Waar erger je je aan #6

Zooooo dit kan ik me nog herinneren van mijn vorige huis. Wat een teringlijers! Echt helemaal gestoord werd ik ervan.

1 like

Ik hou van het artwork voor Iron Maiden, maar hun muziek vind ik echt niet leuk dus bijvoorbeeld een shirt van ze dragen vind ik niet passend

2 likes

Hoe is het gegaan?

Best goed! Hij sliep van 24:00 tot 07:00 dus ik ben niet ontevreden :sweat_smile: hoop vanavond gewoon weer 19:00-07:00 :grimacing:
Bedankt voor het vragen!

4 likes

Dit heb ik met zo veel band shirts, en de nepperds (shirts met neppe bands op die je bijvoorbeeld bij Mango wel eens kan kopen) zijn dan ook weer zo idioot haha.

Dat ik een 1:1 Gucci riem op marktplaats heb staan voor 35 euro EN in de tekst vermeld dat hij nep is (maar wel 1 op 1 dus) en ik alsnog de hele dag berichten krijg of hij echt is. Hoezo denk je ĂŒberhaupt dat iemand the real deal voor 35 euro verkoopt :joy:

Ik wil gewoon een pot waar Calvé opstaat en niet deze shit gvrdmm maar ze hadden geen normale :sob:

29 likes

Hahaha ja echt hĂš. Dan staan er van die verzonnen tours op enzo hahaha. En altijd wel iets van tijgers, rozen, geweren of een adelaar erbij.
Heb het zelf ook met meer band shirts inderdaad. Vooral death metal bands hebben vaak fantastische shirts. Heb gelukkig wel een paar shirts van bands die ik wel echt leuk vind. Maar het liefst wil ik allllll the shirts haha

@August Wat is dit nou voor iets raars hahahah. Waarom zou iemand pindakaas willen knuffelen? Dan zit alles onder.
Die linker snap ik dan weer wel. Pindakaas is er altijd voor je. Beter dan menig relatie

5 likes

Ik erger me heel erg aan een paar vrienden op dit moment. Heb een beetje het gevoel dat we in een andere wereld leven, en dat we nu door corona situatie nog verder uit elkaar groeien. Helaas :frowning:

Ik moet een familielid appen/bellen om te vragen of hij ons wil helpen met iets in de tuin, maar ik vind dat soort dingen lastig of eng om te vragen dus stel het al dagen uit. :roll_eyes:

Hij is te bewonderen op het zinkende schip genaamd SBS.

1 like

Ik heb soms het tegenovergestelde met bepaalde bands. Maken ontzettend toffe muziek en wil ik best een shirt kopen vind ik het artwork erg leluk.

Ik heb meerdere ‘fashion’ bandshirts en soms gaan mensen dan testen of je die band wel kent. Vooral mannen maken zich daar schuldig aan. :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Aan mijn mega haar uitval waardoor ik amper de geleende puzzel van een vriendin durf te maken. Telkens zit ik er haren van mezelf tussenuit te vissen.

2 likes

https://www.ad.nl/opinie/doe-een-beetje-lief-ook-tegen-ons-als-caissieres~ab65937d/

Echt respect hoor voor al die supermarktmedewerkers. Wat een zeikstralen zitten er toch tussen.
Mensen die zaniken omdat ze ‘maar een ding hoeven dus moet die kar echt?’
Of als ze een kind mee hebben, gezegd wordt dat die dan in de kar moet ‘want maar 1 persoon per kar beleid’ en dan zeggen ‘ja maar hij is al zo oud en doen we normaal ook niet’ Nou, dan kom je toch lekker niet met je kind samen naar de winkel. Alsjeblieft zeg.

En die oudere mensen zijn helemaal erg. Uch. Ik heb dan zo de neiging om te zeggen ‘Nounou, ik snap de frustratie volkomen, maar hij/zij doet ook alleen maar zijn werk. Dit is al weken het beleid, gaat ook nog wel weken zo niet maanden duren. Dus, niet zo zeuren, pak die kar en ga boodschappen doen. Bedankt’*

Dus meid, ik ben het helemaal met je eens, laten ze eens even normaal doen en lief.

*maar eigenlijk denk ik gewoon: Zeik niet zo, die doet alleen d’r werk. Dus pak die kar en als je dat niet zint sodemieter dan alsjeblieft een eind op. bedankt.

5 likes

In mijn supermarkt hangt zelfs op alle kassa’s een briefje waarop staat ‘ben lief tegen onze medewerkers’. Echt belachelijk dat dat schijnbaar nodig is. Bizar ook, jouw verhalen en die uit dat artikel.

1 like

Het schaap van de buren, hij maakt zoveel lawaai.

5 likes

Dit ook echt en inderdaad meestal mannen. Bij m’n huidige bandshirts kan ik die muziekvragen prima beantwoorden. Bij Iron Maiden niet dus zou daar geen shirt van durven dragen in een kroeg bijvoorbeeld. Terwijl als die vragen specifiek over het artwork zouden gaan ik wel de antwoorden heb.
Als slaapshirt zou nog wel kunnen. Dat type man komt toch niet in m’n slaapkamer :biggrin:

Ze heeft er godverdomme vier gegeten :mad: nu wil ik bijna nog een doos bestellen want ik voel me niet voldaan

42 likes

Coolblue winkel is open! Daar komt mijn iphone vandaan

Dat is gewoon de helft??!