Waar erger je je aan #6

die studenten uit de spits maatregel? waarin geen spits = 11-15?? dan kan je dus maximaal één college/werkgroep volgen

opbokken

Is dit echt besloten? Hoe willen ze dat realiseren?

1 like

Ja klopt! Maar ze maken het zichzelf wel veel moeilijker om deels open te gaan. Omdat je dus veel minder tijd kan gaan besteden aan fysiek onderwijs, in die 11-15, heb je dus ook veel minder ruimte om dat te doen (wil je ook binnen afstandsregelingen doorvoeren). En studenten zijn ook helemaal niet een groep die makkelijk op een andere manier kunnen reizen. Ik snap prima dat ze dit voor vervoer binnen steden doen - maar mijn universiteit zit bijvoorbeeld in twee steden? Dan is vervoer ertussen bijna niet te doen.

Ja geef gewoon die leuke man terug

6 likes

Ja zo irritant, die vrouw wel als werkende vrouw willen profileren maar tegelijkertijd ook als een soort onnozel huisvrouwtje neerzetten.

10 likes

Ik vind het ook zo irritant dat die vrouw eraan meewerkt. Gender traitor :angry:

5 likes

Maar het is toch juist fijn dat practica eventueel weer door kunnen gaan, dus dat ze deels opengaan. Alleen dan moeten ze er ook over nadenken hoe ze dat dan gaan doen zonder dat het ov overbelast wordt. Ik zou er echt niet vanuit gaan dat je massaal weer werkgroepen en hoorcolleges moet gaan volgen en dat je moet gaan pendelen tussen steden. Dit is echt alleen bedoeld voor vakken die onmogelijk online kunnen.

3 likes

De mensen die de zeeman reclames doen moeten ook de ah reclames gaan maken (deze reclame bijvoorbeeld https://www.youtube.com/watch?v=qW5r3ElqNW8 )

7 likes

Mijn spatiebalk werkte niet goed, zat misschien iets onder ofzo. Ik moest er steeds enorm op rammen en kreeg dan geen spatie of juist 2 of 3 achter elkaar. Heb 'm losgehaald, stof weggeblazen, werkte nog niet goed, omdat ie ook een beetje bol stond daarna (wat verbogen). Toen heb ik 'm nogmaals losgehaald en brak ie natuurlijk :unamused: Dus nu heb ik een lelijke gebroken spatiebalk.

Maar hij werkt dus wel weer perfect.

Dus het is een soort van ergernis en succesverhaal ineen.

20 likes

Ja ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Mijn Hogeschool wil in juni open gaan, omdat onze opleiding praktijk vakken/projecten heeft. Het was de bedoeling dat er per dagdeel gewerkt zou worden, theorie lessen en besprekingen moeten gewoon online plaatsvinden. Als studenten alleen tussen 11 en 15 mogen reizen, wordt dat krap want praktijk les duurt 3,5 uur. En dan kan er maar 1 les gegeven worden per dag met een halve groep of zo, want ja 1,5 m afstand. Begrijp wel dat het nodig is ivm Corona, maar pfoe gedoe :sweat_smile: kan echt voor studievertraging gaan zorgen.

Sorry voor deze hele spreekbeurt haha

1 like

Een paar jaar geleden kwam een programma direct na uitzenden op Uitzending gemist. Waarom moet dat nu zo lang duren steeds :sob:

3 likes

Mijn rijbewijs verloopt over een paar dagen. Zo stom dat je zoiets moet verlengen. En dat ik er beetje laat mee ben.

En als ie verlopen is mag je eigenlijk niet rijden, alsof ik opeens niet meer capabel ben om te rijden omdat ie verlopen is. Zorg dan op zijn minst als je moet verlengen ook een test ofzo moet afleggen, dan heeft dat verlengen nog nut. Nu vind ik het geldklopperij.

En moet ik vrij nemen en foto’s maken en hopen dat het binnen 1 week geregeld is. Gekukkig voorlopig nog thuiswerken.

1 like

Ivm Corona mag je t/m 1 juni met een verlopen rijbewijs rondrijden, dus als het niet lukt om het binnen een week te regelen is dat niet heel erg.

Wel bedankt voor de reminder want de mijne is 28 april verlopen en moet het wel voor 1 juni regelen haha.

1 like

Dat de aflevering van the bold and the beautiful van volgende week donderdag gewoon niet op Videoland staat!

Hallo ik wil verdorie gewoon vooruit kijken ja.

Dat moet hopelijk wel lukken. Mijn gemeente doet ook mee met online aanvragen maar moet wel naar een erkende fotograaf.
Dan hoef je maar 1x naar gemeentehuis.

1 like

Wow kijken mensen dit nog
Zit Brooke er nog steeds in? En die man met zoveel volume in z’n haar? Richie ofzo, hij had zo’n lang hoofd

6 likes

Dat het oplaadsnoer van een iPhone nog steeds zo ontiegelijk kut te kort is. Lig nu dus in een soort verkrampte houding in bed op het forum te scrollen met pijn aan hand/arm/schouder/alles.

4 likes

Haha, love deze omschrijving van die man :heart:

3 likes

Bekijk Belkin MIXIT Apple Lightning naar USB Kabel - 2 meter - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/belkin-mixit-apple-lightning-naar-usb-kabel-2-meter-zwart/9200000011852843?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 likes

Haha ja dit is echt m’n guilty pleasure om te kijken! Brooke zit er nog steeds in met dezelfde actrice als vroeger, ridge is een andere acteur nu.

1 like