat verschrikkelijke ongeluk heeft kunnen gebeuren aan een surfer en vrijwilliger die heeft mee helpen zoeken.
Alsof zij het weten. Er is niet zomaar een onderzoek gaande en iedereen in shock. :triumph:

Mijn werk als je keihard gewerkt hebt en goed bezig bent geweest:

Mijn werk zodra je een minuscuul foutje maakt:

Zo’n giftige houding hebben ze tegen elkaar, echt geen chille sfeer om in te werken.

23 likes

Gebeurt ook veel met de term authentiek. Kledingmerken die overal het woord 'authentiek 'strooien alsof het pepernoten zijn maar eigenlijk dertien in een dozijn zijn.

8 likes

Het is nog maar half 10 en mijn stressniveau zit al op 180% en kregen we ook nog even de blijde boodschap dat we met onze voorbeeldfunctie nog heel lang thuis kunnen gaan werken :rage:

Ik ben dus gisteren van de trap gevallen en in een wanhopige poging om de leuning te grijpen heb ik twee hele lelijke schaafwonden veroorzaakt op mn linkerhand. Ik kan mn ringvinger niet helemaal buigen zonder dat het pijn doet maar dat is nog wel te overzien. Echter, zodra er water bij die plekken komt gaat het echt branden als een malle. Gelukkig is handen wassen in deze tijden optioneel :+1:t2: :sob:

Ik moest voor een vak een paper schrijven en nu is het de bedoeling dat je de papers van een aantal medestudenten van feedback voorziet.

Maar daar zit dus één veel te serieuze streng christelijke jongen tussen. En hij heeft nu ook weer zo’n onderwerp gekozen waarbij hij daar lekker over kan praten. Dat vind ik al irritant, maar waar ik me echt buitenproportioneel aan erger is dat hij consequent ‘‘Christelijk’’ en ‘‘Christenen’’ en ‘‘Het Woord van God’’ (met hoofdletters dus) schrijft. En eigenlijk is zijn paper verder best heel goed, hij weet alles goed te onderbouwen en verantwoorden, maar ik kan hier amper doorheen kijken.

Maar dit is heel hypocriet van mij, want ik doe in zekere zin hetzelfde als hij. Ik grijp namelijk ook elke kans aan om theorieën die ik zelf interessant vind er doorheen te drukken en heb voor deze specifieke paper feminisme als invalshoek gekozen.

10 likes

Maar wat hij doet is taalkundig toch gewoon fout?

2 likes

Klopt, dat heb ik inderdaad ook in mijn feedback gezegd. Maar ik vind het wel stom van mezelf dat ik door een paar hoofdletters die hele paper amper meer serieus kan nemen. Want één van mijn grootste ergernissen is wanneer mensen goed onderbouwde argumenten niet serieus willen nemen door hoe iets gebracht wordt en de vooroordelen die ze daardoor hebben.

En nu doe ik dus exact hetzelfde.

3 likes

Ik ben de laatste tijd enorm gevoelig voor geluid, waardoor ik dus constant aan het ergeren ben door ALLES om mij heen.
de gemeentewerker die de bosjes aan het snoeien in, de stoelen van de buren die door de wind steeds een beetje schuiven, de radiatorbuizen waar water doorheen stroomt.
krijg er hoofdpijn van ook.

1 like

Een tijdje geleden ben ik mijn kredietkaart verloren, dus ik naar de bank bellen om 'm stop te zetten en een nieuwe aan te vragen. Nadien krijg ik een laatste afrekening, staat er dat ik een “tegoed” heb van €12,12.
Mijn simpele geest gaat ervan uit dat de bank dat wel effe automatisch overzet.

Nee hoor, die sloebers hebben die €12,12 gewoon lekker bijgehouden tot ik nu aan hun mouw loop te trekken om te vragen waar die €12,12 is. “Moet je een formuliertje voor invullen!”
Fucking DIEVEN. Gelukkig had ik er geen grotere aankoop+retour mee gedaan.

Edit: dit stuurt ze net “Normaal zou u binnen de 10 bankwerkdagen het bedragje terug op uw zichtrekening moeten hebben.”
:roll_eyes:

4 likes

Ik had een deal met een mp verkoper. Diegene bood aan om het langs te brengen. Hij/zij reageert niet meer?
Een andere verkoper biedt van alles aan, dus ik had eergisteren gemaild dat ik interesse had en hoeveel het zou worden inclusief verzendkosten. Geen reactie. Vandaag dan nog maar eens gevraagd. Wederom blauwe vinkjes maar geen reactie. Wat een vervelende functie van marktplaats. Lekker genegeerd worden :’)

Een bedankje voor het berichtje over het bedragje.
Vriendelijke groetje :nauseated_face:

15 likes

Sommige gezinsleden die altijd irritant ongevraagd advies/commentaar hebben op van alles. Ik stuur een leuke foto in de gezinsapp van de kat die op het toetsenbord van mijn vriend probeert te liggen terwijl hij moet werken, krijg ik van drie personen commentaar op de houding van mijn vriend, staat zijn scherm niet te laag, kan hij geen betere stoel kopen en bij zijn werk declareren etc. Echt zo irritant :face_with_symbols_over_mouth: het gaat om de kat hou je arbo tips lekker voor je

20 likes