Waar erger je je aan #6

Ik heb dat nog een keer verteld toen ik 28 was en die werver zei: oh nee dan gaat het niet door en liep weg en toen was ik eigenlijk best wel pissig dat ie blijkbaar geloofde dat ik minderjarig was cq ik door kon gaan voor minderjarige. Het is nooit goed.

8 likes

Maurice de Hond

8 likes

Mijn aanstellerige kamerplanten. Teveel water, teveel zon, te weinig zon, bruine bladeren en ‘ik ga doohood’ uitstralen.

21 likes

Hoezo is dat een troef?

8 likes

Weird flex

7 likes

Maar hoe verdedig je je hier uit? Het zijn beide bedrijven in vervuilende industrieën.

Straatwervers in de stad vind ik niet zo heel erg, als die me aanspreken, reageer ik in het Duits dat ik geen Nederlands spreek.
En aangezien de meeste twintigers niet zo heel goed zijn in Duits hebben ze ook nooit een weerwoord.

13 likes

Ik weet nou niet of ik moet gaan lachen of juist moet gaan huilen.

5 likes

@Karl_Lagerfeld zou ik in ieder geval niet vragen om tips, die heeft die trui nog steeds niet terug. (Of wel? Plz zeg van wel)

2 likes

Hahaha.
Ik trok vanmorgen mijn favoriete zomerbroek aan (100% linnen) en die paste niet, dus nu gaan mn zus en ik ruilen :p.

1 like

Ik wou dat ik dat kon, maar vaak zijn het nog zulke jonge jochies en meiden en dan voel ik me zo schuldig. Zeker als ze zo hun best doen.

Nee :disappointed: maar ook zelf geen actieve pogingen meer ondernomen om hem terug te krijgen moet ik zeggen

1 like

Als ik de loterij win koop ik voor onze Karl een poepchique gele trui. Een trui die zo duur is dat niemand en durft te lenen.

3 likes

Ik had een keer toen ik de Bijenkorf in wilde lopen, dat zo’n jongen in een Postcodejack op me afliep, en hij zo ‘Heeeee…’ dus ik direct NEE DANKJE IK BEN AL LID HEB AL LOTEN SPEEL AL 8 KEER MEE. Bleek dat hij in mijn werkgroep zat en hoi wilde zeggen.

Maar het kutte aan wervers is dat het je bijna dwingt ‘onbeleefd’ te zijn, omdat je ze anders simpelweg niet afgeschud krijgt. Zelfde met die telefonische gasten. Ik ben dan altijd helemaal opgefokt als ik ophang

20 likes

Een vriendin belt me vaak spontaan om bij te praten als ze naar huis rijdt vanaf werk. Maar dan ben ik óf nog aan het werk, óf bezig met het eten, óf ook onderweg naar huis maar dan in het OV en dan geen tijd/zin/energie om te bellen. Mijn broer belt ook altijd als hij onderweg is. Je hoort ook altijd die irritante geluiden van de weg/het bellen op de handsfree. Handig voor hen om te combineren, zo raak je geen tijd kwijt. Maar ik heb liever gewoon een belafspraak dat ik weet wanneer we bellen en ik niet alles uit mijn handen hoef te laten vallen waar ik op dat moment mee bezig ben. Of dat anderen mee kunnen luisteren.

Haha ja ik zeg altijd direct ‘NEE’ en loop door. dus zo heb ik toen keihard nee gezegd tegen iets van of ik voor gelijke rechten voor homo’s was ofzo

1 like

Huh hoe kun je iemand verplichtingen om te doneren? Dan is het toch geen donatie meer.

ik vind die dingen van de tesa echt werken als een tierelier! https://www.tesa.com/nl-nl/consument/accessoires-voor-de-badkamer/badkamerbenodigdheden

ik wil binnenkort ook nog die spijkers zonder te boren proberen om een schilderijtje op te hangen, iemand daar ervaring mee?

Ik heb unsubscribed. Die rode uitroeptekens ook in het onderwerp, doe ff normaal

1 like

Mijn banksaldo, ik wil zo graag cadeautjes kopen voor mensen maar zo gaat dat niet he