Ja die heb ik dus gehad maar die bleef steeds aangeven dat hij niet kon samenwerken met mijn eigenwijze iPhone
Heb dat met alle snoeren behalve de originele. Na een week ofzo doen ze het gewoon niet meer.
Onze hond heeft 2 gescheurde kruisbanden en moet geopereerd worden. Dit kost ongeveer 5000 euro. *
Nu krijg ik alleen maar van mensen (oa. schoonfamilie) te horen “dat ga je toch niet doen? Is toch zonde van je geld?! Die hond loopt nu toch ook nog gewoon. Geef d’r wat pijnstillers en klaar.”
En echt ik word daar zo kwaad om. Natuurlijk gaan we dat laten doen, al moeten we er een lening voor afsluiten. Ik ga mijn hond toch niet met pijn en ellende laten rondlopen!
En het ergste is dat ze dat bij onze vorige hond ook zeiden, was een oud omaatje van 11 jaar en daar hebben we een tumor bij laten verwijderen. Dat vonden ze al waanzin. Uiteindelijk is ze 9 maanden later, nadat ze nog heel veel plezier in het leven heeft gehad, overleden en toen werd er gezegd “nou had je ook niet hoeven opereren, had je mooi 1000 euro bespaard.”
Echt rot op!
.* gelukkig is ze wel verzekerd, dus normaal gesproken zouden we een groot deel terug krijgen.
Dat brengt me meteen op mijn volgende ergernis. Je moet bij de verzekering toestemming vragen en een prijsindicatie mee sturen. Dat heb ik netjes gedaan, krijg ik als antwoord: in principe wordt het vergoed maar dat beoordelen we pas als u het factuur indient. Waarom moet ik dan toestemming vragen en waarom beoordeel je dat nu niet? Dan weet ik waar we aan toe zijn.
Mijn zusje is 18 en heeft veel leerplicht verzuim. Ze heeft een rechtzaak gewonnen, maar 2 jaar voorwaardelijk. Dat betekent dat als ze niet naar school gaat ze 2 jaar begeleiding krijgt, psychische hulp en een taakstraf vanwege het verzuim. Natuurlijk is ze niet meer naar school geweest, en nu is zd ook nog eens werkloos zonder uitkering. Ze heeft verschrikkelijke moodswings en het is gewoon zo irritant dat haar therapie gewoon NIKS doet. Ze komt nooit opdagen en ze doen er helemaal niks tegen.
Vannacht heeft ze weer erg luidruchtig gedaan met gamen en stond haar vriendje om 7:00 op de stoep. Ze gaan nu slapen. De hele fucking dag dus. Ik vind het gewoon zo vermoeiend want zodra ik ergens maar iets over zeg krijg ik een grote bek (mijn moeder ook) en niks helpt gewoon. Ik ben af en toe zo in staat om het huis uit te gaan, maar ik hoop binnen 2 jaar een huis te kunnen kopen. Dus moet geduld hebben
Oh thanks! Dit had ik dus helemaal gemist!
Dit zag ik gisteren op RTL Boulevard.
Ik kan ineens geen pillen meer fatsoenlijk doorslikken? Van die grotere langwerpige, paracetamol oid lukt nog wel. Hoe leer ik dit weer haha
met een lepeltje yoghurt
ik moet iets afmaken voor werk, en heb daarom een soort white noise video aanstaan:
zat even door de comments te scrollen, die vooral gingen over
‘ik heb zin om in die hut te zitten’ en ‘love deze cosy shit’ maar dan:
I’m a born and raised American (with mostly English heritage dating back to the original Pilgrims) so I don’t know what your political standings are but I weep for Europe’s future with the amount Muslims moving in, infiltrating the governments and demanding changes to benefit only them and screw over the rest of the hosting population of the European countries. I just wish there was something that can be done to help restore the UK and the rest of Europe to its former glory!
waarom??? en onder deze video ook???
Dit omg jaa. En die lellike stoflapjes ook allemaal willen verkopen…
Maak het gewoon voor vrienden en fam om elkaar te helpen maar probeer niet rijk te worden via insta aub.
Ik doe zelf een grote slok drinken en dan mijn hoofd achterover en het tablet dan daarin gooien en dan doorslikken
Vriendin van mij had dat ook, heb toen een goedkope usb verlengsnoer gekocht. Dit werkte well want haar iPhone zag alleen de officiële snoer in hem.
Ik ben best benieuwd wat van die wegwerp mondmaskers vroeger kostten (pre-corona).
Want bij ons verkoopt iedere zaak ze vanaf 1,50 per mondmasker (dit deel is mijn ergernis, dat ze niet gratis worden verstrekt dus door de overheid).
Ik zie al die hamsteraars die in maart alle mondmaskers ingekocht hebben nu ook (terecht) zelfvoldaan zitten want zij zijn wel voorzien.
Ik heb ze in februari gekocht (voor werk) en toen kocht ik er 50 voor €12,50. Heb bij hetzelfde bedrijf vorige week gekeken en toen was het €60 voor 50 stuks.
Haha woow, die verkopen ze bij ons in de straat voor €40,-
en @Spaarlamp nu ik jouw post zie kan het gewoon nog bizarder.
Zouden er veel werkgevers zijn die ze voor het personeel betalen?
Bij mij iig 1 van mn opdrachtgevers wel (maar een vriendin van me maakt wat wasbare en die ga ik gebruiken)
Dat ik de waarschijnlijk de enige ben die geen mail heeft ontvangen dat de groepsmeeting een uur verplaatst is. En dus in teams zat te wachten.
Dit lijkt net een bericht dat vanuit een andere taal vertaald is met Google Translate door de autocorrect (?)
Haha de ironie om dit van een Amerikaan te horen.
Productie mondkapjes:
Edit; was een filmpje , maar invoegen lukt niet.
Ik kon hem wel downloaden.