Ugh net op m’n broek geplast en in m’n bil gestoken door een mug
ik had een slaappilletje meegenomen van mijn werk zodat ik nu chill kon slapen… ben ik het vergeten in de werkkleren die in mn kluisje hangen
ik erger mij aan het feit dat ik een zak chocotofs heb gekocht want die vond ik altijd zo lekker. geen idee waarom ik dat vond, vieze bonk veel te harde caramel. en die zak was bijna €5???
Dat vakantie in eigen land mega duur is
Heb nu bijna geen zin om te gaan en gewoon mijn ouders te verjagen en daar maar in hun huis vakantie vieren
ik ben letterlijk elke keer bang een kies te verliezen als ik zo’n ding eet
Aan m’n vriend die broodjes salami zit te vreten! Nonnndeju waarom STINKT dat zo! Word er gewoon boos om!
Een vriendin die vraagt of ik wil afspreken, en ik zeg nee, want ik moet/ga vandaag aan mijn scriptie werken. Zegt ze: ja maar dat kan toch ook morgen? Uh laat mij ff zelf mijn planning bepalen dankjewel
Ja bizar he? Viel me echt tegen!
Ik erger me kapot aan Ebru Umar, ze is gisteren 50 geworden en post op twitter foto’s van het feest in haar achtertuin onder het mom ‘we moeten waarderen wat normaal is’ . En vervolgens klagen dat we op nazi duitsland beginnen te lijken omdat er zoveel commentaar op komt?! Wat een slechte vergelijking. Het is gewoon egoïstisch en ze is zich er niet van bewust dat ze een enorm bereik heeft en met dit soort foto’s andere mensen wellicht op ideeën brengt dat ze heus wel een feestje kunnen houden. Als meerderen dit gaan doen, is het weer zo’n risico voor de volksgezondheid…
Mensen die hun hand niet uitsteken tijdens het fietsen, ergert me extra als het een elektrische fiets is. Ik laat ze ook tegen me op fietsen/fiets tegen hen aan
Ik heb zo’n hardgrondige hekel aan haar. Wat een vervelende en egocentrische vrouw is dat.
Dat de cinnamon rolls die ik in de oven heb zitten compleet mislukt zijn
Godverdomme.
Mijn vriend wilde perse gaan barbecueën terwijl er best veel mensen kwamen… dus ik appte een paar uur geleden of het wel oké is en of iedereen zich wel beetje houd aan afstand. Hij negeert me gewoon
Dubbele ergernis dus. Dat mijn vrienden dus met zoveel man afspreken en hij niks laat weten.
Ik heb een puist op m’n bovenlip.
Vanmorgen was die nog alleen rood dus toen durfde ik wel bij een vriendin langs te gaan maar ondertussen is die wit geworden en nu durf ik dus gewoon morgen niet naar m’n nieuwe werkplek omdat ik bang ben dat degene die daar werkt er wat van zegt (ik hoef niet te werken, ik ga m’n nieuwe werkplek showen aan m’n vriend).
Foundation werkt ook niet want het zit half op m’n lip. En ik heb nog geen mondkapje dus kan die ook niet alvast dragen
Totaal vergeten dat mijn man werklui had geregeld voor buitenkant van het huis. Hij zou geld achterlaten maar ik kan het niet vinden. Waarschijnlijk is hij het vergeten. Hij komt straks ook pas terug en neemt telefoon niet op. Ik hoop dat hij op tijd is.
Ik zit daar nu over te stressen en kan niet chill tv kijken want het is precies waar ze bezig zijn.
Zo irritant. Altijd zulke dingen regelt hij op dagen dat ik vrij ben.
Ik wacht op twee uitslagen van het ziekenhuis en de eerste stond van de week al online in mn dossier en die was goed. Maar nu is die uitslag ineens weer uit mn dossier verdwenen grrrr. Dus nu vraag ik me meteen af of er een foute uitslag stond of dat het gewoon weer even offline is gehaald totdat die tweede uitslag eraan toegevoegd is.
… Dat zal mn straf wel zijn voor stiekem zelf al kijken ipv netjes af te wachten tot ik erover gebeld word over 1,5 week haha.
Dat ik vandaag thuiswerk en vanwege een afspraak via Teams van een kwartiertje nu tóch make-up op heb moeten doen. En erger me er ook aan dat ik dan niet denk; joh boeien dan maar met een blotebillengezicht.
Dat als ik echt zoooooveel zin in mijn nespresso heb het bakje met lege cups weer vol is en eerst vervangen moet worden. En dan is het water reservoir ook ineens leeg. Ik.wil.koffie. NU
Iedereen is vandaag vrij, inclusief leveranciers en wat gebeurt er? Natuurlijk ligt de fucking website er vandaag uit en NIEMAND NEEMT Z’N TELEFOON OP, ook niet de mensen met een out of office noodnummer
Laat het even tering hard regenen, de pollen vliegen gewoon door de lucht
M’n neus en ogen trekken dit niet
dat hysterische kassa/opruimsysteem bij de aldi. ik had maar vijf dingen en begon meteen met inpakken toen het kon maar de oude taart achter me vond het toch te lang duren en duwde toen met d’r winkelwagen tegen mn kont aan.
en ze hadden ook nog eens niet waarvoor ik er kwam