Ik doe zelf een grote slok drinken en dan mijn hoofd achterover en het tablet dan daarin gooien en dan doorslikken
Vriendin van mij had dat ook, heb toen een goedkope usb verlengsnoer gekocht. Dit werkte well want haar iPhone zag alleen de officiƫle snoer in hem.
Ik ben best benieuwd wat van die wegwerp mondmaskers vroeger kostten (pre-corona).
Want bij ons verkoopt iedere zaak ze vanaf 1,50 per mondmasker (dit deel is mijn ergernis, dat ze niet gratis worden verstrekt dus door de overheid).
Ik zie al die hamsteraars die in maart alle mondmaskers ingekocht hebben nu ook (terecht) zelfvoldaan zitten want zij zijn wel voorzien.
Ik heb ze in februari gekocht (voor werk) en toen kocht ik er 50 voor ā¬12,50. Heb bij hetzelfde bedrijf vorige week gekeken en toen was het ā¬60 voor 50 stuks.
Haha woow, die verkopen ze bij ons in de straat voor ā¬40,-
en @Spaarlamp nu ik jouw post zie kan het gewoon nog bizarder.
Zouden er veel werkgevers zijn die ze voor het personeel betalen?
Bij mij iig 1 van mn opdrachtgevers wel (maar een vriendin van me maakt wat wasbare en die ga ik gebruiken)
Dat ik de waarschijnlijk de enige ben die geen mail heeft ontvangen dat de groepsmeeting een uur verplaatst is. En dus in teams zat te wachten.
Dit lijkt net een bericht dat vanuit een andere taal vertaald is met Google Translate door de autocorrect (?)
Haha de ironie om dit van een Amerikaan te horen.
Productie mondkapjes:
Edit; was een filmpje , maar invoegen lukt niet.
Ik kon hem wel downloaden.
Ik erger me echt mateloos aan mijn buurtjongetje. Hij is nu denk ik 9 maanden (schatting). En hij gilt letterlijk iedere ochtend alles bij elkaar. Het is niet alsof hij huilt maar het is echt schreeuwen. Zijn slaapkamer grenst aan mijn slaapkamer dus ik zit nu iedere ochtend rond half 7 recht op in bed.
Ik wil nu eigenlijk bij mijn buren aanbellen en zegge dat ik er last van heb, maar ik weet niet of dat überhaupt wat zou uithalen en ik ken ze eigenlijk helemaal niet dus is misschien ook wel gek (ik woon in een appartement).
Super irritant is dat! Ik weet niet of ik er iets van zou zeggen, want als ouders heb je dat nou eenmaal niet helemaal in de hand en het is meestal ook maar een fase van zoān kind. Tenzij ze hem echt een kwartier laten schreeuwen (dan zou je wel zoiets kunnen vragen van: ik snap dat je er niets aan kan doen dat je zoontje schreeuwend wakker wordt, maar doordat hij zo lang schreeuwt word ik wakker dus is het misschien mogelijk om hem iets korter te laten schreeuwen) of het raam open staat bijvoorbeeld (dan zou ik wel vragen van kan je het raam dichtdoen haha).
Mijn vriend had dit ook en die mensen hebben de kinderkamer verplaatst⦠maar kan me voorstellen dat maar weinig mensen dat doen
Heel soms vind ik wel dat mensen te ver doorschieten bij het behandelen van huisdieren op leeftijd en verschilt het soms ook per huisarts hoe zij daar in staan. Maar daar zeg ik dan nooit wat van (en dat heeft ook geen betrekking op jouw specifieke situatie). En zeker met pijn vind ik dat je wel je verantwoordelijkheid hoort te nemen als baas. Hopelijk heb je het gauw achter de rug en valt de eigen bijdrage nog mee.
Haha nee gewoon slecht in nederlands en door mijn opleiding praat ik eigenlijk alleen maar engelsš
Ik was net in de supermarkt en er stond een jongen bij de avocadoās. Nou kan gebeuren, ik snap ook wel dat je met je ogen even wilt zoeken naar de juiste avocado en er dan een paar aanraakt. Maar die jongen heeft letterlijk alle avocadoās aangeraakt, waaaroooomm. Ook op een heel wanhopige manier door die avocadoās graaien, alsof hij per se de beste moest hebben. Ik wilde bijna vragen of hij het expres deed.
Dat ben ik met je eens hoor. Ik zou bepaalde behandelingen ook niet doen als de kwaliteit van leven daar niet perse beter van wordt. Ook omdat je een dier het hoe en waarom niet uit kunt leggen.
De keuze bij onze hond toen was of opereren met een kans dat ze zou overlijden tijdens de operatie of in laten slapen. De dierenarts (waar ik echt vertouwen in heb dat ze eerlijk is) gaf aan dat de operatie dan wel een risico was maar dat ze snel daarna weer vrolijk en āgezondā zou zijn, dus was de keuze voor ons snel gemaakt. En het is inderdaad precies wat je zegt, prima dat je dat niet begrijpt of niet zou doen maar hou dan gewoon lekker je mond. En doe niet alsof wij ontzettend stom zijn dat wij dat wel doen.
Dankjewel. Ik hoop vooral dat het herstel goed verloopt. Rust houden met een blije pup van 4 maanden om je heen zal best een opgave worden
@Papegaaiduiker ik zou daar ook heel veel moeite mee hebben. Al kan ik ook wel begrijpen dat niet iedereen dat geld zomaar heeft liggen. Wij trouwens ook niet, haha.
Mijn ongesteldheid is opeens heftig? Irritant zeg.
Mannen die naar mn cupmaat vragen. Waarom vraag je dat als je toch geen idee hebt wat ik zeg⦠ik zou bij wijze van A 50 kunnen zeggen en dan roepen ze nog " Woooow zooo groot pfff"
Een vrijdagmiddag waarop ik eigenlijk om vier uur wil beginnen met een pilsje maar in werkelijkheid nog tien dingen naar me toe geslingerd krijg die NU af moeten
Misschien kan het ook met een pilsje trouwens maar toch lekkerder als je die ongestoord kan drinken