Oh zo herkenbaar! Ik zat me net te verheugen op mijn glas rosé, waarvoor ik eerder vandaag speciaal in de rij bij de supermarkt heb gestaan, maar nu komen er opeens allemaal mails mijn kant op. Leave me alone. De hele week had ik niets te doen dus nu hoef ik niet opeens iets te doen te hebben .
Bij pillen inslikken kan je beter je hoofd voorover doen. Dan zet je het open. Bij achterover knel je het juist af.
Er zit al de godganse dag een kraai heel irritant te kraaien ergens op een dak hier. GA WEG!
Dit is een van de hoofdreden waarom ik het niet ben geworden. Zou teveel dieren zelf willen houden en niet terug geven.
Of meehuilen als ze ingeslapen moeten worden bijvoorbeeld. Maar misschien wordt je daar wel gehard in.
mijn vader praat echt op een extreme boomer manier Hij noemt mijn vriend ook steevast mijn ‘mannetje’. Vreselijk
Erger me dood aan alle webshops/merken etc die steeds live gaan op instagram. Ontvolgen, byeee.
m’n universiteit heeft wekelijks een ‘student takeover’ waarin een student de volgers een dag ‘meeneemt’ op instagram
hebben ze vandaag iemand die een stuk of 5 stories wijdt aan dat ze alleen ontbijt als het ontbijt er mooi uitziet en het echt ‘food designen’ noemt en dan ook een poll erbij met betrekking tot onbijt met enkel de twee keuzes “that looks good! & i don’t do breakfast”
dit lijkt me niet precies iets wat een universiteit hoort te verspreiden
Dit lijkt me niet hoe we verspreiden schrijven als we aan een universiteit studeren
tenzij je dyslectisch bent en dan voel ik me nu heel slecht en verweider ik het meteen
hahahahaah oeps nee ben niet dyslectisch maar schrijf heel vaak per ongeluk dingen zoals ze klinken in mijn hoofd
Ook als je niet dyslectisch bent en studeert mag je taalfouten maken hoor
haha ach vind 't zelf niet vervelend hoor, heb het nodig om af en toe op mijn taalluiheid aangesproken te worden
dat etsy zo vervuild raakt met allerlei aliexpress troep
Dat zoveel mensen het zo normaal lijken te vinden om een airco te kopen/hebben. Het is warm dus we kopen een airco, die het milieu nog verder verziekt waardoor het nog warmer wordt
Het mag maar je krijgt wel een half punt aftrek voor een spelfout en heel punt aftrek voor een grammaticafout!
Oh zo streng kijk ik niet na
Maar goed maakt niet uit zal er over ophouden. Snap prima dat spelling belangrijk is maar vind het altijd flauw om mensen daar op aan te spreken.
Het was maar een fatoe omdat ze iets over de uni zei, chill out
Ben chill hoor, no worries
Fatoe?
Het kan nog erger: Je Vrijer
heb ik eigenlijk nog liever dan ‘mijn mannetje’