Waar erger je je aan #6

Die man heeft zeker nog niet geleerd dat de mensen die er het sloeberigst uit zien, het meeste geld op tafel gaan leggen. Wat een sukkel, zou z’n baas een berichtje sturen

13 likes

Oh dit hebben wij ook gehad bij een wat duurdere zaak! Die vrouw zag ons binnenkomen en zei “ehm ik denk niet dat wij producten verkopen binnen jullie budget.” Nouuu ik was woest. Ik heb me heeel erg moeten inhouden om niet tegen haar te snauwen.

1 like

Dit is meestal echt zo ja! En de mensen die zich heel rijk voordoen/daarmee pochen zijn meestal het gierigst in hun aankopen. Tenminste, dit is mijn persoonlijke ervaring toen ik nog voor een luxe cosmeticamerk werkte. Vanuit dat merk werd ook echt altijd benadrukt tijdens trainingen dat je een klant nooit op zijn uiterlijk of voorkomen mag/moet beoordelen (logisch natuurlijk).

1 like

Ja precies! Juist de mensen waarvan je denkt “Pff ik geef je geen aandacht want je hebt toch geen geld” kopen het meeste en andersom ook. Voor welk merk heb jij gewerkt? :grin:

Ik stuur je even een PB want wil enigszins anoniem blijven hier

Hahaha omg dit is echt zo. Bij mn vorige baan waren er van die mensen die opschepte over 2 grote huizen en dat ze zomaar parfums kochten van 800 euro en bla bla. En dan was de bestelling altijd 1 of 2 van de goedkoopste koffie.

9 likes

Dat ik wel geld betaal voor mn studentensportpas en dat volledige bedrag ‘doneer’ aan de sportschool waar ik altijd sport, maar ik niet buiten mag komen sporten, want ik ben geen officieel lid. Vind dit echt flauw, ik zou dan voor de komende maanden een abonnement moeten nemen die 2/3x duurder is dan wat ik nu betaal :cry: wil gewoon weer boksen

Kun je dan niet je abbo pauzeren? Dat is echt flauw ja.

En ik heb door een tip van iemand hier gebokst via zoom! Anders, maar beter dan zelf wat verzinnen en na 20 minuten stoppen. Ze zijn nu gestopt met live lessen want ze sporten weer buiten nu, maar die lessen zijn nog te bekijken. Als je wil kan ik de link pb’en?

1 like

Postbezorgers… Snap dat die het zwaar hebben maar zou tussen 11 en 15 pakketje krijgen… Ik natuurlijk thuis netjes wachten (heb zicht op de deur) . Zie ik nu dat ik om 15:55 mail heb gehad over dat de tijd is veranderd naar 4 tot 6. Dan ook om 15:55 bericht dat ze er stonden maar ik was er niet dus moet morgen ophalen… Vind ophalen niet erg als ik er niet was, maar wel als ze letterlijk er niet zijn geweest.

1 like

Ik ben (totaal buiten m’n comfortzone, hartkloppingen tot 150% vetverbranding) langsgeweest om uit te leggen waarom ik het niet fair vond en ze maken nu een uitzondering voor me, omdat ik een bekend gezicht ben en kon aantonen dat ze gewoon geld krijgen! Dus vanavond strijden voor een plekje voor morgenavond :grin:

51 likes

Chill!

1 like

Goed gedaan!

1 like

Dankjewel! Ben ook stiekem een beetje trots op mezelf hahaha

7 likes

Maar eigenlijk is het toch wel fair dat mensen die meer betalen voorrang krijgen? Of begrijp ik het verkeerd.

voor jou is het natuurlijk chill en cool dat je het geregeld hebt ook

Ja dat zeker! Ik begrijp heel goed dat zij gewoon voorrang krijgen. Alleen zou ik dan gewoon helemaal niet mogen komen, terwijl ik wel 20 euro betaal aan hen. Vond het stom dat ik dan wel betaalde en vervolgens helemaal niks mocht. Ik ga ook zeker niet alle plekjes van de groepslessen opeisen, want dat vind ik idd niet fair naar de meer betalende mensen!

Ik vind het oprecht triest en een afknapper dat vriendinnen/vrienden van me bepaalde mensen/influencers, bekende mensen etc volgen en hun fotos liken op instagram.

Voorbeelden zoals lil kleine en die vriendin van hem tot Monica geuze etc. Kan er nog veel meer noemen.
Ik erger me daar dus ook lichtelijk aan en erger me dan weer aan mezelf omdat ik me er niet aan zou moeten ergeren maar ze dalen dan echt in mijn achting ofzo :joy::woman_shrugging:t3:

13 likes

Mijn partner is de hele dag al aan het aankondigen dat we asperges eten omdat ik die zo lekker vind, heeft hij asperges UIT EEN POTJE gekocht

48 likes

Neeeee :cry:

1 like

Dat mijn schoonmoeder zo vaak in herhaling valt.

Hoeveel jaar onvoorwaardelijk zal dit opleveren?

1 like