haha ach vind 't zelf niet vervelend hoor, heb het nodig om af en toe op mijn taalluiheid aangesproken te worden
dat etsy zo vervuild raakt met allerlei aliexpress troep
Dat zoveel mensen het zo normaal lijken te vinden om een airco te kopen/hebben. Het is warm dus we kopen een airco, die het milieu nog verder verziekt waardoor het nog warmer wordt
Het mag maar je krijgt wel een half punt aftrek voor een spelfout en heel punt aftrek voor een grammaticafout!
Oh zo streng kijk ik niet na
Maar goed maakt niet uit zal er over ophouden. Snap prima dat spelling belangrijk is maar vind het altijd flauw om mensen daar op aan te spreken.
Het was maar een fatoe omdat ze iets over de uni zei, chill out
Ben chill hoor, no worries
Fatoe?
Het kan nog erger: Je Vrijer
heb ik eigenlijk nog liever dan āmijn mannetjeā
Dat zegt mijn vader, o wat haat ik dat.
Mijn vader zei bij mijn ex weleens āfluimā
Van die mensen die op vermissingsberichten reageren met gedeeld in Groningen, Amsterdam etc.
Joh als het ruim 30 graden wordt binnen Moeten we als een soort martelaar op de tegelvloer van de badkamer wachten tot het overgaat?
Als ik het geld en de ruimte ervoor had deed ik het ook wel. En dat kan perfect bestaan naast onder andere mijn vurige wens een betonstop in te lassen in de stad en meer bomen te planten om de temperatuur te doen zakken.
Mijn schouders en nek voelen alsof iemand aan mijn armen zit te trekken en alsof er een dag iemand van mijn schouders naar een concert heeft gekeken.
Er zijn ook veel mensen die dit dan zeggen tegen mensen die niet uit Amsterdam komen. Dat ze een nieuw appartementje hebben en zeggen āhet is in Oostā. Waarom?
Grap.
Oh ik voel me echt heel jong en hip en with it dat ik dit weet
Dat zijn toch gewoon windrichtingen. Zou je er meer aan hebben als iemand zegt āhet is op de Tidorestraatā?
Wat dacht je van: āin Amsterdamā.
En dan kan de volgende vraag zijn: waar dan in Amsterdam? En dƔn kun je zeggen: West, Oost, De Pijp, Bijlmer - weet ik veel.