Ik kan hem alleen uitzetten door op het knopje vd wekker te drukken.
En ik snooze door op het kastje te slaan waar die opstaat (nouja ik til m’n ereader half op en laat die vallen :’))
Dar het brievenbus pakketje nog steeds niet geleverd is, er nu ook geen nieuwe bezorgtijd staat aangegeven. Ik durf niet te bellen want het is crisis dus alles zal langer duren. Normaal maak ik ook nooit zo druk om pakketjes, het komt wel aan. Maar dit is echt een super leuk verjaardagscadeau (alles om zelf cakejes te versieren) en ik wil gewoon de reactie weten.
Dus ik erger me en aan Postnl en aan mijn eigen ongeduld
Edit: woehoe het pakketje is bezorgd! Juist toen ik het op had gegeven en dacht echt ik kijk nog een keer en dan is het gewoon pech, is die afgeleverd! Yes
Mijn sportschool heeft dit nu en ja het klopt. Chaos. Ik ga wel weer als ze normaal open mogen.
(Ze zijn dus open, maar alleen op reservering en buiten)
Ik snap dit dan wel weer beter dan de Efteling. Een ontspannen dagje is er niet echt bij met al die regels
Aan mijn buren die het een goed idee vonden om een tweede trampoline in hun tuin te zetten. En mijn buurkinderen zijn dus de enige kinderen ter wereld die niet uitgekeken raken op zo’n ding. Zodra het warmer dan 12 graden is zijn die kinderen de hele dag op dat ding aan het springen en schreeuwen
De het is zomer reclame van Lidl
Het is helemaal geen zomer? Scheelt nog een maand zelfs?
Haha hier zit ik me elke keer over op te vreten
Dat het warm is betekent niet dat het zomer is, Lidl!!!
Over een week is het al meteorologische zomer!
Als het dan toch over reclames gaat, de reclame van renault(?) Een automerk iig met ‘wij doen meer dan het RIVM voorschrijft’. Ik vind dat toch zo’n stom unique selling point. Ten eerste, doe gewoon wat het RIVM voorschrijft, dat doet het niet voor niets. En daarbij klinkt het vet arrogant alsof het RIVM niet genoeg doet naar gelukkig doet Renault meer!!!1!11!!
Jarretels. Zo’n onhandig gedoe om die achterste sluitingen dan vast te krijgen
Pickwick theezakjes. Die dingen scheuren vaak waardoor het lijkt alsof ik een glas cola heb ingeschonken ipv een glas thee.
Pindarotsjes. Ik kan er nooit 1 eten maar moet meteen de hele doos hebben.
Dat als mensen in tv series/films een appje krijgen dat het dan altijd het eerste/ enige bericht in het gespreksvenster is
Klopt. Een abonnement is 199 euro. Of 18 per maand als je maandelijks betaald. Je moet vijf keer gaan om de kosten eruit te halen. Een groot deel van de klagers gaat normaal minstens één keer per week. Soms gaan ze gwn drie keer per week of zelfs elke dag. Dus die hebben het al lang “terugverdiend”.
Edit: hun redenatie is dat ze voor elke dag betalen dus ook elke dag de kans moeten krijgen om te gaan.
Denk alleen niet dat het deze mensen om de kosten gaat eigenlijk. Deze types nemen het liefste hun intrek in de Efteling.
Ik snap echt niet hoe die mensen daar tijd voor hebben en ook zin in hebben om zo vaak te gaan? Het is natuurlijk anders als je een abonnement hebt, dan ga je vast ook een keer 's avonds twee uurtjes ofzo, maar toch. Je hebt dat hele park toch al van voor tot achter honderd keer gezien na een poosje? Hoe blijft dat leuk? Ik heb het met 1x per jaar ook wel weer gezien met dat gewacht en gedouw en de frietjes voor 7 euro pp.
Zeker waar. Sommigen hebben ff 700+ euro neergelegd om in het hotel te slapen want dan heb je gegarandeerd toegang. Maargoed ik kan iedereen die zin heeft in irritainment adviseren om lid te worden van de fb groep.
@Bertie ik begrijp dat ook niet zo goed. Wij gaan met ons abonnement denk ik één a twee keer per maand? En als het mooi weer is soms wat uurtjes in de avond om gewoon lekker door het sprookjesbos te wandelen.
haha ik wilde al vragen waar ik dit soort dingen kan lezen. de fb van de efteling fanclub dus?
Wow elke dag naar de Efteling. Daar word je toch knettergek van?! Ik wist echt niet dat er zulke fanatiekelingen bestonden.