Waar erger je je aan #6

Late reactie sorry, maar dacht al dat het hier aan zou liggen inderdaad. Ook omdat het een product is dat normaal maar in hele kleine getalen verkocht wordt.

@anon76889665 Was wel echt op zoek naar instant gist! Wel interessant om te lezen hoe of wat!

@MadameMignon Heel erg lief je aanbod! Werd na een paar minder slechte uurtjes (en dus meteen weer zin om eten te maken :sweat_smile:) weer een flink stuk zieker en nu nog dus het bakken zal er voorlopig toch nog niet in zitten waarschijnlijk. Maar een ander ingrediĆ«nt dat ik er ook voor nodig had is op het laatste moment ook door Picnic gecanceld dus was toch niet opgeschoten. Hopelijk lukt het om het bij m’n volgende bestelling te bemachtigen, zo niet stuur ik je een berichtje met de vraag of je aanbod nog staat :wink:

1 like

Brb dit shirt voor @Monstertruck bestellen.

6 likes

Ouders die onaangekondigd voor de deur staan :weary:
Was ook een grote bende…

4 likes

Ohnee ik let niet op de rommel hoor! Dat zie ik niet eens bla bla

Nee en als je ouders dan weer thuis zijn zeggen ze tegen elkaar ā€œnou nou wat een rotzooi was dat zeg, zo hebben we haar niet opgevoedā€

Ik ga dit weekend pizza eten en ik zei: ik wil cinnasticks erbij. Vriendin: ohja die hoef ik niet hoor maar meer voor jou.

Bitch ik bood je toch ook niks aan.

33 likes

Amerikanen die aan fragile masculinity lijden.

I’m not gay but……… < iets positiefs over een andere man >
I’m a 33 y/o dude < iets over animal crossing>

Wat ontzettend dapper dat jullie ervoor uitkomen dezelfde dingen leuk te vinden als een groot deel van de wereldbevolking.

23 likes

Ugh, en vind het nog erger als ze hun gezichtsbeharing erbij halen: ā€˜I’m a big, bearded guy but I wept like a little girl’

@MevrouwMand ahh mijn moeder gaat dan altijd voorzichtig advies geven. ā€˜He meissie, het helpt als je een schema aanhoudt he’. Ja hehe wie stond hier nou zonder aankondiging op de stoep!

9 likes

En soms nog zelfs durven toegeven dat ze van planten houden. OMG hang dat leren bbq-short maar aan de wilgen.

6 likes

Precies, maar dan zie ik mijn moeders ogen van links naar rechts schieten. Elke millimeter gescand😩

5 likes

Ja zo stom is dat
Gelukkig is ā€œno homoā€ wel weg nu dat vond ik ook zo kut

3 likes

,Zo kunnen er voorlopig geen fietsen meer mee in de trein. Deze maatregel vergroot de vervoerscapaciteit waardoor reizigers makkelijker afstand kunnen houden. Fietsen die dienen als hulpmiddel blijven wel welkom in de trein, net als vouwfietsen.ā€

ah man dit was de uitgelezen kans op een vouwfiets-vrij-OV

11 likes

Mijn vriend die in de andere kamer een online cursus volgt en ik de docent door heel het huis kan horen, waardoor ik me niet kan concentreren op mijn eigen werk. En ik heb hem geappt of hij oortjes in wil doen maar hij leest het niet. En de kamer binnenlopen terwijl hij ook gezien en gehoord wordt heb ik ook geen zin in.

Kun je mensen een negatieve beoordeling geven op marktplaats zonder iets gekocht te hebben? Geloof het niet he? Tjongejonge, weet weer helemaal waarom ik die site een jaar of 10 niet heb gebruikt.
Zo kut dat ā€˜een deal’ daar helemaal geen deal is en je nergens van op aan kunt. Ja tot je het geld op je rekening hebt staan of het product daadwerkelijk in je brievenbus vindt.

2 likes

omggg dit vind ik zo annoying op de AC reddit
ā€˜I’m a cis straight guy but I enjoy letting my AC character wear dresses!!’ nou gefeliciteerd joh. Net alsof alle gay mannen hun poppetjes de hele tijd in jurkjes laten rondlopen?

14 likes

Ik heb hoofdpijn van de wijn van gisteravond

Misschien kan het het op een briefje schrijven het het snel toeschuiven.

Ik vind trouwens ā€œI’m so sorry for your lossā€ een verschrikkelijke zinnetje en in het Engels is dat heel normaal. Maar ik vind zo’n sorry dan net lijken alsof ik daar (deels) schuld aan heb. Alsof ik zonder rijbewijs iemand heb aangereden. ā€œHet spijt me dat je iemand verloren hebt.ā€ vind ik ook raar klinken. Maar dat heb ik nog nooit in het Nederlands aangetroffen. Misschien snap ik het taalkundig dan weer niet goed of is het een cultureel dingetje (ik denk het tweede).

I’m sorry for not understanding I’m so sorry for your loss.

5 likes

Omg dat eerste vind ik ook altijd zo raar. Net als mensen die onder een bericht van RTL Boulevard over bij wijze van Monica Geuze die haar dochter voor het eerst paard heeft laten rijden gaan reageren met ā€œlekker belangrijkā€ en ā€œdat is toch geen belangrijk nieuws?ā€. WAAROM reageer je dan op een bericht van zo’n pagina??? Ik snap het echt niet haha.

9 likes

Oh slim! Ga ik onthouden voor volgende keer, cursus is nu gelukkig afgelopen

1 like