Waar erger je je aan #6

Ze (@DonnieDarko) denkt dat dit over haar gaat.

Wat ongemakkelijk dit allemaal.

3 likes

Ik denk dat ze bedoelt na een discussie op facebook of Instagram ofzo.

Moet toegeven dat ik hetzelfde doe hoor, oudklasgenoten die pro-zwarte piet blijken bijvoorbeeld. Superdoei :v::wave:

5 likes

Deze terror is dus nu al 24uur aan de gang. Send help :sos:

Oh shit zeg kan je niet de nacht 50/50 doen met je partner en afwisselen op de bank
Niet slapen is echt vreselijk, is er aan aantoonbare reden dat je kindje zo van slag is?

Mijn man kan momenteel niet zo goed lopen en tillen (herstellende van gecompliceerde botbreuk) dus ik moet het zelf doen helaas :sleeping::sob:

Ik denk dat het een combinatie is van verlatingsangst, enge dromen en doorkomende kiezen want hij wordt steeds gillend wakker.

Daardoor rust hij niet uit, is hij koortsig en dus dag én nacht momenteel in de weer :hot_face:

Hopelijk morgen beter!

Heb met jullie te doen, heel veel sterkte voor de komende nacht :two_hearts:! En anders proberen morgen overdag nog wat bij te slapen als dat lukt

1 like

Dankjewel, heb vanmiddag ook maar even een powernap gedaan :sweat_smile:

Mag eigenlijk helemaal niet klagen hoor, ons zoontje slaapt al heel lang goed door. Maar gek hoe snel je die gebroken nachten van het prille begin alweer vergeten bent. En dus nu na 1/2 van zulke nachten helemaal naar de herrie bent!

Klagen mag altijd! Zeker als je het niet gewend bent kunnen die nachten zo zwaar zijn

Mijn zoon van 6 is nog vaak wakker in de nacht de horror :joy: en dan komt zijn zusje er achteraan
Hoop dat het ooit over gaat

Brrrrr 6 jaar al?! Respect :flushed:
Hier waren alleen de eerste 8 maanden terror.
Toen was ik echt een wandelend lijk. Weet niet meer hoe ik dat deed (ook alleen want man lag toen lang in het ziekenhuis)

Komt vast goed bij jullie! En iedereen zegt altijd heel afgezaagd ‘als ze gaan puberen moet je ze juist Ășit bed trappen’ :wink:

1 like

ik ben al sinds 6u wakker omdat de buurtekster elke dag bij zonsopkomst zit te klepperen of hoe je het wil noemen

voor referentie:

maar dan minutenland achter elkaar
2 likes

Zooooo dit kan ik me nog herinneren van mijn vorige huis. Wat een teringlijers! Echt helemaal gestoord werd ik ervan.

1 like

Ik hou van het artwork voor Iron Maiden, maar hun muziek vind ik echt niet leuk dus bijvoorbeeld een shirt van ze dragen vind ik niet passend

2 likes

Hoe is het gegaan?

Best goed! Hij sliep van 24:00 tot 07:00 dus ik ben niet ontevreden :sweat_smile: hoop vanavond gewoon weer 19:00-07:00 :grimacing:
Bedankt voor het vragen!

4 likes

Dit heb ik met zo veel band shirts, en de nepperds (shirts met neppe bands op die je bijvoorbeeld bij Mango wel eens kan kopen) zijn dan ook weer zo idioot haha.

Dat ik een 1:1 Gucci riem op marktplaats heb staan voor 35 euro EN in de tekst vermeld dat hij nep is (maar wel 1 op 1 dus) en ik alsnog de hele dag berichten krijg of hij echt is. Hoezo denk je ĂŒberhaupt dat iemand the real deal voor 35 euro verkoopt :joy:

Ik wil gewoon een pot waar Calvé opstaat en niet deze shit gvrdmm maar ze hadden geen normale :sob:

29 likes

Hahaha ja echt hĂš. Dan staan er van die verzonnen tours op enzo hahaha. En altijd wel iets van tijgers, rozen, geweren of een adelaar erbij.
Heb het zelf ook met meer band shirts inderdaad. Vooral death metal bands hebben vaak fantastische shirts. Heb gelukkig wel een paar shirts van bands die ik wel echt leuk vind. Maar het liefst wil ik allllll the shirts haha

@August Wat is dit nou voor iets raars hahahah. Waarom zou iemand pindakaas willen knuffelen? Dan zit alles onder.
Die linker snap ik dan weer wel. Pindakaas is er altijd voor je. Beter dan menig relatie

5 likes

Ik erger me heel erg aan een paar vrienden op dit moment. Heb een beetje het gevoel dat we in een andere wereld leven, en dat we nu door corona situatie nog verder uit elkaar groeien. Helaas :frowning:

Ik moet een familielid appen/bellen om te vragen of hij ons wil helpen met iets in de tuin, maar ik vind dat soort dingen lastig of eng om te vragen dus stel het al dagen uit. :roll_eyes: