Waar erger je je aan #6

Iemand vroeg eens aan me ‘wat vind je van kanker?’

Ik had echt iets van ‘kankergaaf’ willen zeggen maar ik was te flabbergasted.

Ik haat wervers ook, er zullen weinig personen zijn die echt om het goede doel geven. Het zijn ook allemaal van die popie jopie’s. Ik zat ook een keer rustig ergens te wachten en een patatje te eten en toen kwam er ook iemand naast me zitten. Doe gewoon niet. Lopend kan ik ze wel afwimpelen, maar niet als ik ergens zit.

Ik heb me ook een keer aangemeld op een festival nadat ik wat gedronken had en duizend keer had gevraagd of het eenmalig was. Na het tekenen kwam de aap uit de mouw: ik moest wel even bellen dat ik wilde stoppen met doneren. Dat is in mijn ogen niet eenmalig.

Ik heb ook gewoon nog nooit een leuke, positieve ervaring gehad met een werver.

12 likes

Ze stonden in Utrecht er ook een keer voor iets m.b.t. homoseksualiteit en toen ging die jongen een sneaky opmerking maken waarmee hij impliciet beweerde dat ik homofoob zou zijn omdat ik geen geld gaf. :upside_down_face:.

5 likes

Ik heb m’n zus toen ze zwanger was wat zomerkleding geleend en eigk wil ik die wel weer terug, vooral m’n favoriete broek.
Maar ze draagt ze zelf en ik weet niet hoe ik het moet zeggen?

Dat kan je toch gewoon tegen je eigen zus zeggen, je hebt het immers uitgeleend. Gewoon dat je nu, met dit mooie weer, graag weer die kleding aantrekt waaronder je favo broek.

1 like

Gewoon yo bitch geef mn broek terug

6 likes

Toen ik begin 20 was vertelde ik dat ik nog geen 18 was. Kun je eigenlijk blijven doen. Op je 70e gewoon zeggen met een serieus gezicht :face_with_hand_over_mouth:

Het draaiorgel staat er weer, net nu ik de hele dag vrij ben gaat m’n gehele huis als een mislukte Efteling klinken. Voor m’n gevoel staat ie ook harder dan normaal :fearful:.

2 likes

Ik heb dat nog een keer verteld toen ik 28 was en die werver zei: oh nee dan gaat het niet door en liep weg en toen was ik eigenlijk best wel pissig dat ie blijkbaar geloofde dat ik minderjarig was cq ik door kon gaan voor minderjarige. Het is nooit goed.

8 likes

Maurice de Hond

8 likes

Mijn aanstellerige kamerplanten. Teveel water, teveel zon, te weinig zon, bruine bladeren en ‘ik ga doohood’ uitstralen.

21 likes

Hoezo is dat een troef?

8 likes

Weird flex

7 likes

Maar hoe verdedig je je hier uit? Het zijn beide bedrijven in vervuilende industrieën.

Straatwervers in de stad vind ik niet zo heel erg, als die me aanspreken, reageer ik in het Duits dat ik geen Nederlands spreek.
En aangezien de meeste twintigers niet zo heel goed zijn in Duits hebben ze ook nooit een weerwoord.

13 likes

Ik weet nou niet of ik moet gaan lachen of juist moet gaan huilen.

5 likes

@Karl_Lagerfeld zou ik in ieder geval niet vragen om tips, die heeft die trui nog steeds niet terug. (Of wel? Plz zeg van wel)

2 likes

Hahaha.
Ik trok vanmorgen mijn favoriete zomerbroek aan (100% linnen) en die paste niet, dus nu gaan mn zus en ik ruilen :p.

1 like

Ik wou dat ik dat kon, maar vaak zijn het nog zulke jonge jochies en meiden en dan voel ik me zo schuldig. Zeker als ze zo hun best doen.

Nee :disappointed: maar ook zelf geen actieve pogingen meer ondernomen om hem terug te krijgen moet ik zeggen

1 like

Als ik de loterij win koop ik voor onze Karl een poepchique gele trui. Een trui die zo duur is dat niemand en durft te lenen.

3 likes