Hij is te bewonderen op het zinkende schip genaamd SBS.
Ik heb soms het tegenovergestelde met bepaalde bands. Maken ontzettend toffe muziek en wil ik best een shirt kopen vind ik het artwork erg leluk.
Ik heb meerdere âfashionâ bandshirts en soms gaan mensen dan testen of je die band wel kent. Vooral mannen maken zich daar schuldig aan.
Aan mijn mega haar uitval waardoor ik amper de geleende puzzel van een vriendin durf te maken. Telkens zit ik er haren van mezelf tussenuit te vissen.
https://www.ad.nl/opinie/doe-een-beetje-lief-ook-tegen-ons-als-caissieres~ab65937d/
Echt respect hoor voor al die supermarktmedewerkers. Wat een zeikstralen zitten er toch tussen.
Mensen die zaniken omdat ze âmaar een ding hoeven dus moet die kar echt?â
Of als ze een kind mee hebben, gezegd wordt dat die dan in de kar moet âwant maar 1 persoon per kar beleidâ en dan zeggen âja maar hij is al zo oud en doen we normaal ook nietâ Nou, dan kom je toch lekker niet met je kind samen naar de winkel. Alsjeblieft zeg.
En die oudere mensen zijn helemaal erg. Uch. Ik heb dan zo de neiging om te zeggen âNounou, ik snap de frustratie volkomen, maar hij/zij doet ook alleen maar zijn werk. Dit is al weken het beleid, gaat ook nog wel weken zo niet maanden duren. Dus, niet zo zeuren, pak die kar en ga boodschappen doen. Bedanktâ*
Dus meid, ik ben het helemaal met je eens, laten ze eens even normaal doen en lief.
*maar eigenlijk denk ik gewoon: Zeik niet zo, die doet alleen dâr werk. Dus pak die kar en als je dat niet zint sodemieter dan alsjeblieft een eind op. bedankt.
In mijn supermarkt hangt zelfs op alle kassaâs een briefje waarop staat âben lief tegen onze medewerkersâ. Echt belachelijk dat dat schijnbaar nodig is. Bizar ook, jouw verhalen en die uit dat artikel.
Het schaap van de buren, hij maakt zoveel lawaai.
Dit ook echt en inderdaad meestal mannen. Bij mân huidige bandshirts kan ik die muziekvragen prima beantwoorden. Bij Iron Maiden niet dus zou daar geen shirt van durven dragen in een kroeg bijvoorbeeld. Terwijl als die vragen specifiek over het artwork zouden gaan ik wel de antwoorden heb.
Als slaapshirt zou nog wel kunnen. Dat type man komt toch niet in mân slaapkamer
Ze heeft er godverdomme vier gegeten nu wil ik bijna nog een doos bestellen want ik voel me niet voldaan
Mijn iphone is aan het sterven na 4 jaar. Kan geen fotoâs meer maken, crasht elk uur en is totaal een eigen leven aan het leiden. Dus ik wil een nieuwe. Maar ik vertrouw de bezorgers niet (pleuren alle pakketjes in de gang neer, ook al is er een handtekening vereist) en de Applestore is dicht. Pleaaaase laat me dit nog even uithouden tot de Applestore open gaat
Coolblue winkel is open! Daar komt mijn iphone vandaan
Dat is gewoon de helft??!
Goeie, ga daar even kijken. Wil wel die nieuwste SE haha
Webshops waarbij je helemaal terug moet scrollen als je een artikel bekeken hebt
fucking onrespectvol
tikkie sturen
MEP HAAR
Dat mijn vriend twee keer per dag ruim een half uur onder de douche staat. Godverdomme laat maar lopen hoor.
Als een roltrap defect is in de ochtend en ik moet traplopen en die roltrappen zijn niet binnen een paar dagen gemaakt, nee die dingen staan altijd minstens een maand stil. Whyyyy
Vrijdag begon dacht ik mijn menstruatie. Amper dus. Zaterdag weer amper. Toen weer hele dag niks en nu nog steeds niks. Heb wel al buikpijn dus kom op man. Dacht er dan as weekend vanaf te zijn maar als het zo gaat valt het precies in mijn vrije dagen en dat haat ik want buiten zijn is dan niet fijn
Mijn motivatie die weg is. Gelukkig korte werkweek.
En hooikoorts, alsof ik constant aan het huilen ben.